Nem volt rajtam térdgép azt hittem már nem lesz vele gond.Aztán mikor az első esés után betekerte maga alá a motor akkor azt hittem oda sza...ok és utána már le se mertem rakni azt a lábam úgy féltettem.Na de aztán utána jöttek sorba az esések,mert azt a lábam nem tudtam használni és a talaj meg azért nem éppen por száraz volt Estére szépen be is dagadt
Honda XR 250 változások .
Gyári karbi & Mikuni tm 36
0-100 Km/h : 9,8 s & 9,2 s
0-400 Méter : 17,6 s & 16,9 s
60-100 Km/h: 6,6 s & 5,8 s
80-120 Km/h: 10,2 s & 9,7 s
Semmi mást nem változtattam , a méréseknél két menet ( oda vissza ) átlagát vettem . A sebesség gps-el mérve . Átétel 16/50 428-as lánc !
Fogyasztást még nem mértem , de folyamatban .
nem akarok gyúrni már így is túl erős vagyok
a bicikli inkább arra jó hogy ne fáradjak el 2 perc állás után
már simán elbiciklizek 200métert is lihegés nélkül
mert ott voltam már, elég fura hely
de ott sem abban hogy már jól van az ember
nekem ilyen tépőzáras-gumis franc volt az elég jól tartott oldalra
amúgy a bukó nagyon faca, sokkal könnyebb mint ami van agv-m csak az a jóságos szemüveg szopatott be
lehet úszószemüveggel kellett volna használni
Vastag nagy kolbász kell meg jó vaskos pénztárca nem gyurma géza
tudnátok nekem valami bontot ajálnlani ahol kapok első féket olcson és szelephimbákat
köszi
Gyári karbi & Mikuni tm 36
0-100 Km/h : 9,8 s & 9,2 s
0-400 Méter : 17,6 s & 16,9 s
60-100 Km/h: 6,6 s & 5,8 s
80-120 Km/h: 10,2 s & 9,7 s
Semmi mást nem változtattam , a méréseknél két menet ( oda vissza ) átlagát vettem . A sebesség gps-el mérve . Átétel 16/50 428-as lánc !
Fogyasztást még nem mértem , de folyamatban .
Köszi .
http://www.automotor.hu/hirek/...
a bicikli inkább arra jó hogy ne fáradjak el 2 perc állás után
már simán elbiciklizek 200métert is lihegés nélkül