Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tudom szép szép patika meg minden lehet 40el tépni a szélben de akkor meg nem a magam fajtának lenne valo ...
nem gyereket akartak hanem csak du..ni egy jó:) masteron telo közelben vagy?
Egy abortusz olcsóbb Mi a f@sznak 4 gyerek? Nem értem az embereket
kár lenne faragni
nagyon pipec állapotú, inkább venni mellé egy papír nélkülit
mennyiböl áll meg a túra kb lovéban te hogy készülsz?
emmm milyen terep röfögöt tudnék ebböl faragni
váratlanul jön a 4. gyerek
Miért adja el a haverod?
ha valakit érdekelne
ismerősnek tudok faragni az árból
Enyém bírja, lakatos üzem után ez már lágy madárcsicsergés
nekem érzékeny a fülem
ha egész nap tépek akkor estére már alig hallok a szélzúgástól
Á dehogy egy FMF rendszert elfogadnék:/ vagy egy leo mint ami coltnak van
aztán majd jól megsüketülsz vazzeg
A vége nekem most teljesen nyitott nincs rossz hangja de kicsit morcosabb hangra vágyok
ha eláll az eső megnézem megvan-e a csődarab ami maradt
ez egy sátor csöve volt elég vékonyfalú nem is tudtam szépen bevarrni
olyan 25mm lyuk lehet
Aha értem hát m1 valamit megpróbálok alkotni:)
abban a db killerben volt egy ujjnyi vastag cső(kb úgy ment vele mint egy kehes 125ös 4t)
na az a csövecskét kicseréltem vastagabbra beengedtem olyan 3-4 centire a hálós rész aljáig
sajna nem tudom megmutatni mert az egyik csavar beletört aztán nem tudom kitekerni
Akkor inkább hagyom :| Megvárom az új vezláncot kuplungnál figyelni kell valami jelre mikor szedjük szét mert TT nél két fogas kereket össze kellett állítani emlékszek rá mindegyiken volt két pont azt kellett összeforgatni. Mert ugye itt is le kell kapni a kuplungot vez lánc cserénél nem?
Ha már melegen is hallod a vezlánc hangját akkor az már veszélyes üzemód Ott már nem sok kell,hogy átugorjon a vezérlés és akkor aztán kinyithatod a bukszád
Hogy hogy megütötted? Én már a végén sípot kiszedtem vagyis a rácsos cucc még benne van de annak is az alján volt egy kis kupak azt leszedtem mert lerohadt róla..
én a gyári db killert megműtöttem tettem bele egy darab csövet, aztán kb jó hangja lett
egy faja kipuff 50 pénz felett van, abból meg inkább veszek pár kanna benzint
Jojo köszi az infot! Most jöttünk meg acsapatásból mióta elhoztam finoman beleraktam 140km-t egyre szebb hangja van egyre jobban húz de még okosan tolom neki nagyon 50-60 al megyek.. Melegen is kicsit cicereg a vez lánc de legalább nem kattog lassan ideje lesz kidobnom belőle?
Nehéz motor nem létezik szerintem, az csak kifogás hogy nehéz ahogy elnézem a képeket az adatlapodon milyen helyeken jársz az AT -vel

Jövőre remélem eltudok menni az éjszakai túrára !
Azért ha sport dobot akarsz arra vigyázz nehogy túl nyisd a rendszert mert abból lehetnek gondok Én azt javaslom,hogy ilyen 35-36 mm es belső perforált cső átmérővel rendelkező dob már jó arra a 400 asra.de 40 mm-nél ne legyen nagyobb mert azzal már lehetnek gondok.Ja és a sport dobhoz hozzá kell hangolni majd a karbit is
Hali emberek st.angel nevű felhasználónak valami elérhetőségét tud valaki? Mert van egy kipuja XR re. Na és persze milyen kiput ajánlatok a gyári helyett mert nem bejövős a hangja..