Hát izé. Elég régóta hirdetik (lehet meg sincs már), de ha megvan, annak oka is lehet. A sárvédő igen fekete, lehet hogy olaj, lehet csak korom. Amúgy fék legyen jó, ne füstöljön, pörgessed meg rendesen terhelve is, aztán a kísérő figyelje a kipufogót. Teleszkópok működjenek, hátsó állításra reagáljon. Motornak zaja ne legyen, induljon könnyen. Fékbetétek, kormánycsapágy, kuplung legyen jó. Himba ne legyen szétkopva, szilentek legyenek jók. Ha valamit kihagytam azt is nézd meg!
Nekem is.. sosem tudtak belém kötni!
Csak sokszor van kekeckedő. Volt egy, aki mikor még az 50esem volt keresztbe fordult előttem az úton (pedig mikor jelzett már álltam is le) kiugrott és üvöltött hogy vegyem le a sisakot azonnal... gondoltam magamban "nyugi már még üresbe se raktam a motort" És elkezdett faggatni hogy bejelentést kaptak hogy egy kék cross motoros elesett és valami kárt okozott.. mondom ÉS?! enyém sárga és enduro és 2 hete nem estem el vele főleg nem a városban De hogy én biztos ismerem.. amúgy az egész városban a mai napig nem ismerek kék cross motorost
Utána még a 4 sávoson délután leszorítottak hogy "de biztos nem láttam?!" pfff És ismét átnézték az összes papírom, nem-e elhagytam valamit pár óra alatt
amúgy én eddig csak normális rendőrrel találkoztam
legutóbb csütörtök éjjel
még a szondát sem kellett megfújni, olyan becsületes képpel mondtam hogy nem ittam
bár nekem mindig minden rendben van a gépekkel
Hát.. régebben pilótának készültem (csak rossz a szemem így ez bukta, a vitorlázónál megakadtam) aztán koliba mindig vittem pilóta kekszet és az lett a "védjegyem".. ha valaki más is pilóta kekszet evett akkor mondogatták hogy "megesznek" engem meg hasonló csacskaságok Aztán a pilótaság a múlté, de a kex rám ragadt Bár ahogy néztem az oldalon többek is vannak kex néven
Egerben egy ganaj szerviz furfangos szerelői is ezzel a módszerrel használnak 2 gixert évek óta.. már pedig ha az egri buziskodó rendőrök nem zsanettolták meg őket akkor csak lehet valami a dologban.
Tervezek mégegyet erre a nyárra ! ;-)