nekem amikor (nagyon)szar volt a szelepszárszimmering akkor is jól indult
pedig füstölt úgy mint egy 2t wartburg kerozinos benzinnel.....
aki azért leszedi a féket mert nem használja az nem épeszű, vagy szar a fék
szóval vannak ott gondok mindenhol
ugy nezem tarcsafekes de hogy milyen? a szimeringtol meg szeritnem nem szabadna nehezen indulnia....nekem is a XL szimeringes volt es nem indult nehezen...szerintem mar kopott a motor es azert nem indul rendesen....ha letudsz meg alkudni belle akkor szerintem meglehet venni es rogton felujitani
Ugyan ebben a cipőben jártam pár hete. Olyan szinten nem találtam a tkrjről véleményt hogy nem mertem bevállalni. Illetve találtam:2t kapcsán, és azt írták róla hogy jó meg azt hogy rossz.
A vége wiseco lett, ha akarod megadom a srác számát akitől vettem. Többféle megoldást tud, gépmunkát is elintézi.
Az a baj Andrush akár hányszor kikéred itt a véleményünket,segítségünket a végén mész a saját fejed után Pl:Ktm karbi állítás Na de mindegy te dolgod te pénzed.Viszont az xl 6000r-ről az a véleményem,hogy azért mert füstől nem lehet 100%-osan a szelepszár szimeringre fogni mert ott már kopottak lehettnek a gyűrűk is ilyenkor ezt is számíttásba kell venni.Tehát hiába mondja a gyerek azt a 15.000 ft os javíttási költséget mert az hülyeség Ha egy jó motort akarsz akkor errem szépen rákölthetsz kb 80.000 ft-ot mert mikor szétszeded akkor szembesülsz majd a hibákkal,úgyhogy én ezek után alkudnék a motorból.Szerintem így látatlanba ezért a motorért kb 80.000 ft lenne a reális ár
Hát nem tudom,én 110000-ért adtam,úgy el a DR600-amat ,hogy használható állapotban volt. Max 2rúgás és indult.Fékek jók voltak,világítás elől hátul műszerfal is működött,és nekem is nagyon füstölt elvileg hengerfej tömítés baja volt mert picit néha kifújt, meg szelepszár szimering de mondom nagyon füstölt és mégis indult és jól ment 2-ikba még kerékre lehetett venni gázra.Ja és 2 hónapos vezlánc +új kuplungot meg hátsó kereket raktam bele.Csak mindenki aki hívott a füstölés miatt hisztizett. Szerintem nézz körül mert lehet ,hogy ennek nagyon kopott a motorja de ha nincs messze menj el próbáld ki.Ennyit tudok mondani remélem valamennyit segít.
Üdv Urak! Megszabadultam a KTM-től mert egy életre elment a kedvem a karburátor beállitásoktól! van uj kiszemeltem egy 600R-es XL személyében! Meg mutatnám illetve véleményeteket is várnám hogy ti mit szóltok hozzá mennyire helytálló amit a tag állit!
illetve a beszélgetés amit folytatok vele:
Én
Üdvözlöm! Érdeklődnék az XL-ről hogy meg van e még! Illetve egy részletes leirást is kérnék róla hogy mik azok a dolgok amiket csinálni kell rajta! Választ előre is köszönöm!
Eladó:
Üdv
igazából, a szelepszárszimeringen kívül teljesen jó állapotban van,
a hátsó féket leszedtem mert én nem használom, de megvan hozzá minden.
ki kell cserélni a szimeringeket, összerakni, beállítani és mehet. esetleg egy hátsó gumi.
üdv
Dani
Én:
Járóképes a motor?
ha kérhetem egy pár friss képet tennél fel? Mert ahogy látom itt még bizony hó van a háttérben :D
Én:
Illetve olvasom hogy az ára valamelyest alkuképes! Ez mit takar?
Eladó:
járóképes, de nehezen indul, az olaj miatt, amit átenged a szimering, eléggé füstöl, kb 2 hónapja nem használom, párom nem szereti, én pedig mint jó fiú, nem akarok veszekedést.
tegnap utána érdeklődtem, 15000 ft ért kicserélik a szimeringeket.
tehát ennyit engedek, mert nem akarom minden áron eladni,
ezért 100000 ft az alja ha megfelel.
ugyanígy néz ki mint a képen, azóta nem változott, kb 2-3 szor mentem vele azóta :)
Én:
Tehát akkor kipróbálható a motor! a képet azért kértem mert a hátulját nem látom rendesen hogy az tényleg tárcsafék vagy van mellette valami! Mert ha jól tudom ez az évjárat hátul dobfékkel szerelt eredetileg
Üdv!http://www.omegamotor.hu/websh...
Ehhez mit szóltok milyen lehet? Vagy vegyem meg a wössnert 50-ért? Tudom volt ez már téma, nem egyszer.De ha tudtok tapasztalatot mondani, esküszöm járatáskor viszek 1-2 hideg sört 100km-es körzetbe!
ha jól emlékszem a simsonosoknál olvastam
keress biciklis fórumot aztán hátha valaki eladja a többezres cuccát apróért
én valami 2 ezerért vettem egy elég komoly műszert mert valami lett a pulzusmérőjével aztán így nem kellett neki
Nekem Mtx-en is és a DR-en is elektronikusan kapta a jelet a ford.mérő.És aksi nélkül is ment,kell neki plusz-mínusz meg jel a cdi-ről.Itt egy rajz a TA jelöli a ford. mérőt ez DR350-hez való csak ,hogy lásd hogy van.
Nekem a benzin miatt kell. Zömében városban fogom használni, ott meg 2-3 tankolás után kialakul hogy mikor kell tartalékra tenni, a tartalék meddig tart.
Per pill nincs a környékemen xl. Majd körbekérdezek ismerősöknél. Ha nem tudom megoldani az se gond, csak kell vennem egy új műszerfalat mert az enyémből kispórolták a napi számlálót, ami nekem viszont kell, akkor meg már ford.mérőset raktam volna föl. Az is lehet hogy bringa óra lesz a vége:)
pedig füstölt úgy mint egy 2t wartburg kerozinos benzinnel.....
aki azért leszedi a féket mert nem használja az nem épeszű, vagy szar a fék
szóval vannak ott gondok mindenhol