Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az az érdekes ezekbe az endurós yardokba,hogy mindenki beszél róluk de még senki se látta őket Olyanok mint a Jeti
hát az endúrós yardok engem is a rendszám felé tereltek, pedig nem is láttam őket
meg ugye minek bele verni a penzt ha csak folduton lehet hasznalni....meg hat mar nincs kedvem ugy motorozni hogy nezzem mikor jon utanam a jard....regen mas vilag volt
ahogy öregszik az ember úgy vágyik egyre jobban a papiros gép után
az amit irsz dominator betegseg amugy....nekem is neha leall de nem minden megallasnal gazelvetelnel ugy hogy elvagyok vele
hajtokar lesz ez ami ugye nem volt cserelve....de ilyen hangja volt a XL-emnek is csak nem ennyire volt hallhato es meg mindig megy....eldontottem hogy eladom es johet a papiros XR600
én fel akarom újítani az xr4 ezt aztán ettől 5x jobb hangja van
bár ez most technikai okok miatt elmaradt....
Mert melegen mindig leállt a domi karbival. Alapjáraton befulladt. Ha le akartam fordulni vele valahol az úton, lassítottam, visszaváltáskor meg ahogy behúztam a kuplungot és visszaesett a fordulat, azonnal leállt.
Vagy ha motorozás közben megálltam valahol, akkor alapjáraton pöfögött egy darabig, aztán mindig gondolt egyet és leállt.
Hidegen az indítással is gondok voltak.
Vettem a XR karbit és megszűnt minden gondom.
Mi ez, csörgőkígyó?
Nekem akkor van ilyen hangja, ha üresben lenyelezem.
De ott már kurva nagy a fordulat neki.
na ma voltam kint es csinaltam videot a dogrol hogy milyen hangja van melegen http://youtu.be/lJ3zFgdIRtw
Erre nem is gondoltam.....mert vettel Xr karbit nem tetszett a domis?
legfőképp amelyik csóró
bár az xt.hez most csináltattam pót kuplung bowdent 2000ft volt a belső csere, az sem ördögi összeg ám
Ugye milyen leleményes a magyar ember?
igy már vágom van 6 os klima csövem:D még nem probáltam ezt
haver autógázos aztán a vastagabbik cső pont jó a karokba
Hűtőgép kompresszorának a rézcsöve is jó.
Nem. Magam csinálom. Veszek hasonló vastagságú fék, vagy kuplungbovdent. MTB fékbovden is jó. Levágom a gyárit, behúzom az újat. Végére meg forrasztok hengeres rézszárból bogyót.
Kifúrom, átfűzöm, kicsit szétborzolom a bovden végét és ónfürdőbe mártom. Vagy a rézbe csinálok egy menetes furatot hosszában és hernyócsavarral beleszorítom a bovdent.
én gázcsövet szoktam ráforrasztani
kifúrom oldalt bedugom a bowdent kicsit kihajtogatom, aztán telinyomom forrasztóónnal
javíto készletet használsz ? mennyire tartós ?
Ha kiszőrösödött a bovden a végénél, akkor csipkedd le a szálakat. Úgy talán be tud csúszni és visszaenged teljesen.
Vagy csinálj bovdent. Én a végére szoktam forrasztani rezet. 5-ös, vagy 6-os átmérőjűt, mikor mi kell. Vagy csinálok meneteset.
Nekem sem volt, ezért vettem egyet. Már domi karbival került hozzám a motor.
XL-nel hatra kell nyomni a legszurohazat maskepp kinem veszed
2x szedtem le xl karbit
a 2. már tök könnyen ment(ekkor jöttem rá hogy hátra lehet tolni)
az xt karbival meg annyit kell legózni hogy beférjen hogy idegbeteg lesz az ember
mondjuk ott is kiszedem mindig a csöveket ha benne lenne be se lehetne tenni
Nekem nincs mit vissza rakni de ha lenne se raknam....amugy nem jon magatol tisztara vissza a gaz mert szar a bowdenem
az önmagában kevés de leírni mindig könnyű a dolgokat nincs tapasztaltom xt karbival