Amit kaptam ajándékba a motorral,Motorex Cross Powert.
Mondjuk ez az olajtéma mágia. Jó lenne ha egy komoly,valóban hozzáértő ember egyszer elmondaná,hogy valóban kell bele ez a drága olaj,vagy jó bele a kevésbé drága is....
Nyilván az ember megpróbálja a legjobbat belerakni.
Na ez egy jó kérdés, szeretem is nem kicsit, sokat is tettem bele,meg egy kicsit bele is halnék.Meglátjuk mit mutat a szalmazsák .
No meg az asszony nagyon hosszú az út a garázsig
Erre meg mindenhol ezt találom csak: 660SMC
De ez olyan mintha valami fojtott verzió lenne,mert nagyon kevésnek találom a teljesítmény és nyomaték adatokat....
Én is a süket füleimmel megismerem a motorom csörgését. Kérdem a haverokat, hogy mi ez? Azt mondják, hogy semmi. Nagyon fasza blokk hangja van, csak a kipufogó gyári és azért hallom jobban.
Mi van a kutyával?
625 SMC de a futómű meg 625 SXC
Szerintem nem pontosak az adatok. A hétfégen mentem egy sima 640 LC4-el és az is olyannak tűnt mintha nagyobb lenne a nyomatéka. Mondjuk ez a régi fekete blokkos volt . A 2002-es.
Na ja. De a 625 erősebb mint a 640 csak épp a nyomatéka kisebb. Vagy legalábbis én úgy érzem.
Egyébként a 650R nek a nyomatéka az szerintem a legmagasabb a kategóriában.
Hol nézted a nyomaték összehasonlítást?
Rákerestem és úgy néz ki hogy nem jól gondoltam,mert nem adja le magasabb fordulaton a max nyomatékát az LC4 640. Teljesen azonos fordulaton vannak a nyomatékcsúcsok(5500 RPM-nél),csak éppen az XR 650R-nek 64Nm,az LC4 640-nek meg 55Nm.
Mondjuk ez az olajtéma mágia. Jó lenne ha egy komoly,valóban hozzáértő ember egyszer elmondaná,hogy valóban kell bele ez a drága olaj,vagy jó bele a kevésbé drága is....
Nyilván az ember megpróbálja a legjobbat belerakni.