Én már úgy vettem a telót hogy 25mm esre volt esztergálva az a tengely ami a vázba megy és nekem csak két csapágyat kellett vennem a váznyakba ami szabvány méret volt.A 6 dugós féknyereg már nekem rajta volt az átalakíttóval együtt ami a 320 as tárcsához kellett.A kerék tengely is faszán passzólt a domi kerékhez ami 15 mm es csak annyi meló volt vele,hogy a távtartón kellett kicsit esztergálni.Ugyhogy én szerencsés voltam mert ezt egy épülő motorból vettem meg és a nagyja munkát már megcsinálták rajta Nekem szinte csak be kellett raknom a helyére és egy 320 as tárcsát kellett csináltatnom hozzá.
Sziasztok!
Masteron1 az lenne a kérdésem,hogy neked csak a tengelyt kellet esztergáltatni amikor a elsőtelót cserélted?Mert nekem XT600 2kf-re lesz rakva Cr250(96-os évj)fordított telo és tengelyt kell a villahídba csinálni de az már esztergályosnál van... ma néztem és elsőféket is kell variálnom mert az XT-jé nem jó a konzolhoz ami a CR telon van akkor a keréktengelynél is kell okoskodni...Neked is ennyit kellet variálni?köszi előre is!
Mert az is valamilyen szinten károsanyag és,hogy egyenesen a szabadba távozzon.Környezet védelem de van aki tesz a cső végére egy kis szűrőt és nem vezeti bele a légszűrőbe
Masteron1 az lenne a kérdésem,hogy neked csak a tengelyt kellet esztergáltatni amikor a elsőtelót cserélted?Mert nekem XT600 2kf-re lesz rakva Cr250(96-os évj)fordított telo és tengelyt kell a villahídba csinálni de az már esztergályosnál van... ma néztem és elsőféket is kell variálnom mert az XT-jé nem jó a konzolhoz ami a CR telon van akkor a keréktengelynél is kell okoskodni...Neked is ennyit kellet variálni?köszi előre is!
Vasárnap gurultunk egyet...... Már elvonási tüneteink voltak
nem kell mindenáron felülbírálni a japó mérnököket, még akkor sem ha azóta okosodtunk 20 évet
Valaki nem tudna,
97.5-ös gyűrűszettet
1.4x3.6 -kompresszió
1.6x3.6 -lehúzó
3x2.6 -áteresztő