Ma meg volt a vezérmű lánc csere hát egy két évet tuti öregedtem.. de sikerült sokat szoptunk a berugó mechanikával meg először nem volt légkulcsunk de végül minden meg lett igen fincsi hangja van meg talán jobban is lép de ez lehet csak beképzelés a régi lánc majdnem egy szemmel hosszabb volt...
Az se rossz de a körtolattyú nem olyan jó a síktolattyútól lesz olyan hirtelen a motor.A dellortókra sok panasz szokott lenni mocskos szarul indult velük a motor ha már kicsit kopottab volt
A dr karbija se rossz karbi mert 38 mm es síktolattyús és gyorsíttó pumpás mikor 1985 be legyártották az olyan volt mint most az injektor de a mikuni tm azért pár szempontból jobb pl:42 mm es,állítható a gyorsíttó pumpa
Csak egy jó tanács ahhoz a teleszkóphoz Mivel az egy 90kg os cross motorhoz gyártották elvileg ezért a belsejét is át kell majd variáltatnod,rugó csere,szelepeltetés mert különben nem lesz tökéletes.Nekem is át kell variálnom a belét mert szárazon nem venni észre de sárba nagyon szarul viselkedik.
igen még megvan a Ktm télen ráér az esztergályos bele igazítani...szárakat meg felujitom kell uj tárcsa is .. valoszínüleg hosszabb lánc megy majd hátra és akkor be tudnám rakni az alu lengöt hátra.. Hogy van e értelme?:) nincs de nincs pénzem másik motorra igy marad az ujítgatás amiböl lehet
nekem júliusban lesz egy 3 napos magyon soft erdély meg egy rendesebb 3 napos augusztusban, de ez is yamahás
ősszel tervben van egy többnapos keményebb hondás kirándulás de ez még függőben van
aztán kb ennyi az év. így is több mint 100 pénz lesz a költés
Ma meg volt a vezérmű lánc csere hát egy két évet tuti öregedtem.. de sikerült sokat szoptunk a berugó mechanikával meg először nem volt légkulcsunk de végül minden meg lett igen fincsi hangja van meg talán jobban is lép de ez lehet csak beképzelés a régi lánc majdnem egy szemmel hosszabb volt...