Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

több dolgot is kell vennem így hiába szeretnék én nagy szelet trotát :D én nem birom ha hónapokat álla motor mert ezt akarok majd cimszóval vagy azt akarok majd címszóval igy marad az olcsóbb
Na feladtam a hirdetést...remélem lesz rá vevö

http://www.kepesmotor.hu/terdp...
Az SBK nem offroad dob,és ha suttog,akkor cserébe nem is megy!
Volt hozzá olyan szűkítő amivel suttogott,de nagyon bénán ment a nyitotthoz képest.
rá fogok keresni csak google valmiert tiltota nekem azt az oldalt .. de megnézem majd köszi
Pedig már mondtam párszor,hogy cseréld ki azt a légyszűrőt mert az még az a légszűrő amivel kiadták azt a motort 1963-ban
mindenkinek arra van pénze amire akarja
80 papír?:D mit meloztok ti?
Szerintem keresd fel a Proexet! Régebben csináltak nekem egy fain dobot,szerintem a keretedből kijönne,és az vadi új! Proex
haver valami 80ért vette
de az mintha valami sbk volt
én is vennék ilyesmit ha csak suttogna
hát sajna max 30 papír van rá max mert mást is kell még vennem ez már nem férne bele nekem
Ha jól emlékszek,akkor olyan 35-40e körül......nyáron volt az a régebben.
Nem tudom mennyit szánsz rá,de itt van egy olyan dob mint amilyen az enyém is volt: LeoVinceX3 -mondjuk én olcsóbban adtam.
mennyiért vitték el a dobot?
uj karbi van rajta .. ill nem új de nem egy szerteszét berhált szóval jól reagál mindenre nem folyik túl lehet hogy a légszűröm miatt? igaz még azt az egy lehetőséget nem próbáltam hogy kicseréljem a légszüröt
A fejidomot kérdezd meg DRZ fórumon,biztos lesz valakinek....keresd Nagy Dávidot,Ő DRZ-ket bont.
Volt egy tuti LeoVince X3 dobom,de azt már elvitték......
Légszűrő? Üzemanyagszint (esetleg néha túlfolyik)?
letölthető a garnin oldaláról
sztem megteszi ez a sárvédö és tök jó h neked pont volt 1 elfekvöben akkor már csak egy drz vagy ktm fejidom kell nekem egy jó hátsó dob és egy jó karbi .) aztán várhassuk a tavaszt:D
masteron írt valami programot utána nézek h fent van e ha az kell neki:) ncore oldalon
Nekem is ilyen van az XR4-en csak piros,és nekem is vágni kellett belőle,mert beleért picit a vázba,meg így több levegő megy a hengerre.
kanyar mester olyan gondom van hogy alacsony fordulaton besluszolgat a gép inkább sluszolásnak mondanám mint bedurrogásnak a kipufba.. szerinted mi lehet vele tisztás ilyenek megvoltak és a gyertya is uj szted?
Milyen rol?
nagyon picit kellet bár hülye voltam és elöbb vágtam majd utána állítottam a csavarokon pedig ha fordítva tettem volna spórolok 1 cm a sárvédőből így meg kb 2.5 cm eset le de nem gáz ez még
mi kell ncore rol?
Azért jól áll neki a CRF sárvédő. Szerintem jobban néz ki mint a gyári A hosszából hátul nem kellett levágni? Elfért?
*525*