oké köszi! Gondolkodom rajta ,bár egyenlöre ne volt még hasznomra az sem ami fent van de az XL-el jártam már uugy hogy egy fáról lelógó inda meghuzta az elsö fékem..
én ezt úgy oldottam meg hogy bementem a legközelebbi boltba aztán vettem egyet
mivel úgy is ott mentem el előtte így az útiköltség ingyen volt
bár lehet kár volt, ennyiért kaptam volna 5 garnitúra kart
az xt-re nem is veszek, inkább vettem 2 szett kart
Nem tudom hogy van-e olyan,az enyém vezetékes vízzel működik.
Amúgy egy sima búvár szivattyú elegendő vizet szállítana neki,csak azt nem tudom nem égne-e le?.......mert ugye nem tudja kinyomni az összes vizet. Azon kívül nem szereti a homokot a nagynyomású mosó....lehet hogy szűrni is kéne a vizet. Megoldás: csinálj kerti csapot!
értem én
amúgy a hengert és a környékét kompresszoros olajszóróval mosom át, ha nagyon be van rakódva és nincs eső
fél vödör vízzel megvan az egész, csak nagyon lassú
ezek a nagynyomásúak csak hálózati vízzel mennek? vagy fel is tudják szívni a vizet pl egy hordóból?
nyomás az van majd felborítja a motort, csak én is úszok közben
de tesztnek tök jó ez a vízhozam amikor az xt-t is megcsináltam beindítottam és folyattam rá a vizet, meg sem ingott az alapjárata
az xr ennyiből kapott rossz pontot mert bekapja a vizet az ülés alatt, bár az a szűkítő kütyüt miután visszatettem jobb lett
nekem nincs kerticsapom, a legkisebb szivattyúm is 120l/perc vizet tud nyomni, szóval ha mosok nagyon mosok
ezért is macerás........
mondjuk ha műszaki előtt lenne a generál akkor egyet megspórolnék
Tapasztalat szerint ezeket nem szabad túllépni: 426cc 11.0:1 kompr., vagy 435cc (amit 440-nek hívnak) 10.0:1 kompr. Ezek felett már kevés a gyári hajtókar (amiből lehet erősítettet venni), a főtengely elvileg még bírná.
igazándiból nekem a gyári is elég mindenre, most is bőven jó a gép, csak füstöl
néha 1 rúgásra indul néha 3-4 még ilyen 0 fok felé is
csak amikor szétszedték múltkor akkor már elég nagyok voltak a gyűrűhézagok(valami 0,5 a kompresszió 0,7 a olajlehúzó... vagy 0,3-0,5 már nem emlékszem)
szóval inkább meg kellene csinálni aztán amennyit használom elmegy 10-15 évet is
Ahogy ismerlek téged,nem járatod a maxon a motort,így neked lehet hogy jobb lenne elmenni a nyomaték növelés felé,avagy egy 440-es hüvely+dugó(10:1 kompresszió viszonnyal).
a cagiván is műanyag volt, elég erős, párszor azt is odavertem, kibírta