Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze varok ez nem az en motorom...foleg nem dzort szorbe!:D
250ig nemtud vki egy dr 350 et véletlenül?
Hát elég böszme egy valami ez sztem várj még ezért egy simsont se adnék
ami máris kamu mert a 88as ETX tárcsás elöl hátul
azt irta 88as
baaaazzz tényleg azt észre se vettem... A motor is a régebbi fajta lehet mert hátul nem tárcsás!
Plusz utána olvastam a töltött tömeg 161kg...
Zokni papucs kombó odavág Lelett festve de bejáratós még a fényezés
a Patika állapottól igen messze vagyunk....
Sőt az összes szét van csapva...
na itt vannak a képek...
Első ami szemetszúrt az a szétcsapott balos első teló!
Állitólag még bejáratós a gép...
Én is..

De már a mail cim is komoly ahonnan jött a kérdés....
Segglehelet@....hu már ez is komoly...
Kíváncsian várjuk a képeket
Jó reggelt!

Első ajánlat a DT-re! Állitólag patika állapotú Aprilia ETX 350...képet még nem kaptam..
10ért mondjuk még kordélyak is jó..
köszi majd kiprobálom
Őszinte eladó.
Legalább nem fényezi és nincs elszállva.
Baszki..:D
Mondtam ilyet, hogy baja van?
Csak ilyenkor érdemes mindent leellenőrizni.
Nem jobb kizárni minden hibalehetőséget?
Nincs annak az úszónak semmi baja,csupán az alapjáti benzin levegő csavaron kell állítani ha meg az kevés akkor alapjárati fúvókát kell cserélni és ennyi.A dominátor karbit könnyen be lehet lőni.
Tocka ha van 210ed akkor ezt ajánlanám figyelmedbe! Gyönyörüen néz ki!

http://www.kepesmotor.hu/honda...
Ez igaz. De a szervizkönyv írja is, ha nem megfelelő a szint, akkor cserélni kell az úszót. Ennyi.
A domi karbinál nem tudsz úszószintet állítani mert fix
Akkor az úszószint is lehet a ludas.
Domi karbinál 18, vagy 18,5 mm ha jól emlékszem.
Valószínű kevés levegőt kap a sok benzinhez.
Próbáltad már indítani db killer nélkül?
Nekem például leáll hidegen a db killerrel, mert annyira visszafojtja.
Melegen sem veszi jól a lapot.
Az nélkül semmi gond.