Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma is húztunk egy kevés port Megvágjuk a videjót azt feltöltjük ide e
Inkább Csolnokon szoktunk erdőbe menni,meg a Getére.
Régebben mentünk arra,most is voltam arra de nagyon sok a sorompó meg a tábla,szóval igen eléggé védik.
A Pilisbe szoktatok motorozni?Vagy azt túlzottan védik?
Komárom-Esztergom megye Kesztölc, Esztergom-Dorog-Csolnok-Piliscsév fele szoktunk motorozni.
Heló! Mi a fejlemény a jukkerral?
Amúgy merre laksz Komárom megyébe mert én is ott szoktam motorozni a Vértes és a Gerecse környékén.
Én már úgy vettem a telót hogy 25mm esre volt esztergálva az a tengely ami a vázba megy és nekem csak két csapágyat kellett vennem a váznyakba ami szabvány méret volt.A 6 dugós féknyereg már nekem rajta volt az átalakíttóval együtt ami a 320 as tárcsához kellett.A kerék tengely is faszán passzólt a domi kerékhez ami 15 mm es csak annyi meló volt vele,hogy a távtartón kellett kicsit esztergálni.Ugyhogy én szerencsés voltam mert ezt egy épülő motorból vettem meg és a nagyja munkát már megcsinálták rajta Nekem szinte csak be kellett raknom a helyére és egy 320 as tárcsát kellett csináltatnom hozzá.
Sziasztok!
Masteron1 az lenne a kérdésem,hogy neked csak a tengelyt kellet esztergáltatni amikor a elsőtelót cserélted?Mert nekem XT600 2kf-re lesz rakva Cr250(96-os évj)fordított telo és tengelyt kell a villahídba csinálni de az már esztergályosnál van... ma néztem és elsőféket is kell variálnom mert az XT-jé nem jó a konzolhoz ami a CR telon van akkor a keréktengelynél is kell okoskodni...Neked is ennyit kellet variálni?köszi előre is!
Kicseréltük a szűrőt
hogy hogy nem fer ki?...en leszedtem XL-rol nem is egyszer
gyárin akartam hagyni csak nem fér ki a doboz h kipucoljam . de köszönöm a válaszokat széles utat
most semmi...vagyis auto ha minden igaz de nem akarom elkiabalni....amugy majd lesz egy EXC525 vagy 450 de meg lehet XR650 is de inkabb a KTM
Mi lesz helyette, ha elviszik?
ma beinditottam a gepet....tobb mint 3 hete nem volt beinditva....2. rugasra indult es le se allt szombaton jon a vevo ha minden igaz
Sziasztok!
Vasárnap gurultunk egyet...... Már elvonási tüneteink voltak
Jaaaaajjjjjjjj ne variálj már azzal a szájbabaszott karter csővel takarítsd ki azt hagyd úgy ahogy van gyárilag,mert több kárt csinálsz mint hasznot
szerintem is hadd ugy ahogy ini irja....de ha ugy akarod megcsinalni mint XR-en akkor tomd be a lyukat a hazon
vissza kell állítani a gyári állapotot
nem kell mindenáron felülbírálni a japó mérnököket, még akkor sem ha azóta okosodtunk 20 évet
és ahova a kartergáz cső megy bele a dobozba a dobozon a lukat ne tömjem be hogya légszűrőbe ne menjen bele a por ?
XR-en csak siman log lefele a cso
Sziasztok!
Valaki nem tudna,
97.5-ös gyűrűszettet
1.4x3.6 -kompresszió
1.6x3.6 -lehúzó
3x2.6 -áteresztő
Még 1 kérdés ami így eszembe jutott ha nem takarítom ki a kartergáz szűrőt kinyomja a főtengely szimeringet vagy valalmi más baj lessz ?
Köszönöm szépen a segítséged
Mert az is valamilyen szinten károsanyag és,hogy egyenesen a szabadba távozzon.Környezet védelem de van aki tesz a cső végére egy kis szűrőt és nem vezeti bele a légszűrőbe