Szia. van sziszegés. a gyertya is szikrazik...csak mióta kiszedtem es megtakarítottam azóta nincs kompresszio...nem tartja meg a súlyom mint eddig. előtte volt felújítva. mentem vele 32 km- t, aztán leraktam 2 hónapra. Es mikor újra mennyi akartam vele, nem indult...volt még akkor kompresszio benne,csak mivel bezabaltattam,gondoltam megszelloztetem...es ekkor vettem ki a gyertyát.:-( hogy megtisztitsam...
tudni kell a saját motorod hogy indul! Én a sajátom akár kézzel is! Erre itt a fórumban tanúk is vannak!
Most megyek Devilkével és Omlival berúgni reggel válaszolok
Kovács Kálmánra gondolsz?
Vásároltam már tőle.
A DT125R irányjelzők is ugyan azok, amire vadászol.
Nekem ilyenek voltak a motoron.
A hátsót mindig letörtem, akár hányszor feküdtem vele.
Haverral mindig viszünk ki ilyen hidegben egy edényben forró vizet és néha beleállítjuk a gázforrasztót. Utána fasza nyomás lesz benne, rendesen nyomja a lángot.
Nee!
Nem kell bántani! Biztos 1 apró hiba van ami hamar kiderül. Meg van húzva a gyertya rendesen?
Ha lenyomod a berugót, hallasz sziszegést?
Vagy csak ellenállás nélkül átfordul?
Biztos az autodekopresszor akadt fenn!
Sajna látni kéne, úgy lehetne segíteni a legtöbbet!
Írd még le miket tapasztaltál!
naaaa azert nem kell azt bántani végülis ki tehet az egészröl? ink adj egy tockost magadnak:) nyugtasson a tudat hogy én is hasonlóképp jártam férfi létemre
Most megyek Devilkével és Omlival berúgni reggel válaszolok
messze van nyugat ,az a baj
elég drágán árul
Vásároltam már tőle.
A DT125R irányjelzők is ugyan azok, amire vadászol.
Nekem ilyenek voltak a motoron.
A hátsót mindig letörtem, akár hányszor feküdtem vele.
Még egy.
Meg még egy.
Nem kell bántani! Biztos 1 apró hiba van ami hamar kiderül. Meg van húzva a gyertya rendesen?
Ha lenyomod a berugót, hallasz sziszegést?
Vagy csak ellenállás nélkül átfordul?
Biztos az autodekopresszor akadt fenn!
Sajna látni kéne, úgy lehetne segíteni a legtöbbet!
Írd még le miket tapasztaltál!
nekem kocka forma van a gépen avval szép