En is hordom a kutyat kiallitasra most is megyek vasarnap szekesfehervarra.....felkeszitest megcsinalod te magad otthon....legalabb is kaukazusinal igy van tobbit nem tudom....ami draga a nevezes es a uzemanyag
Ha már úgyis csere, akkor érdemes elgondolkodni egy 416cc vagy 426cc kovácsolt dugattyún, kicsit nagyobb kompresszióval (max. 11.0:1). A gyári persely elbírja ezeket bőven, csak fúrni kell. Rendes karbantartással ezek is kimennek a világból.
Egyetlen negatívum, hogy erősebb kuplung rugókat kell venni, ebből tapasztalat szerint csak az amerikai Barnett jó.
Wiseco, Wössner, JE, ezek az ajánlott márkák, a Namura-t is érdemes lenne megfontolni kis utánajárással, azokat is jónak mondják és olcsók.
Szelepszár szimeringet télen cseréltem, gyárit raktam bele, szerintem azzal nem lehet gond, de természetesen igazad van mérés nélkül nem sok okosat lehet mondani!
Ne vegyél előre semmit! Szét kell szedni és kimérni mindent, de a szelepszár szimering ilyenkor alap lenne, nem olyan nagy összeg (legalább is a dugattyúhoz képest.).
Sziasztok! Az XR 400 asom csipegeti az olajat, én azt szeretem, ha pöpec minden szóval úgy döntöttem veszek bele dugattyú szettet.
Ki mit ajánl? Hol vegyem, csak a gyári stb? Ezeknél egyébként fel kell fúratni a hengert? Ezt azért kérdem, mert krosszoknál kb 2-3 dugattyúnként kell fúrni! (ha jól tudom)
Ha valakinek volt XR 400-al ilyen tapasztalata kérem írjon valami okosat!
beszéltem egy emberrel aki hordja/hordatja kiállításokra
kb 100 pénz egy felkészítés és részvétel, bár amikor már profi az eb kevesebb
szóval nem a csóró emberek sportja
ellenben egy győztestől fedeztetés már ezer eur feletti összegek
a gyári xr4 kormány is sokat kibírt
meg sem tudom számolni hány kék foltot szereztem be az elmúlt években és a kormány még mindig olyan mint amikor a gyárban a helyére tették
Egyetlen negatívum, hogy erősebb kuplung rugókat kell venni, ebből tapasztalat szerint csak az amerikai Barnett jó.
Wiseco, Wössner, JE, ezek az ajánlott márkák, a Namura-t is érdemes lenne megfontolni kis utánajárással, azokat is jónak mondják és olcsók.
Ki mit ajánl? Hol vegyem, csak a gyári stb? Ezeknél egyébként fel kell fúratni a hengert? Ezt azért kérdem, mert krosszoknál kb 2-3 dugattyúnként kell fúrni! (ha jól tudom)
Ha valakinek volt XR 400-al ilyen tapasztalata kérem írjon valami okosat!
kb 100 pénz egy felkészítés és részvétel, bár amikor már profi az eb kevesebb
szóval nem a csóró emberek sportja
ellenben egy győztestől fedeztetés már ezer eur feletti összegek
a legfelső kan a kutyám egyik öregapja
most bogarászom a törzskönyvét
még a végén összejön egy csomó motorostúra a fedeztetésből
most már szinte akkora lenne mint a feszty körkép
én légszűrőre gondoltam......
az olajszűrőt meg 650ért veszem nagytételben
nemrég tákoltam meg haver hondáján a szűrőt, egész jó lett
meg sem tudom számolni hány kék foltot szereztem be az elmúlt években és a kormány még mindig olyan mint amikor a gyárban a helyére tették