Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az R-es DT 22 lóerő folytatlanul. Mért lenne gyengébb? Én szerettem.
Mindkettőt műanyag hajtja. Volt nekem is '89-es DT125R, egyik fogaskeréknek sem volt hibája. A vízpumpa és olajpumpa nem fejt ki nagy ellenállást. A rotax 122 123 blokkban is műanyag kerekek hajtják. Meg rengeteg 2T motorban van ugyanígy.
Ha szar lenne, nem azt tennének. Sosem hallottam, hogy ledarálta volna.
nem mondtam,hogy rossz a müanyag de nekem nem tetszik a dolog azt ennyi hiába csak olajpumpa meghajtó akkor is
istenitik azt ennyi de szerintem gyengéb is mint az mtx
igazából már le is kakálom max megyek veletek a szúnyogokat űzni az ennyi
vannak a 30 tonnás konténer rakodók, fele fogaskerék műanyag a váltójukban......
szóval a műanyag nem minden esetben rossz dolog, nekem is volt dt meg sem voltak kopva a fogak, vízpumpát meg a keverék olajozást hajtották meg ha jól emlékszem
vagy csak a olajozást......
Igazat beszélsz.....
nem véletlen hagytam a régi képet is talán érzékeli mindenki miért ennyi meg nem is érdekel max meg marad azt majd lesz valami mani azt veszek melé egy Domit azt ennyi
Na ugye
istenitik pedig nekem nem nagyon tetszik az,hogy egy blokkba van müanyag fogaskerék de mind1 ez aaz én véleményem
meg csinálhatnál rendes képet is nem ilyen foszlott ülésest.....
vagy te nem vagy olyan dagadt mint én aztán nem melegedett úgy
Az a lényeg megy meg jól működik! Na de emberek köszi a segítséget! Majd még jövök szerintem ide fórumba amúgy is.. kimegyek meghajtom a simsont mert már hiányom van Na Szevasztok!
vazeg tényleg
Ezt a havernak is szokta csinálni,nekem meg nem.
Lehet hogy többet nyúltok bele a kuplungba,és azért van ez
szerintem Honda a nyerő én is kiverném a répát ha végre meg volna a domim
igazándiból először volt fura, aztán nem is érdekelt
Akkor nem érted.......
160ft-ot írtál oda,nem pedig 160e ft-ot
pár éve jó is lett volna csak most tisztára csóró mindenki
ennyiért lehet kapni 600ast is ami alig füstöl
a dt meg egy isten, nem tudom miért de mindenki isteníti
Fogalmam nincs miért lehet ez.. Én inkább a szoci motorokban vagyok jártas ott is két ütemben
szerintem ez jó ár néz körbe szar dt majdnem 200k ha valakit komolyan érdekel nem ragaszkodok az árhoz el hiheted
Aha értem! TT-n is az volt ha jól tudom fokozatosan ment beljebb. De talán még a régit is fel lehetett tekerni de azt nem ajánlották valami ilyesmi rémlik
nekem annyi a 3 éves használat után a tapasztalat hogy ha sok hegymenet van lassan akkor kicsit "beesik" a kuplungkar
kiemel rendesen, csak puhább lesz és nagyobb a holtjáték
utána pár km rendes tempó után elmúlik
pedig a lamellák szinte újak
Automata feszítős.
Mert nem mechanikus van rajta?