Szép képek Ha ennyire nagy becsben tartották a karburátort akkor eltudom képzelni a blokk többi részét amihez hozzányúltak esetleg igazi traktor szerelők lehettek
Nem csak besülhet de kiolvadhat a dugattyú teteje is ha kevés anyagot kap Így,hogy nem értesz a karburátorokhoz jobban járnál ha egy olyan szaki állítaná be aki kimondottan 2t crossra van specializálódva.Nekem is olyan állította be.Mert attól még,hogy te tekergeted a benzin-levegő keverék állító csavart az még nem biztos,hogy jó is lesz.Mert lehet fúvókát is kéne cserélni.
kérdésem lenne hozzátok! Ti elég sokmindent láttatok már! Hogy tudom beállitani rendesen hogy mennyit kapjon a motor üzemanyagból,levegőből anélkül hogy megsütném a motort?Mit kell figyelnem hogy a beállitások jók legyenek? hangját, füstjét? reagálási sebességét? vagy mit? ilyesztgetnek ha keveset kap a motor besülhet mert nincs elég anyag...
nincs még zseton...őszre van ígéret
de kiegyeznék én egy 400as trx blokkal is
nekem megfelel az xr4 tudása és ereje.....bár lehetne 20 kilóval könnyebb...
de ha sikerül lefogyni akkor már a futóműve is jobb lesz meg az ereje is több
akit én ismerek egy újratekercseléssel indított, most meg az 5.-et cserélte a gépben (nincs sok km amúgy benne, de ő igazi kretén szupermotósként használja)
Állítólag kidobálja a sebességeket.....nem tudom melyiket.
Az önindítója gyengécske még egy kicsit. A csapatunkban lévő WR-el is volt baj ha többször kellett indítózni egymás után.
Régebben volt a csapatunkban egy WR 450,de nem próbáltam. Megbízható motornak mondják,talán csak a váltója hisztis egy kicsit.
XR400-hoz képest a WR jóval erősebb,könnyebb,és a futóműve sokkal jobb,meg persze önindítós. Az 525 a Yamahánál combosabb,kis fordulaton is nyomatékosabb.
rám meg egy halom WR-t akartak sózni, de már van egy a csapatban, és ő mindig szereli, szóval kicsit elment a kedvem tőle.. no meg nagyobbat szerettem volna, valahogy a 450et keveselltem aztán lehet csak a tudatalattim szórakozott velem
erre Miskolc felé van pár ktm, az enyém is egy több exc-s bandából való és nem szokták elspórolni a karbantartást, sokan oda hordják ahova én szerelőhöz
Bergeket nem nagyon nézegettem,nekem a WR 450F volt a másik kiszemelt típus. Amúgy Miskolcon most van egy jónak tűnő papíros 450-es.....ini ajánlom a figyelmedbe! Csak a hengerben/dugóban különböznek az 525-től.
Nekem a Te motorod volt a második számú a listámon....
Csak azon múlott,hogy a mostani motoromat forgalomba tudtam helyezni,mert ha nem ment volna akkor a tiédet vettem volna meg.
1:45re kevertem most..a gyári könyve a 84esnek 1:50et ir de én azt eléggé keveslem! Az a baj hogy csak a 84es könyve van meg..a 89esét sehol nem találom!
de kiegyeznék én egy 400as trx blokkal is
nekem megfelel az xr4 tudása és ereje.....bár lehetne 20 kilóval könnyebb...
de ha sikerül lefogyni akkor már a futóműve is jobb lesz meg az ereje is több
Az önindítója gyengécske még egy kicsit. A csapatunkban lévő WR-el is volt baj ha többször kellett indítózni egymás után.
XR400-hoz képest a WR jóval erősebb,könnyebb,és a futóműve sokkal jobb,meg persze önindítós. Az 525 a Yamahánál combosabb,kis fordulaton is nyomatékosabb.
erre Miskolc felé van pár ktm, az enyém is egy több exc-s bandából való és nem szokták elspórolni a karbantartást, sokan oda hordják ahova én szerelőhöz
Csak azon múlott,hogy a mostani motoromat forgalomba tudtam helyezni,mert ha nem ment volna akkor a tiédet vettem volna meg.