Azt hittem hogy többet mentél vele....
Nem tudom a száraz adatokat,de az is elképzelhető hogy nincs eget verő különbség a kettő között,csak éppenséggel az XR sokkal alacsonyabb fordulaton adja le a nyomatékát. A haverunknak is LC4 volt az XR650R előtt,és mindig azt mondta Ő is hogy az LC4-et pörgetni kell,különben nem megy. Amúgy neki nemigen volt baja az LC4-el.....habár de,mert a blokkot azt kellett csinálni,de belevert vagy 70e km-t. Ő azt mondta hogy az LC4 nehezebb volt sokkal mint az XR.
Nem bánom még. Mondjuk most lesz az első nagyobb motorozásom a következő héten amit itt szerveznek a többiek, mert eddig menten már vagy 400 km vele. A Hondát meg azért használtam vagy 4 évig és volt időm megszokni. Nekem a Honda nyomatéka nagyon hiányzik. Nem néztem utána, hogy ezé menyivel kisebb . de tudjuk, hogy minél nagyobb annál jobb.
Sajnos nem nagyon ,ez egy hosszabb meccs lesz .
Közben nézegetem a mocikat a papirosokat.
Köszi! Igen papíros!
Szia colt , jó a tekergős ...a KTM is papiros ?
hátra sem kellett nézni és tudtam hogy ott van
Nem tudom a száraz adatokat,de az is elképzelhető hogy nincs eget verő különbség a kettő között,csak éppenséggel az XR sokkal alacsonyabb fordulaton adja le a nyomatékát. A haverunknak is LC4 volt az XR650R előtt,és mindig azt mondta Ő is hogy az LC4-et pörgetni kell,különben nem megy. Amúgy neki nemigen volt baja az LC4-el.....habár de,mert a blokkot azt kellett csinálni,de belevert vagy 70e km-t. Ő azt mondta hogy az LC4 nehezebb volt sokkal mint az XR.
Ne kicsinyítsük a gomb árát,1000EU-s gombnak hívják