Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jolvan! Varsányi Imre néven vagyok fenn!
Nos. 165 a legnagyobb gyári. Ettől van kisebb is, attól függ, milyen piacra szánták. Azoknak mások a beállításai.
165-höz a tű felülről a 3. rovátkába legyen! Levegőcsavar 2 egész és 5/8 fordulatnyira legyen kitekerve. Ha szar a membrán a (szivató kar mellett találod), akkor hirtelen gázelvételkor túldúsulhat a keverék.
Nem csipkedi az olajat? Azért is kormolhat hidegen.
Falsot nem szív a csonknál? Akkor meg sok levegő lesz, elszegényedik a keverék.
Megoldom, nem vagyok hülye hozzá! Annyira . Mikor elhozták a gépet boxolt feketén gázra, 178-as főfúvóka volt benne. Vettek bele 165-öst (elvileg gyári méret) Én eddig nem foglalkoztam vele, de most már nem bírnak vele. A jelenség, hogy el van zárva a levegő tőle és akkor pörög fel a motor. Szerintem ilyenkor le kellene állnia. Ha 1 és negyedre nyitom, akkor úgy ahogy jó, viszont melegen nem ejti le a fordulatot. (olyan mintha sok lenne neki a levegő tudod). Ha elveszek tőle és lehajtom az alapjáratot akkor meg pici gázra is boxol. Valószínűleg el van állítgatva minden felé, ezért akarom gyári értékre beállítani. Csak tudod nem az enyém a motor, nem akarok beleokoskodni, főleg, hogy nem is tudtam a gyári értékeket. De most már legfontosabb megvan hála Neked.
Mekkora a főfúvóka?
Az úszó alja sík. középen mérd meg az alja és a ház széle között a távolságot. Szerintem egyértelmű a kép. Én tolómérővel szoktam.
Itt sem egyértelmű, az úszó leges legaljától méri? (csak, mert az úszónak érdekes a kialakítása, ha a szélétől mérem más lesz a szint. A tű felülről melyik rovátkába legyen, illetve a levegőcsavart alaphelyzetben mennyire kell nyittani?
Hát Tolnából nem megyek az biztos. Időm sincs messzire utazni, futó sincs. Marad itt helyben.
Nálunk is ilyen az idő. Most olvad a hó. 20-25 cm volt. Eső meg szakad. Kurva nagy gané van. Most én sem megyek ki. Amúgy is olajcsere, szimeringcsere lesz a program.
utanfuto kerdese az egesz!
Nem az enyém az XR, nekem nem futotta komoly gépre. Amúgy nálunk 20 cm hó volt, most olvad, plusz szakad hozzá az eső. A motor patyolatra lemosva, most dagonyába nem viszem ki, eddig kb. 500km-t mentem az enyémmel 2012 dec. 23. óta, de azt csak sárban és csak hóban. Magyarul a t*köm kivan a dagonyával. Nem mellesleg, úgy néz ki nem egy életbiztosítás a láncomat tovább használni. A lánckerekek jók, de akkor már rövidítek az áttételemen, ami lánccal nem olcsó mulatság nekem. A régi lánckerekeim meg jók lesznek bármire. (más nem eladásra )
köszönöm
Kurva jó helyeket láttam Fehérvár és Várpalota között, mikor még Veszprémbe jártam. Arra Őskü felé. Fasza köves terep. Van ott valami bánya is. Párszor láttam egy csapat motorost, quadost is. Rengeteg motoros csapa van ott.
Csorgattam a nyálam minden alkalommal. Jó lett volna ott veretni
XR600 féknyereg.
XL600 féknyereg
Itt látszik a különbség.
Persze ez korrekt értem én :) Csak akivel ma mentem volna Ő hangsulyozta hogy 5fok felett már jó! Erre ma hivom hogy na én mennék már mi lesz erre hááát hideg van...mondom 7fok..meg sár...hát igen ez ilyen...nem értem miből gondolta hogy bármi is felszáradna 5nap esőzés után egy éjszaka alatt.. Mindegy én élveztem...csak egyedül annyira nem jó!
De egyébként az ötlet jó! vagyunk páran akik motorozunk a környéken! Várpalota késöbbre van halasztva de itt a környéken ki ki megyúnk kicsit!1-2órákra..de az is valami!
Facebookon fentvagy? Bejelölnélek ismerősnek ugy egyszerübb jelezni ha van hirtelen tlet!
köszönöm ráér amúgy
öregszem, 10 fok alatt meg sem indulok.....
kellenek az ízületeim még 20 év múlva is
Kibírod addig?
Egy húsvéti motorozás kellene.
Mindenki ezzel a joidovel jon...Ez egy ilyen sport gyerekek nem cukraszuzem!Ez sarral jar meg dzsuvaval!
Nagyon szépen köszönöm! ünnepek után beállítjuk.
Így van. fejtetőn nem jó, mert az úszó súlya nagyon benyomja a szelepet. Maximum egy picit szoktam a függőlegesen túlbillenteni.
Ha jool emlekszek van kulonbseg....de ha nem surgos holnap megmondom
Köszönöm! Miért is kell elfordítanom? Fejtetőn nem jó? Vagy a tűszelephez a nyelvnek csak éppen hogy hozzá kell érni, amiatt?
14,5 mm az osztósík és az úszó alja között a távolság, a karburátort torokkal felfelé, azaz függőlegesen állítva. Tehát 90 fokkal fordítsd el.
a domié nem jó azt probáltam