Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen 400as.
Na azért úgy már mindjárt más 30 km re reális a 3 liter
Sör az nem volt csak utána!
Hat 100kmert nem mentunk az tuti! olyan 30-35 km volt probalgattam a motort!
Azért megirhattad volna a motorod típusát de abból gondolva,hogy holnap ránézel a láncfeszítőre akkor ez xr4-es lehet.Annál könnyen meglehet nézni milyen állapotban van a lánc.
3 liter benzin meg 8 sör
3 litert evett 3 óra alatt akkor az kevesebbet eszik mint egy 4t 600 as vagy a 3 óra alatt mentetek kb 20 km-t
Akkor szedhetem szét az egészet...
Még reggel ránézek a láncfeszitőre mennyire van kinn.
De hogy bemelekszik elmúlik tényleg a láncra utal.
Kösziiiii
Az neked inkább vezérműlánc lesz az csinálja azt,hogy hidegen kopog melegen elhalgat de ha már melegen is kopog akkor azonnal csere.Az automata dekompresszort ki lehet iktatni de akkor egy kis csövet kell esztergáltatni a helyére mert van alatta egy olajzó lyuk és azt le kell zárni,hogy ne menjen el ott a nyomás.Ja és járó motornál ne húzd be a kézi dekompresszort
Ennek a fogYayztasaval ki vagyok bekulve!3orat mentunk 5literrel indultam es 2vel jottem haza!teszem hozza nem nyeleztem neki inkabb enduroztunk illetve 20percet palyan toltottunk de azt se verseny tempoban!
Sziasztok!

Mai nap én is ezzel a problémával találkoztam indítás után 1,2 perc múlva elkezd felül kopogni a blokk majd 5,6 perc után abba abba marad és mikor már bemelegszik megszűnik. Én az automata dekompresszorra gondolok mert ha melegen amikor már nem csinálja behúzom a kézi dekompresszort kicsit akkor ugyan azt a hangot adja. Olvastam amcsi fórumokon hogy ez típus hiba és 30.000körül várható enyémbe 27.000 van :D
Nekem a kérdésem:
Ha leszedem az automata dekompreszort, össze lehet e rakni úgy hogy csak a vezézműtengely fogaskerekét rakom vissza.
Vagy ki lehet-e "belezni" hogy ne nyomja ki a kipufogó szelepet.
Előre is kösz.

ui.: Olvastam hogy valaki azért adja el a vezérgépet mert külföldre megy. Én kihoztam németbe és lerendszámoztattam kb. 150 euróból megvan.
Én főleg a fogyasztása miatt utáltam meg a cr 250 et mert evett kb 10 litert 1 óra alatt meg még hozzá megvettem bele a minőségi motul olajat 4000 ft ért és messzire nem kellett menni egy tank benzinnel
az a terv! Őszig ütni vágni keveset rálocsolni télen kis csinositás meg átnézés tavasszal piac cuccokkal mindennel együtt drágábban a vételi árnál! aztán fene tudja! a DT-t szerettem csak kevés volt! ez hasonló tulajdonságokkal bir csak erős! szóval még lehet meg is marad!
válaszoltam is csak nem voltam nagyon gép közelbe.
ja amúgy szívató-gyújtás és pöcröf hidegen (max 2rúgás de az ritka)
Hát jobb mint volt ,mert az XT telók elég szarok voltak nem tudom mit csináltak velük de úgy életveszélyes volt a motor.
Terepen még nem tudtam tesztelni mert a karbi problémát még nem orvosoltam de többen mondták már,hogy szívócsonk lesz.
5-ikbe is fullgázon berángat alapjáraton cuppog hidegen muszáj neki a szívató mindig,nem ejti mindig a fordulatot megfelelően hanem picit pörög aztán áll be az alapjárat,valszeg fals levegő.
Ha már nincs Africa akkor eladóak a gumik:

http://www.kepesmotor.hu/kross...

Minden jót!
2t nem kell, avval ismét meg kellene tanulni motorozni
tudásomhoz elég az xr4, csak ahogy vénülök egyre jobban hiányzik a nyomógomb
fasza gép én mért nem találok felénk hasonló árban.
Amúgy meg ilyen hardosabb endurozásra inkább egy Gas gas ec 300 at vennék
sziasztok
véleményetekre lennék kíváncsi ki milyen gumit tenne fel hátra 90%ban aszfalton használnám xr-re.
köszi
Na,hogy viselkedik a futómű?
igen köszönöm gmail-en mindent megkaptam.
túrázni ott az xt. az pont arra van kitalálva
500km még belefér a komfort érzetbe. ez kb 10x annyi mint az xr4 nyújt
ez majdnem teljesíthető 1 tankkal
Nekem is tetszik az 525 de egyedüli motornak nem kéne,mert eléggé szűk a használhatósága a kényelmetlensége miatt.Túrázni nem nagyon kell vele a 2 személy meg csak ugyan felejtős