Ha nekem szántad ezt a kis összefoglalót,akkor köszönöm szépen ,de ezeket én is tudtam...
Ettől azért bonyolultabb kicsit a dolog,meg nem is,mert ugyanazon szabványon belüli olajak tulajdonságai azért eltérnek egy kicsit. Ugyanazon minőséget kívánó motoroknál elő fordul,az ugyanazon szabványú olaj az egyiknél tökéletesen beválik,a másiknál meg nem....van ilyen
Megnéztem az általad ajánlott Eneost,de nincs nekik 10W-50-es vagy 60-as olajuk,nekem meg az kellene. A másik meg az hogy a környékünkön nem is lehet beszerezni....
Szerintem lehet hogy maradok a Motulnál,és megpróbálom azt amit Correnti ajánlott,a 7100-at....ebből van 10W-60-as,és kedvezményes áron be is tudom szerezni....
Igen hirdetve van a motor,persze nem mindenáron eladó,lényegesen olcsobban vettemés ha jó pénzt kapnák érte eladnámha nem megmarad.persze az árát egyböl motorba fektetném.Van hozzá eggy új endurógumim hátsó,terepen jobb lehet mint a kopott crossgumi?persze nem crosspályára gondoltam,mert a kopott crossgumi ugy vettem észre aszfalton smmit se tapad.
1000 ként cseréltem az olajat meg a szűrőt egyébként semmi bajom nincs vele volt h kuplungom néha szorakozott kicsit de ennyi ... szeretnék mást kipróbálni motult pl
Én raktam bele valvoline motorba való olajat, mert egyezett az iso-api szám, dobhattam a kuplungot! Lehet már cserére volt érett, de az olaj adott neki 1 utolsó lökést!
Új lamellák-castrol actevo 10-40.
Annyit javìtanèk hogy a gàrtò szabvànya nem SAE hanem pl renaoult..... Vagy MB Scania ilyenek a nèv utàn szàmok betűk. A helyesíràsèrt bocsi telóról ìrtam.
Az olajtémàval kapcsolatban! Minden gyàrtò az adott motorjàhoz legyen az auto motor vagy mittudomèn kapàlógèp megad egy szabvànyadatot. Ezt a szervízkönyvben megtalálod. SAE..... Ez alapjàn vàlasztasz olajat. Aztàn talàlsz millio olyat ami ezt a normát teljesíti. Onnan màr szìved joga melyiket vàlasztod az 1000forint per lityist vagy a 3000per lityist! Motorolajtòl ami megfelel a gyàrtò szabvànyànak motor mèg nem ment tönkre! Ès akkor jönnek a szövegek hogy az 1000 forintos olaj olyan feketèn jött le a motorból a dràga meg aranysàrga volt! Ha egy olaj ellàtja a feladatát rendesen az nem marad aranysàrga mivel a szennyeződèseket kokszot apró rèszecskèket magàval szàllìtja! Tehàt e z nem mèrvadó szerelökènt dolgoztam bmw szervízbe egy kamionszervìzbe sehol nem voltak màrkàs olajak. Utobbinàl azèrt voltak szèp futàsteljesìtmènyek, de olajbòl adodò problèma nem volt! Azàn meg nem forgatjuk 8000ig forgatni a motorjainkat hogy extrèm drága olaj keljen! De aki kcsit finnyàsabb ràkeres az lajàra amit szeret megnèz egz független teszta összesonlitja a többivel modjk mennyivel birja jobban a nyíràst aztàn eldönti hogy van e az ö motorja ijen extrèm terhelèsnek kitèveagy teljesen megvelel az olcóbb is mert nem forgatja szarrà a gèpèt. A màsik ami milyatt tèvhitekw terjednek hogy hamisitott olajat vesz aztàn megàll a gèpe mertàrultak nekem is 10000res castrolt 3fèlbe. Azàn egy ilyen malör mindjàrt elèg ahhoz hogy fikàzza azt az olajat. Èn szemèly szerint az eneost ajànlom. Nincs szènnèreklàmozva ès nem kapsz minden utcasarkon ezzel is vèdi a gyàrtó a hamisitàstòl emellett megfizethetö is. Nekem ez a vèlemènyem aki akarja.megfogadja aki nem az meg nem!
Nekem is volt LC4. KTM-nek eleve van hangja, ha gyári szelephézagot használ az ember. Engem nem érdekelt a hangja, szerettem, jó motor volt. 400-as, 40 paci volt, nyomatékra alul maradt az XR600-tól, de hát 200 köbcenti volt a különbség. De forgósabb volt, mint általában a vizes blokkok.
Nem ismerem Őt...
Amúgy én is olyan szervizben dolgozó,jónak mondott szerelőtől(többtől is) hallottam hogy csak a Motorex. Na mindegy majd lesz valami,még van idő a cseréig.
De ez a srác dolgozott a KTM- Berg legforgalmasabb helyein. Mindenhol ismerik és elismerik. Még nem voltam olyan, helyen ahol rosszat mondtak volna róla. Itt Magyarba én úgy tudom, hogy a legjobb szaki a szerelési téren. És még normális is.
Nálunk van egy srác akinek olyan van mint neked, de szerintem még évjáratra is. A Bédity csinálja neki. (gondolom hallottál róla) Valami olyasmit mesélt a múltkor, hogy a Motul 300-as nem, hogy felesleges de amire Ő használja( vagyis amire mi használjuk) arra nincs olyan jó mint a 7100-as. Azt ajánlotta neki, hogy nem kell drágábbat tennie bele.
Ettől azért bonyolultabb kicsit a dolog,meg nem is,mert ugyanazon szabványon belüli olajak tulajdonságai azért eltérnek egy kicsit. Ugyanazon minőséget kívánó motoroknál elő fordul,az ugyanazon szabványú olaj az egyiknél tökéletesen beválik,a másiknál meg nem....van ilyen
Megnéztem az általad ajánlott Eneost,de nincs nekik 10W-50-es vagy 60-as olajuk,nekem meg az kellene. A másik meg az hogy a környékünkön nem is lehet beszerezni....
Szerintem lehet hogy maradok a Motulnál,és megpróbálom azt amit Correnti ajánlott,a 7100-at....ebből van 10W-60-as,és kedvezményes áron be is tudom szerezni....
Nézd meg ezt az interview-t vele.
http://www.youtube.com/watch?v...
Van pár szép bukta benne.
Új lamellák-castrol actevo 10-40.
http://www.youtube.com/watch?v...
2:30-tól elég komoly helyen megy fel ez a Guy Perrett.
mert megérdemli.........
aztán semmivel nem jobb bele mint az 5100
Amúgy én is olyan szervizben dolgozó,jónak mondott szerelőtől(többtől is) hallottam hogy csak a Motorex. Na mindegy majd lesz valami,még van idő a cseréig.
Most mondták hogy a 300V nem jó bele
+ elmondaná,hogy valóban kell bele ez a drága olaj, vagy jó
+ bele a kevésbé drága is....
Szólitottál, itt vagyok: Motul 300V-t mindenbe!