Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

En is hordom a kutyat kiallitasra most is megyek vasarnap szekesfehervarra.....felkeszitest megcsinalod te magad otthon....legalabb is kaukazusinal igy van tobbit nem tudom....ami draga a nevezes es a uzemanyag
Ha már úgyis csere, akkor érdemes elgondolkodni egy 416cc vagy 426cc kovácsolt dugattyún, kicsit nagyobb kompresszióval (max. 11.0:1). A gyári persely elbírja ezeket bőven, csak fúrni kell. Rendes karbantartással ezek is kimennek a világból.

Egyetlen negatívum, hogy erősebb kuplung rugókat kell venni, ebből tapasztalat szerint csak az amerikai Barnett jó.

Wiseco, Wössner, JE, ezek az ajánlott márkák, a Namura-t is érdemes lenne megfontolni kis utánajárással, azokat is jónak mondják és olcsók.
Szelepszár szimeringet télen cseréltem, gyárit raktam bele, szerintem azzal nem lehet gond, de természetesen igazad van mérés nélkül nem sok okosat lehet mondani!
Ne vegyél előre semmit! Szét kell szedni és kimérni mindent, de a szelepszár szimering ilyenkor alap lenne, nem olyan nagy összeg (legalább is a dugattyúhoz képest.).
Sziasztok! Az XR 400 asom csipegeti az olajat, én azt szeretem, ha pöpec minden szóval úgy döntöttem veszek bele dugattyú szettet.

Ki mit ajánl? Hol vegyem, csak a gyári stb? Ezeknél egyébként fel kell fúratni a hengert? Ezt azért kérdem, mert krosszoknál kb 2-3 dugattyúnként kell fúrni! (ha jól tudom)
Ha valakinek volt XR 400-al ilyen tapasztalata kérem írjon valami okosat!
beszéltem egy emberrel aki hordja/hordatja kiállításokra
kb 100 pénz egy felkészítés és részvétel, bár amikor már profi az eb kevesebb
szóval nem a csóró emberek sportja
ellenben egy győztestől fedeztetés már ezer eur feletti összegek
csak ne abból a 3-500forintosból csináld azon 4 soron is átlátni
Akar hogy csinalod a orginal haz a legjobb akkor is szerintem.....viztol ved biztos a tobbi nem nagyon
erre gondoltam én is ..nem csupasz szüröre hanem még vagy szivacsot kör vagy szövetet olajozva ...
Felejtsd el szerintem havernak Xt-n volt igaz baszott olajozni meg a tobbi de szart nem ert es hazavagta a motort szepen
Ez a kutya tobbet volt kiallitason mint otthon
És az is olyan népszerű lenne mint a Feszty körkép?
ha valakit érdekel:
a legfelső kan a kutyám egyik öregapja
most bogarászom a törzskönyvét
még a végén összejön egy csomó motorostúra a fedeztetésből
én már bánom hogy nem ruháztam be egy tetkóra a nej hátsójára ezelőtt 20 évvel
most már szinte akkora lenne mint a feszty körkép
nincs elég ez az 1.
azért én arra tennék egy beolajozott szivacs karikát, amit kb minden alkalom után ki lehet mosni
kenhetem fujhatom ez mindig be ereszit valahol a port ettöl még a direkt szűrő is jobb jobban felügyelhetö és kevesebb a hiba lehetöség rajta
direkt szüröben gondolkodom nem tuning miatta hanem mert vackot nem ér xlen ez a légszüröház ... kinek lenne ötlete?
Olajszűrőre gondoltam.
Akkor most jól elbeszéltünk egymás mellett
olaj?
én légszűrőre gondoltam......
az olajszűrőt meg 650ért veszem nagytételben
Te tákolod olajszűrőt Én inkább megveszem 800 ft -ért Annyit azért csak megér
hogy néz ki?
nemrég tákoltam meg haver hondáján a szűrőt, egész jó lett
Szevasztok. Milyen kódú, márkájú szűrőbetét kell Honda XL 500 R PD 02-be?
a gyári xr4 kormány is sokat kibírt
meg sem tudom számolni hány kék foltot szereztem be az elmúlt években és a kormány még mindig olyan mint amikor a gyárban a helyére tették