Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem bele rakom azt a fuvókát ami a régiben volt! azon van elég nagy luk..175ös fuvoka ami bent van abba amit vettem az csak 150-es
Szép képek Ha ennyire nagy becsben tartották a karburátort akkor eltudom képzelni a blokk többi részét amihez hozzányúltak esetleg igazi traktor szerelők lehettek
Nem csak besülhet de kiolvadhat a dugattyú teteje is ha kevés anyagot kap Így,hogy nem értesz a karburátorokhoz jobban járnál ha egy olyan szaki állítaná be aki kimondottan 2t crossra van specializálódva.Nekem is olyan állította be.Mert attól még,hogy te tekergeted a benzin-levegő keverék állító csavart az még nem biztos,hogy jó is lesz.Mert lehet fúvókát is kéne cserélni.
Az igért képek a régi karburátorról és tűről...a figyelmetekbe ajánlom ahol a karbi alját fotóztam a jobb oldalon a szivatónál a házat..
kérdésem lenne hozzátok! Ti elég sokmindent láttatok már! Hogy tudom beállitani rendesen hogy mennyit kapjon a motor üzemanyagból,levegőből anélkül hogy megsütném a motort?Mit kell figyelnem hogy a beállitások jók legyenek? hangját, füstjét? reagálási sebességét? vagy mit? ilyesztgetnek ha keveset kap a motor besülhet mert nincs elég anyag...
nincs még zseton...őszre van ígéret
de kiegyeznék én egy 400as trx blokkal is
nekem megfelel az xr4 tudása és ereje.....bár lehetne 20 kilóval könnyebb...

de ha sikerül lefogyni akkor már a futóműve is jobb lesz meg az ereje is több
Lehet hogy elfogult volt a csapatban lévő WR-es.....sőt biztos,de ő mindig csak dicsérte.
akit én ismerek egy újratekercseléssel indított, most meg az 5.-et cserélte a gépben (nincs sok km amúgy benne, de ő igazi kretén szupermotósként használja)
havernak volt wr450....volt par gondja...kellett is egy komplett motor general neki vegul elcserelte egy 380-as KTM-re
Állítólag kidobálja a sebességeket.....nem tudom melyiket.
Az önindítója gyengécske még egy kicsit. A csapatunkban lévő WR-el is volt baj ha többször kellett indítózni egymás után.
Hogy-hogy hisztis a váltója? Pontatlan tud lenni, vagy hajlamosabb, hogy tönkre mennyen?
Régebben volt a csapatunkban egy WR 450,de nem próbáltam. Megbízható motornak mondják,talán csak a váltója hisztis egy kicsit.
XR400-hoz képest a WR jóval erősebb,könnyebb,és a futóműve sokkal jobb,meg persze önindítós. Az 525 a Yamahánál combosabb,kis fordulaton is nyomatékosabb.
rám meg egy halom WR-t akartak sózni, de már van egy a csapatban, és ő mindig szereli, szóval kicsit elment a kedvem tőle.. no meg nagyobbat szerettem volna, valahogy a 450et keveselltem aztán lehet csak a tudatalattim szórakozott velem
erre Miskolc felé van pár ktm, az enyém is egy több exc-s bandából való és nem szokták elspórolni a karbantartást, sokan oda hordják ahova én szerelőhöz
Csak a bejáratás miatt kapta ennyire az olajat amúgy 1:40 be kevertem volna de addigra eladtam mert egy életre megutáltam
WR 450-et próbáltál? Ha igen mit tudsz elmondani a KTM-hez és az XR 400-hoz képest róla?
ja igy már értem! had füstöljön had fulladjon csak be ne süljön a rohadék mi? :D
Bergeket nem nagyon nézegettem,nekem a WR 450F volt a másik kiszemelt típus. Amúgy Miskolcon most van egy jónak tűnő papíros 450-es.....ini ajánlom a figyelmedbe! Csak a hengerben/dugóban különböznek az 525-től.
Nem bíztam a véletlenre én újítottam fel a blokkját és sok pénzembe volt
azért is mondom ráadásul ez itt volt tőlünk egy köpésre.. a következő ami tetszett volna (mondjuk az egy Berg volt) Sopronba hirdették
Nem sok eladó motor volt akkoriban amit érdemes is lett volna megvenni,most meg szinte semmi....
nem sok az? jo mondjuk valószinüleg a tul sok anyag miatt de ez borzasztóan köpködte ki az anyagot a kipun!
Én 1:35-el használtam cr-t és kapott még egy kis Fimol-t is bár ott fel volt újíttva a blokk teljesen.
lettem volna kicsit mérges, ha ezt is elviszik előlem
Nekem a Te motorod volt a második számú a listámon....
Csak azon múlott,hogy a mostani motoromat forgalomba tudtam helyezni,mert ha nem ment volna akkor a tiédet vettem volna meg.
1:45re kevertem most..a gyári könyve a 84esnek 1:50et ir de én azt eléggé keveslem! Az a baj hogy csak a 84es könyve van meg..a 89esét sehol nem találom!