en ahogy motorozas utan leallitom a gepet megy bele a dugo a kipufba....jobban is indul miota rakok bele mert igy nem megy oda a szelepekhez a para meg minden
attol meg hogy kiveszed es ad szikrat a gyertya szar lehet....volt hogy nekem is adott szikrat es mikor beraktam baszott beindulni....bele ment a uj gyertya es mar indult is
Ez úgy kezdődött,hogy az XR előtt volt egy Honda CB 400-as motorom. 5évig elég volt nyüstölnöm, ujitani akartam. Előtte volt egy 125ETZ-m. 10 éve motorozom, és egyszer sem estem el. Hülye szó rá, de meg akartam tanulni esni, és nem superman pózban hogy a kezem szanaszét dobálom miközben hullok,hanem összehúzva, mint egy gombóc.És erre a feladatra egy jó Xr-t találtam, mi ráadásul Honda is :D (nekem bevállt,azért ezt vettem)
Szóval leginkább az OK, hogy Esni tanuljak. Fél éve van meg, és már sokszor volt olyan szitu a pályán persze, ami jó hatással volt rám.Fejlődni akarok. Kb ennyi :)
küldtem én már bele olyan mész vízbe meg sárba hogy a blokk se látszódott nagyon ki, és simán mentem vele egész nap, mondom lehet hogy csak véletlen :D XR6 régi vágású gép nem szereti ha csillog villog ha 1x terepgumi van rajta :DD egyébként ilyen félnapos túrázás meg endurozás után volt csak vele ilyen kis gixer hogy átugrott a vezérlés de soha nem terepen hanem otthon mielőtt bevittem volna ahelyére XD lehet így sztrájkolt hogy nem akar még aludni :DD
nem kell uj gyertya mert van szikra. Az tuti jó...de szoltam egy szerelő ismerősnek, hoigy nézze már meg. Ugyhogy remélem jó hírrel fog szolgálni. Köszönök minden segítséget! üdv
Szóval leginkább az OK, hogy Esni tanuljak. Fél éve van meg, és már sokszor volt olyan szitu a pályán persze, ami jó hatással volt rám.Fejlődni akarok. Kb ennyi :)
nincs valakinek xr-hez főtengelye amit fellehet újítani olcson?