Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon sokat elmennek ezek a gépek. Egyik havernak bő 60e km után lettek ezek megcsinálva,azóta eltelt jó pár év,és azóta is tökéletesen működik a paripa.
Köszi a választ mind kettőtöknek! Azt vesszük nem is olyan vészes szóval össze lehet rá rakosgatni a pénzt, és ez szerintem egy ilyen generál után elég sokáig elmegy nem?
dugó 50 felé, fúrás nem tudom, de olyan 5 körül, tömítések munkadíj max 20-25
szóval 100pénzbe simán megállna
ha nem állat módon használod akkor olajcsere után 700km-ig alig fogy az olaj, utána ezerig lemegy max-ról min-re
Pár éve én csináltam egy másik XR4-en,bemásolom az akkori költségeimet:
- szelepszár szimering 4db : 9024Ft
- hosszú csavar 3db : 3188Ft
- hengerfej tömítés : 6530Ft
- hengertalp tömítés : 930Ft
- dugattyú 0,25 : 22101Ft
- gyűrű garnitúra 0,25 : 15984Ft
- csapszeg : 5660Ft
- hegerfúrás+szállítás : 12500Ft
- olajszűrő : 1800Ft
---------------------------------------
összesen : 77718Ft

kedvezményes ár(-10%) : 69946Ft

- 2l Valvoline 10W-40 olaj : 2860Ft
(StartAuto 35% kedvezménnyel)
Értem! Igazából ezeknek a motoroknak mennyibe fája generálja mondjuk úgy, hogy henger fúrás tömítések új dugó szóval egy henger felújítás?
igazándiból nem is árulom
amennyit én használom még évekig elmegy
mint írtam pöccre indul szóval nem olyan fos a kompressziója
csak béna szelepszárszimmeringeket tettünk bele és pár hét után elkezdett ismét füstölögni hidegen(mondjuk nem mindig látványos de érezni a szagát)
bár tavasszal meg akartam fúratni de nem jött úgy össze a pénz
de akartam beletenni bikább vezérműtengelyt is

szerintem azt a 200 pénzt simán bele lehet tenni, de akkor olyan a gép amilyent te akarsz

első teló nemrég lett generálozva, lassan kell a hátulját is

ja és ez is rendszámos
És felújítás után mennyibe lenne? Vagy már az a következő tulaj feladata? Meg mennyibe fájna a dolog?
sose voltam Honda párti na nem azért mert bajom van velük sőt igenis fasza japó minőség csak nem nagyon nézegettem őket, de az XR650 az nagyon megfogott egy időben.
Ennek is olyan a blokkja ,mint az xt-knek, hogy kitalálták fasza és hozzá se nyúlnak ha nem muszáj
nem olyan mint a colt gépe
néha még füstöl is
amúgy faca, pöccre indul, de határon van a gyűrűkopás szóval belátható időn belül kell neki generál
Hát igen,nem véletlenül taroltak ott ezek a motorok....
Ezért is mondom hogy a blokkja nagyon el lett találva,csak a súlyával,futóművével.fékével cseszték el......de ahogy mondod,a Baja1000-re tökéletes Meg azért egy hobbi endurósnak,mint mi is vagyunk a haverokkal,nekünk is tökéletesen megfelel.
Még a végén összejön neked
Kaphatok valami infot a gépről?
Na igen. Az biztos, hogy a korlátokat a súlya miatt szerzi, de ez felhasználás kérdése ahogy mondod.
Pl a Baja1000 terep tökéletes neki Nagy egyenesek poros, homokos kavicsos részek de semmi extra elnyújtott falmászás
skf-nél még minden hülye méretet meg kaptam
Jó ötlet!
megveszed az enyémet 500ért aztán én meg a colt gépét 700ért
Haver terepen használja,és el is megy mindenhol,de a súlya miatt ember is kell hozzá.....
Azt azért hozzá kell tenni,hogy sok mindent nem mer bevállalni vele,pont a súlya miatt...
Lehet,de szerintem a leömlőcső,és a hátsó dob jobban fogja.
Nézz meg egy leömlőcsövet...egy részen úgy le van szűkítve mint egy szívószál. Ezt kinyitva szerintem már megvadul. Persze azért ezzel is csinnyán kell bánni,mert correnti-nek is baja volt a túl nagy átmérőjű leönlővel.
Hát igen amiket most néztem hirdetéseket azok a motorok is 520 ért voltak fent. Nem tudom még, hogy alakul pénz kérdése az egész júniusig várnom kéne, és akkor meg lenne a 700. de uhh megőrülök addig a haverok kint csapatnak én meg simsonnal járok..
500e fölött is szoktak kérni a 2000 körüli motorokért,ez meg 2006-os.
A motorja nagyon jó állapotban van,alig van benne km......meg úgy cakk/pakk az egész nagyon jó állapotban van.
A pénz nagy úr,de azt át kell gondolni,hogy megéri-e egy olcsó motort venni,és rálocsolni annyit amennyiért már lehet egy fiatalabb,jobb,ugyanolyan motort venni
A WR400 újabb konstrukció(erősebb,jobb futómű),de nem olyan tartós,és 99% szét van ütve.
brutál nehéz
Nem cross gép végül is endúró a javából és nem hegyet kell vele mászni meg falat.
Egy időben agyaltam én is rajta, hogy veszek egyet sm szettel utcára de végül más mellett döntöttem.
De csak azért mert kevés volt eladó és az áruk se volt alacsony és találtam egy fiatalabb xt660x-et jobb pénzért.
De a 150 kilő terepre is jó ha nem extrém falmászásra kell meg szűk helyekre forgolódni, de nem is erre van kitalálva mondjuk tegyük is hozzá.
csak azert cserelnem mert azt hallottam hogy a gyari karbi vissza fogja nagyon a 650-est
Sajnos annyi pénzem nem lesz Uhh pedig gyönyörű az a motor.. meg csomó videót megnéztem igen fasza fütyülős hangja van a motorjának. Mondjuk most nagyon vacilálok az XR meg a WR400 között csak hát az szerintem üzemórásabb gép mint az XR4..
Papíros volt ez mindig is....
A gyári állapotot úgy értem hogy gyári tank/ülés/futómű,tehát piros/fehér lesz. Az irányára 700e körül lesz,de ha esetleg megvennéd akkor nem kellene levizsgáztatni sem.
Havernak semmi baja a gyári karbival,indul/megy. Persze ha a tuning a cél,akkor azért lehet variálni.