köszi akor rendelek ujat.nem azért nemviszem szerelöhöz mert az ár érdekel és nemis azért raktam volna bele a pit cdi-t.azért azzal épitetem volna bele mert az kéznélvan.szerelöhöz 10 éve nemviszek motort...mindent én csinálok rajtuk.gyujtásal gondom még nemvolt és ha most lepaszolom a melot sose tanulom meg hogy hogy javitsam.edig 2t full crossom volt igy az üzemora miatt nagyon sokat szereltem.de gyujtásal sosevolt gondom.
ha hülye vagy a gyújtáshoz vidd inkább szerelőhöz
nem fikázásképp írom, de úgy lesz a legolcsóbb
pitbike cdi-vel nem sokra fogsz menni csak akkor ha mindent átalakítasz olyanra, ha tudod.......
helo mindenki.nemrég kértem segitséget töletek honda xl500 gyujtás problémám megoldásához.amiket adtatok adatokat a beméréshez nagyon jók és énis azokat mértem a motoromon de mégsincs szikra.gondolom a cdi lehet a hibás.multiméterel probáltam igazolni is ezt az elképzelést és elkezdtem a testhez nérni az összes csatlakozoját(igen hülyevagyok a gyujtáshoz), persze csak ellenállást probáltam mérni.a jeladó testje és a test között neis mértem semmit de a többin sikerült kivéve a trafó felé menő szálnál.nemvagyok biztosbenne de gondolom ez azt jelenti hogy nem müködik a cdi doboz.van még egy pitbike cdi dobozom valaki esetleg megtudja mondani hogy azt belelehete épiteni?meg hogy igazam van-e hogy a cdi feladta vagy az nembizonyitja hogy rosz?elöreis köszönöm.
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni!
Van egy Honda XL600R-em, és elkezdett kisszatrüszkülni a légszűrőbe meg olyat is csinál hogy ha megyek vele behúzom a kuplungot fékezésnél vagy csak lassításnál elkezd durrogni és leis áll ha nem engedem ki a kuplungot.
A karbit áttakarítottam(3szor is), benzinszint a vonalnál mind2 karbiban. Tesómmal ketten 2napig álítgattuk de nem lett az igazi. Mivel próbálkozhatok még?
És olyan baja is lett hogy a világítás kb a 80%-át elvesztette így alig látni valamit, próbáltam izzócserét de nem az a baja szerintetek lehet olyan, hogy a vil.tekercs megadta magát, vagy csak piszkos?
A karbiproblémához még annyit, hogy már nagyon töröm a fejem azon hogy vegyek egy másik karbisort, szóval ha valakinek van eladó ikerkarbicseke az írjon legyen oly kedves.
Igazából amit átküldtél múltkor a Turistautak térképet azt felraktam a mapsource-re és azon terveztem útvonalat azt szeretném memória kártyára rakni amit a Pda-n szeretném megjelentetni
Köszönöm a választ.Akkor ezt remélhetőleg kizárhatom.Megpróbálom az elsődleges karbit átnézni,mert terhelésen kiválóan megy és nagyon jó ereje van.Mindig alapjárat körül jelentkezik ez a hiba.Én is gondoltam rá,hogy szegény a keverék,de az állításra nem reagált.
Azt nem tudod véletlen,hogy a két karbiban mekkorának kell lenni a fúvókáknak?Ebben mindkét főfúvóka egyforma.
Próbáltam tekergetni,de nem reagált rá különösebben.Kompresszorral is fújattam óvatosan.Légszűrőre meg van olajam és azt is tisztítottam és átkentem.
Megpróbálom mégegyszer szétszedni,hátha valami elkerülte a figyelmem.
Egy kérdés még.Van a karbikon rengeteg túlfolyó meg lefolyócső,szellőző.Azoknak van valami konkrét szerepe?Vagy azok nem befolyásolnak semmit.Eléggé összevissza tekerednek.
Hello Ini!
Érdeklődnék,hogy a mapsource-ről letudom-e tölteni a turistautak térképet memória kártyára úgy hogy nem a gps készülékben van a kártya hanem kártya olvasóba.
Sziasztok! Tud valaki egy helyet, ahol találok xr-re "normális" matrica szettet? Keresgéltem neten, de nem igazán találtam. Én szeretem, ha jól is néz ki a gép, rendbe gondolnám rakni tavaszig.
trafó-cdi-tekercs bármelyik lehet szar. vagy még egy csomó vezeték is van útközben