Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

száz szónak is egy a vége: nem kell mosni
én is u gyanígy jártam, de nekem be sem indult utána. Gyertyát kicseréltem azt jól van. De azért szidtam magam rendesen, hisz nem kezdő motoros voltam már akkor, meg elvileg értek is hozzá...
Nekem a trafó mindig be volt forditva a tank alá a váz tetejére
már a gyújtáskapcsoló is ki volt dobva a végén, a kürt gombbal állt le
de ha a tirisztorról leszedtem a sarut akkor sem ment
a mostani meg megy esőben is annak nincs baja
Lehet letestel valahol, mintha le akarnád állítani.
szimó nekem sem ment esőben, sosem tudtam rájönni az okára
teljesen megszűnt szikrázni ha esett, pedig nem is megszakítós volt, minden le volt szigetelve még a trafót is betettem a légszűrőházba
Utoljára én simsonnal jártam ugy hogy mosás után nem indult.. Vagy ha ez a gondja akkor ott elektromos probléma van pl a gyertyánál vagy a piánál..de elméletileg amig a lögszüröbe nem kerül viz addig mennie kell!
Így van. Ha másképp lenne, akkor esőben nem lehetne motorozni. Az első kerék erősen felveri a vizet, kap a pipa belőle. Mennie kell vizesen is.

annak mennie kell minden körülmények között
nincs olyan hogy beázik valahol
mentem én az xr4el olyan vizeken hogy a benzincsapot mosogatta a víz, és nem állt le
mondjuk kicsit fulladozott már a végén mert szerintem beszivárgott a légszűrő házba már a víz
kipuffba nem szoktam beleveretni :D gyertyához lehet hogy kerül egy kicsi de attól még ha kiszárad másnap mennie kellene, máshol meg nem nagyon tud belemenni a víz szóval nem értem és a szerelő se :D de ez valahogy mindig így alakult xDD
Azért ha beázik az nem gyenge jel hogy baj van a gyertyapipával/kábellel esetleg a szívócsonk berepedezett! én kipuffba mindig gyömöszöltem egy rongyot azt csókolom bár az arrow-al nem volt gond az lefele hajlott
Hát oda nem szemből kell spriccelni.
Ennyi erővel kitekerheted a gyertyát is
Én egy alapos mosást csináltam kertislaggal, azután alig bírtam berugni a motoromat, nem véletlenül árulnak dogót a dobba.......
Motorba nem tudom hogy lehet bemosni bárhol is. De a hátsó himbáknál tényleg óvatosan a nagynyomásúval. Zsírt kimosod, homokot meg benyomhatja. Hamar összerághatja a csapszeget, csapágyazást. De ez még mindig csak a futómű és nem a motorblokk.
hát hallod ha ezt én tudnám :DDD de tényleg 5ből 4x mosás után romlik el :DDD de mondjuk felvilágosítottak róla, hogy ne mossam csak ha szervizbe viszem mert felesleges és csak kárt csinálok vele :D (bemoshatok véletlen stb..) szóval érdekes de nálam mindig így van XD
Nállam Honda xl500 nál ha lerugom a berugokart és megvana holtpont de valahogy elveszik.... odaérek érzem h megfogja a lábam de tovább enged és szisszen közben. mitől lehet ez h 4-5-6-7-ik berugokarlenyomásnál van csak normális holtpont? dekonincs bekötve...
igy van....volt hogy mentem ki de meg melegedett lepotyogott egy kibli sar rola anyam meg lecseszett hogy megint koszt csinaltam az udvarba
Ez téves dolog! Egy bizonyos szintnél nem lesz koszosabb,mindig öntisztulásba kezd a rezgéstől
ezert nem szoktam motort mosni....csak mikor mar nem emlekszek milyen tisztan
azért mert endúró, azt szereti ha saras, ha csillog-villog bánatában elereszti a kompressziót
ezt nem ertem hogy mikoze a mosashoz hogy mindig azutan volt baja
ha lemostad tuti nem esik bele annyi szmötyi hogy elmenjen a kompressziód pár rúgás után
a gyertya gondolom nem volt full sár
tuti valami fennakadt benne
tegyél bele új gyertyát és adj neki, de ne 0 fokban
májusban amint hazamegyek,megnezetem,es meg fogom írni.
fuuuuu de jók vagytok.