Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt azért tudni kell hogy egy jó kézvédő simán el tudja törni a csuklód ha épp úgy esel, pl előre szaltó és hasonló mozdulatok

a cagiván is műanyag volt, elég erős, párszor azt is odavertem, kibírta
szerintem nagyon joo dolog es meg a motor is jool nez ki tole
ami fent van nem alubetétes csak sima müanyag
oké köszi! Gondolkodom rajta ,bár egyenlöre ne volt még hasznomra az sem ami fent van de az XL-el jártam már uugy hogy egy fáról lelógó inda meghuzta az elsö fékem..
én ezt úgy oldottam meg hogy bementem a legközelebbi boltba aztán vettem egyet
mivel úgy is ott mentem el előtte így az útiköltség ingyen volt
bár lehet kár volt, ennyiért kaptam volna 5 garnitúra kart
az xt-re nem is veszek, inkább vettem 2 szett kart
http://motoroswebaruhaz.hu

Én innen rendeltem magamnak. Ez volt a legolcsóbb amit találtam
Most hogy itt vagytok mindketten kérdés..honnan érdemes alubetétes kézvédöt venni?Tudtok valaim jó és relative olcsó helyet?
Ezt a beszélgetést elolvasni.....
Ez a tipikus téli napokon meleg szobából elmélkedés és az ejj ráérünk arra még most nem akarok megmozdulni Hatalas!
Kifogás az van!
mindenhol zsákutca
szóval nem mosok motort
Nem tudom hogy van-e olyan,az enyém vezetékes vízzel működik.
Amúgy egy sima búvár szivattyú elegendő vizet szállítana neki,csak azt nem tudom nem égne-e le?.......mert ugye nem tudja kinyomni az összes vizet. Azon kívül nem szereti a homokot a nagynyomású mosó....lehet hogy szűrni is kéne a vizet. Megoldás: csinálj kerti csapot!
értem én
amúgy a hengert és a környékét kompresszoros olajszóróval mosom át, ha nagyon be van rakódva és nincs eső
fél vödör vízzel megvan az egész, csak nagyon lassú
ezek a nagynyomásúak csak hálózati vízzel mennek? vagy fel is tudják szívni a vizet pl egy hordóból?
De itt az lenne a lényeg hogy kevés vízzel jól letudd mosni. Amúgy nem hinném hogy van 100bar mint egy mosónál. Nem a vízhozam a lényeg,hanem a nyomás
nyomás az van majd felborítja a motort, csak én is úszok közben
de tesztnek tök jó ez a vízhozam amikor az xt-t is megcsináltam beindítottam és folyattam rá a vizet, meg sem ingott az alapjárata
az xr ennyiből kapott rossz pontot mert bekapja a vizet az ülés alatt, bár az a szűkítő kütyüt miután visszatettem jobb lett
9,3:1
Valahogy üzemelj be egy nagynyomású mosót......én anélkül már el sem kezdeném
gyári kompresszió mennyi?
vagyis ez inkább sűrítési viszony vagy mifene
nekem nincs kerticsapom, a legkisebb szivattyúm is 120l/perc vizet tud nyomni, szóval ha mosok nagyon mosok
ezért is macerás........
mondjuk ha műszaki előtt lenne a generál akkor egyet megspórolnék
Csak el ne kopjon abban a sok mosásban
Tapasztalat szerint ezeket nem szabad túllépni: 426cc 11.0:1 kompr., vagy 435cc (amit 440-nek hívnak) 10.0:1 kompr. Ezek felett már kevés a gyári hajtókar (amiből lehet erősítettet venni), a főtengely elvileg még bírná.
na majd rábízom a szerelőre, jobban ért ezekhez mint én
de ez a javítás is csupa stressz, előtte le kel mosni a motort
jövőre meg műszaki és akkor is
ezt neked kell tudni.
igazándiból nekem a gyári is elég mindenre, most is bőven jó a gép, csak füstöl
néha 1 rúgásra indul néha 3-4 még ilyen 0 fok felé is
csak amikor szétszedték múltkor akkor már elég nagyok voltak a gyűrűhézagok(valami 0,5 a kompresszió 0,7 a olajlehúzó... vagy 0,3-0,5 már nem emlékszem)
szóval inkább meg kellene csinálni aztán amennyit használom elmegy 10-15 évet is
Ahogy ismerlek téged,nem járatod a maxon a motort,így neked lehet hogy jobb lenne elmenni a nyomaték növelés felé,avagy egy 440-es hüvely+dugó(10:1 kompresszió viszonnyal).
akkor lehet nekem is az kellene bele, ha már bele lesz piszkálva