Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a olajszivattyú szűrője a blokkban van csak akkor tudod takaritani ha a jobb oldaldeknit leveszed ott kell lennie vékony fémszűrőcske
ja és B.U.É.K!
Találkozunk jövőre, remélem én is beférek valamelyik túrába!
Sziasztok!
Bontókat nézd megy, van a sportmotorokon is szép számmal.
Nehéz már találni, mindig ez megy elsőnek tönkre sajna!
Olaj, olajnyomás mindig legyen rendbe, ne egye az olajat!
Köszi legények a segítséget pff megnézem , az a gond hogy az embernek mindent maga kell csináljon nincs itt Fehérgyarmat környékén egy normális hozzáértő szerelő sem marad a csináld magad módszer amúgy hol érdemes szelephimbát és vezérműtengelyt vásárolni?
Köszi
Remélem jól linkelem és ez kell neked

http://www.sportmotor.hu/motor...

[27241] november 22. 19:25
ja multkor betett ide valaki rajzot azokrol a szurokrol de mar nem talalom....feltolthetne megegyszer lenne szives amugy en kitekertem a csovet ami jon a vazbol es nem volt rajta semmi szuro nekem
nincs fém szűrő a pumpa előtt?
a cagiván volt olyan forma mint a papír olajszűrő, ki lehetett mosni benzinben
menet kozben szerintem is felesleges....legegyszerubb atmerni es kesz...szerelomnek most fogom vinni a szervizkonybol azt a reszt ahol megvannak a serviz limitek es atmeri....de pumpat cserelek mindenkepp....amugy szerelom aszonta olajpumpanak nem igen szabadna elkopni mivel allandoan olajba van de bekaphat valamit amitol tokremehet
minek?
ha kellene tudni, lenne rajta gyárilag, nem kell okosabbnak lenni a japó mérnököktől
de egyszerűbb de jó lenne tudni néha menetközben is
nem egyszerűbb megmérni milyen az olajszivattyú?
én is itt akadtam el. órát nem találok ráadásul mechanikust keresek, de hátha sikerül,mert sokaknál volt probléma mostanába a kopás a hengerfejben
Az a baj,hogy ezekbe a motorokba alapjáraton kb 0,5-0,6 bar az olajnyomás és azt nem igen jelzi ki egy mérő óra se de amúgy volt már aki próbálkozott ezzel de neki hidegen még jelzett az óra de mikor már bemelegedett a motor onnantól nem jelzett semmit
nekem olajpumpa a bunos tobb mint valoszinu
szia
szerinted nem lehetne olajnyomásmérőt a hengerfej csavarhoz kötni? én gondolkodom rajta
Az nagy valszínűséggel azért van mert az olajpumpád se áll a helyzet magasfokán de azért én átnézném a helyedbe a hengerfejhez vezető olaj útját hogy mindenhol rendbe van e minden és nem e szökik el valahol a nyomás (szimering,tömítések)Vezérműtengelynél zárt-e a csapágyad?
Ja majdelfelejtettem 150 pénzért 500 600 japán endurót tudtok eladót haveromnak kééne
Szevasztook!
Az mér van hogy egy éve vettem az éxerbe vezérműtengelyt és szelephimbákat és már megint megvan nyalódva 2 himba de rendesen azannyát olaj minden rendben 20 w actevot teszek bele és hol lehet ócsón kapni himbát Tiger neked miért csinálta megvan a hiba oka ? kösz a segítséget .
B.U.É.K
A 300-as exc-ket én is nézegettem most egy régebbin akadt meg a szemem..
http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
Én jókat hallottam a 2t gas gas-ról viszont a 4t gas gas állítólag valami bődületesen szar
gas-gas nem faja még a neve is gáz
olyan állította aki évekig szerelte, mesélt is sokat erről de nem jegyeztem meg
ellenben erre a 300as ktm-re sokan be vannak indulva
de nekem mit számítana a könnyű motor? még az xr4-nél is nehezebb vagyok........
bár egy cr500ast bevállalnék, az olyan 2t is meg nem is
2t endúrón én is elgondolkodnék (Gas gas ec 250-300 vagy Ktm exc 300)de cross az nem kéne többet az bíztos
Szerintem amiert joo 2t-t veszel azert mar crf is van es nem szarabb fajta.....de ha meg is 2t akkor eleg a 125
ha soványabb lennék lehet elgondolkoznék valami faja 2t gépen
szerencsére nem kell ilyenen agyalni
Meg lehet kérdezni mennyit szánnál 2t cross-ra?