meg ugye minek bele verni a penzt ha csak folduton lehet hasznalni....meg hat mar nincs kedvem ugy motorozni hogy nezzem mikor jon utanam a jard....regen mas vilag volt
hajtokar lesz ez ami ugye nem volt cserelve....de ilyen hangja volt a XL-emnek is csak nem ennyire volt hallhato es meg mindig megy....eldontottem hogy eladom es johet a papiros XR600
Mert melegen mindig leállt a domi karbival. Alapjáraton befulladt. Ha le akartam fordulni vele valahol az úton, lassítottam, visszaváltáskor meg ahogy behúztam a kuplungot és visszaesett a fordulat, azonnal leállt.
Vagy ha motorozás közben megálltam valahol, akkor alapjáraton pöfögött egy darabig, aztán mindig gondolt egyet és leállt.
Hidegen az indítással is gondok voltak.
Vettem a XR karbit és megszűnt minden gondom.
Nem. Magam csinálom. Veszek hasonló vastagságú fék, vagy kuplungbovdent. MTB fékbovden is jó. Levágom a gyárit, behúzom az újat. Végére meg forrasztok hengeres rézszárból bogyót.
Kifúrom, átfűzöm, kicsit szétborzolom a bovden végét és ónfürdőbe mártom. Vagy a rézbe csinálok egy menetes furatot hosszában és hernyócsavarral beleszorítom a bovdent.
Ha kiszőrösödött a bovden a végénél, akkor csipkedd le a szálakat. Úgy talán be tud csúszni és visszaenged teljesen.
Vagy csinálj bovdent. Én a végére szoktam forrasztani rezet. 5-ös, vagy 6-os átmérőjűt, mikor mi kell. Vagy csinálok meneteset.
2x szedtem le xl karbit
a 2. már tök könnyen ment(ekkor jöttem rá hogy hátra lehet tolni)
az xt karbival meg annyit kell legózni hogy beférjen hogy idegbeteg lesz az ember
mondjuk ott is kiszedem mindig a csöveket ha benne lenne be se lehetne tenni
bár ez most technikai okok miatt elmaradt....
Vagy ha motorozás közben megálltam valahol, akkor alapjáraton pöfögött egy darabig, aztán mindig gondolt egyet és leállt.
Hidegen az indítással is gondok voltak.
Vettem a XR karbit és megszűnt minden gondom.
Nekem akkor van ilyen hangja, ha üresben lenyelezem.
De ott már kurva nagy a fordulat neki.
bár az xt.hez most csináltattam pót kuplung bowdent 2000ft volt a belső csere, az sem ördögi összeg ám
Kifúrom, átfűzöm, kicsit szétborzolom a bovden végét és ónfürdőbe mártom. Vagy a rézbe csinálok egy menetes furatot hosszában és hernyócsavarral beleszorítom a bovdent.
kifúrom oldalt bedugom a bowdent kicsit kihajtogatom, aztán telinyomom forrasztóónnal
Vagy csinálj bovdent. Én a végére szoktam forrasztani rezet. 5-ös, vagy 6-os átmérőjűt, mikor mi kell. Vagy csinálok meneteset.
a 2. már tök könnyen ment(ekkor jöttem rá hogy hátra lehet tolni)
az xt karbival meg annyit kell legózni hogy beférjen hogy idegbeteg lesz az ember
mondjuk ott is kiszedem mindig a csöveket ha benne lenne be se lehetne tenni