lóvé.....
meg a gyerek gimnáziumba eddig kicsit több mint 50 pénzbe van a kezdet, aztán még el sem kezdődött a tanítás.....
nem csoda hogy szegény xr4 május eleje óta be sem volt indítva
én elfogult vagyok az xl-xt600 ügyben, szóval az xt a jobb
de ne kérdezd miért, mer nem tudok rá válaszolni
az xl annyiban lenne jobb hogy alacsonyabb az ülés, de mivel 190 magas vagyok ez a dolog nem hoz lázba
a 600 r karbi tuninghoz azert még hozzá tenném hoyg aaki erre adja a fejét minimum egy xr elsö villa dukál mert ég és föld és nem rázza ki a fogaidat a helyéröl .. max a csukló izületeket kuszálja össze:D
müködik vele de kb úgy mintha egy simon 2 sebbeség lenne nem az igazi ezt egy jóérzésű ember is érzi rajta tökmindegy mennyire van jól belőve a karbi mindig érzed hogy több van a gépben ...
ennyit tudtam segiteni olvasd át őket éjárat típus szerint .. a 600 r nem önindítós de bivaly jószágot lehet faragni belőle szóval figyelj a részletekre;)
van valamid Xr hez?
meg a gyerek gimnáziumba eddig kicsit több mint 50 pénzbe van a kezdet, aztán még el sem kezdődött a tanítás.....
nem csoda hogy szegény xr4 május eleje óta be sem volt indítva
de ne kérdezd miért, mer nem tudok rá válaszolni
az xl annyiban lenne jobb hogy alacsonyabb az ülés, de mivel 190 magas vagyok ez a dolog nem hoz lázba
kibaszott elfoglalt leszek de vasárnap mikor és mit kérnél
Holnap délelőtt? Vagy vasárnap este?
akkor 1 karbival fel is tudna szállni?
Mert ő tudja igazán!