Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Polgárdi Motorbontó! Ott sok a KTM :) Mivel képviselet vagy mi szösz :)
Én megnéztem ma, hogy jó minőségű-e a sín. Egész közelről :) Mehetnek a tehervonatok
Mi Kőszárhegy kőbányában voltunk kint Jól felázott a por, rendesen összecsaptuk sárral magunkat
Igen! Itt van minden! De főleg sziklás terep.
Ma is terepen Pét Öskü Csór felé tekertem, de elnéztem a sárrétere is!
Egyszer menj el le a bakonyba meg a lőtérre motorozni ott vannak fasza helyek
de a terep nagyon jó volt .. teljesen más dombnak hegynek felfelé motorozni
van egy rövid videó de a telom épp akkor kezdett zárlatos lenni nem vette mindig amit akartam
Ahha értem!
Érdemes beruházni, jobban megy tőle!
Én még tavaly mikor elcsaptam az őzet akkor tört el, utánna meg volt egy másnapos motorozás akkor meg belém kötött a magasles :D
szóval 30% van fent a motoron és elég okádék...
Kár hogy nincs róla kép! Emlékezetes lenne!
Gondolom nem a képkészítés járt a fejedben, zakó után.
Te is odacsaptad a gépet, mint mocis kolléga?
Voltam én is terepen, kemény vizek vannak, de nem dobtam el a vasat.
Üdv mindenkinek nincs valakinek XL 600 Lm vagy RMG első lámpához fejidom műanyag, és km óra burkolat?
nah ma kint voltam érdparkváros -biatorbágy kurva nagy takaróval kezdtem egy fél méteres tócsában a motort alig bírtam kihúzni a sárléből..mindenéből víz folyt ...ilyen zakót apámmm telefonokból folyt ki a sáros viz egyik már kuka másik még vergődik jó másféóra volt míg kitörölgettem, frankon nem számoltam vele hogy lesz víz de azzal föleg nem hogy mély is
Janszira célzol?
elso annak joo aki sokat akar taknyolni
semmit nem akarok ... a hátsó jó valakinek ha kell az elsöt is viheti
A 21-essel mit akarsz?Azt már slick guminak lehetne használni a hungaroringen
mitas c-18 120/90 18-as felnire használd de még jócskány nyírható érdekel valakit +mitas c11 90/90 21-es felnire ... képek késöbb ha valakit érdekel 20 7740724
üdv.! keresek XL, XR 125, 200, 250-est 80-as évek elejéről! ha tudtok szolgálni infóval, azt megköszönöm!
Ez így szép és jó ahogy leirtad csak az a baj ha nem jó fúvóka méret akkor borúl az egész mutatvány meg hát ne felejtsük el,hogy ez nem egy Mz hanem egy membrán vezérelt,power szelepes Ktm ami még ha a korát tekintve nem egy mai darab de valamikor versenyzésre gyártották és elég szépen ki van hegyezve.Tehát én azt javaslom az Andrushnak puszta jó indulatból,hogy inkább valaki olyan állítgassa aki ért is hozzá mert ha már itt az a kérdés merül fel,hogy milyen irányba tekerje a keverék csavart akkor az azt jelenti,hogy fogalma sincs a karburátor működéséről Ami nem baj csak éppen lehet egy nagy szopást fog magának előidézni a kisérletezéssel De aztán a bátraké a szerencse és még az is lehet,hogy jó lesz
Valójában a 2 ütemü motor megmutatja saját maga melyik beállitás a megfelelő!Azt hogy besüljön a kétütemü motor nehezen lehet elérni mivel a keverék olaj benn van a benzinben, Tehát ha minden tiszta,a ben zin szint megfelelő a suber a gyári értéken, Akkor be kell melegiteni a motort, ha már üzemmeleg akkor az alapjárati csavart ami a subert emeli betekered addig amig kissé magasabban jár mint a normál alapjárat,a levegő keveréket állitó csavart addig tekerd a gyári értéktöl eltérően fél fordulatokkal amig változik a motor fordulatszáma ha befelé tekerve csökken a fordulat akkor tul dús a keverék akkor kifelé tekerd, mert akkor kap több levegőt,itt is fél fordulat után várj, amig reagál, ha emelkedik a fordulatszám akkor kezdesz jó irányban lenni,amint egyenletesen jár tekerd kijjebb az alapjárati ütközö csavart amig normális lesz az alapjárat és kész is.
nem ertem hogy lehet igy szetkurni egy karbit
azért ez így nem lesz jó ez a saccolós lyukéret esetleg a leányzóknál lehet támpont
bár én 4t géppel kínlódtam de már 5 százados fúvókaeltérés is sokat számított
hátha van benne valami ami segít. de valóban az a legtutibb ha egy hozzáértő megcsinálja neked