én is u gyanígy jártam, de nekem be sem indult utána. Gyertyát kicseréltem azt jól van. De azért szidtam magam rendesen, hisz nem kezdő motoros voltam már akkor, meg elvileg értek is hozzá...
már a gyújtáskapcsoló is ki volt dobva a végén, a kürt gombbal állt le
de ha a tirisztorról leszedtem a sarut akkor sem ment
a mostani meg megy esőben is annak nincs baja
szimó nekem sem ment esőben, sosem tudtam rájönni az okára
teljesen megszűnt szikrázni ha esett, pedig nem is megszakítós volt, minden le volt szigetelve még a trafót is betettem a légszűrőházba
Utoljára én simsonnal jártam ugy hogy mosás után nem indult.. Vagy ha ez a gondja akkor ott elektromos probléma van pl a gyertyánál vagy a piánál..de elméletileg amig a lögszüröbe nem kerül viz addig mennie kell!
annak mennie kell minden körülmények között
nincs olyan hogy beázik valahol
mentem én az xr4el olyan vizeken hogy a benzincsapot mosogatta a víz, és nem állt le
mondjuk kicsit fulladozott már a végén mert szerintem beszivárgott a légszűrő házba már a víz
kipuffba nem szoktam beleveretni :D gyertyához lehet hogy kerül egy kicsi de attól még ha kiszárad másnap mennie kellene, máshol meg nem nagyon tud belemenni a víz szóval nem értem és a szerelő se :D de ez valahogy mindig így alakult xDD
Azért ha beázik az nem gyenge jel hogy baj van a gyertyapipával/kábellel esetleg a szívócsonk berepedezett! én kipuffba mindig gyömöszöltem egy rongyot azt csókolom bár az arrow-al nem volt gond az lefele hajlott
Motorba nem tudom hogy lehet bemosni bárhol is. De a hátsó himbáknál tényleg óvatosan a nagynyomásúval. Zsírt kimosod, homokot meg benyomhatja. Hamar összerághatja a csapszeget, csapágyazást. De ez még mindig csak a futómű és nem a motorblokk.
hát hallod ha ezt én tudnám :DDD de tényleg 5ből 4x mosás után romlik el :DDD de mondjuk felvilágosítottak róla, hogy ne mossam csak ha szervizbe viszem mert felesleges és csak kárt csinálok vele :D (bemoshatok véletlen stb..) szóval érdekes de nálam mindig így van XD
Nállam Honda xl500 nál ha lerugom a berugokart és megvana holtpont de valahogy elveszik.... odaérek érzem h megfogja a lábam de tovább enged és szisszen közben. mitől lehet ez h 4-5-6-7-ik berugokarlenyomásnál van csak normális holtpont? dekonincs bekötve...
ha lemostad tuti nem esik bele annyi szmötyi hogy elmenjen a kompressziód pár rúgás után
a gyertya gondolom nem volt full sár
tuti valami fennakadt benne
tegyél bele új gyertyát és adj neki, de ne 0 fokban
Egy kis néznivaló:
http://youtu.be/FzVtoHyWkak
http://www.youtube.com/watch?v...
A videók innen vannak: http://www.advrider.com/forums...