Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és járt úgy egy 10 percet ennyi idő alatt csak nem nyomta ki remélem
Szerintem jobb a békeség! nem hiszem hogy ér annyit a kockáztatás
Sziasztok . az xl 600 lm nél a nívó pálcán van egy kis pont a felső nívónál attól egy picit kb 1 cm rel volt feljebb most lejebb engedtem most kb 0.5 cm rel van följebb szerintetek kinyomja így is a szimeringet ?
Ezt már sokan kérdzeték tőlem! Leirom röviden a tapasztalataim!
1évig volt nálam...kapott tőlem pályát,árkot bokrot esést mindent..igénytelen jószág leszámitva az olajat! Erős de cserébe jó nehéz(nekem legalábbis az volt 63kilóhoz) Szárazon 138kg! Erőben nincs hiány az fix és nyomatékban sem..a futómüve jól teljesit persze nem extrém körülmények között..a fékei..hát..elöl hátul dob..gondom nem volt vele jó beállitással jól használható de azért a dobfékről tudjuk hogy nem egy isten! VISZONT! Ezt nem győzöm eleget hangsulyozni! Gyenge pontja a motornak a hengerfeje..ha ez elmegy szarni és javithatatlan lesz akkor nem találsz hozzá másikat...sehol..se itthon se külföldön!A veztengelyre ugyan ez igaz! Alkatrész ellátása nehézkes de ezeken kivül mindent be lehet szerezni hozzá rendeléssel! Ajánalni ajánlanám mert nálam jól szolgált hiba nélkül!Azért viszont nem ajánlanám mert állitólag a hengerfej elég gyenge pontja ennek a motornak ennek a konstrukciónak!De azt azért jó látni hogy egyre több müködö példány van belőle az országban! Remélem tudtam segiteni
Nem az enyémbe öntöttem. Haveréba. Annak meg van a blokk tetején olajbeöntő. Szerintem csorgasd le szépen a vezérműlánc mellett!
hol töltötted be a motorodba a petrolt?
az egyetlen helyen voltam ahol ilyenkor kapok .... Fabory
Hát nagyon rossz helyre mentél csavarért.
Ez 100 forint sincs.
A belső kulcsnyílású sem lehet sokkal drágább.
nincs időm csavarért csámborogni korán kezdek reggel munka idő után meg mehetek a picsába is csavarért... leszarom csak jó legyen már... de azert kurva életbe csak 1 csavar
tutsz élni, én meg sajnáltam 3db speciális koyo csapágyért 11ezret
nem akarom beindítani de utána bele is tölthetem az olajat nem gond ha valamennyi marad benne? a petrolbol vagy gázoljabol?
Mi a faszból van az? Aranyból?
Én petróleumra szavaznék. Az kimos mindent és nem marad büdös .
Haver blokkjába átengedett a vízpumpa (2T). Kétszer megjárattam petróleummal. A két öblítés után patyolat tiszta lett. A négyüteműt csak átöblíteném, gondolom te sem akarod beindítani.
kurva csavar 14 átmérö 1.50 menetemelkedésel 3000 forint volt
menetfurás után mivel jobb átmosni a motort gázolaj vagy petroleum..:? kiporszivoztam egy 12 es gumislagot erösitettema porszivóra még a maradék olajat is kiszivta a lukon keresztül nem hiszem h maradt benne bármi de mégis átmosnám
EL KEL FELEJTENI A DUPLA KARBIT ADIG ÁLLÍTGATOD Míg ugy nem jársz vele mint én aztán baszhatod mert szétcseszi a hengerfejet és a szelepet a szegény keverék....
Szia
Rendes vagy de igazából már meg volna a motorom cak el kéne adnom a Seat Inkámat
De ne 10-et ajánlj elsőre! Kezd lentebb
Hátha adja 8-ért is.
Membránt néztél? Benzinszintet állítottál? Próbáltad átfúvókázni?
Köszönöm a választ!
Sajnos az eredeti kabijával semmit nem lehetett kezdeni :/
Hiába állítgattam....
ezt néztem én is jó áron van
Egy 10 es reális!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni...
Nem vagyok tisztában a Honda XL 600R alkatrészek árával, de egyik haveromtól megvenném a karbiját, mert az övével megy az enyém rendesen....
Szerintetek mennyit mondjak neki?
Jansziii ezt neked adták fel!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
szia
láttam neked volt xl 500-asod. mi a véleményed róla?
köszi