Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt az egyet nem tekertem ki.
A fokarbin van ott kis membran ha jool emlekszek
Üdv!
Lehetséges ,hogy itt is ez a gond,hogy nyit a dekompresszor?Rátekertem az alapot,de nem változott semmi,inkább pörög,majd visszaáll a fordulat,aztán jön a hirtelen leállás.Menet közben ,hogy tud nyitni a dekompresszor,nem csak indításnál van szerepe?Talán nincs jól beállítva?
Bocs a sok kérdésért,de jár az agyam ezen a hibán.
ha jól emlékszem ott nincs semmi.
Üdv!
Kösz a tippet.Azt elfelejtettem írni,hogy ezen dupla karbi van,nem emlékszem gyorsító szerkezetre.A másodkarbin van egy kis lapka két kis csavarral lezárva.Az alatt is lehet membrán?
Na az enyém is szokta csinálni, pedig az dominator...emeltem az alapjáraton és nem csinálja...gáz bowden feszítéssel...mert ha túl alacsony lefúj a dekóm...
de beérném kerékaggyal is
Szerinetem karbi gond és azon belül a gyorsító membránra tippelek megkéne nézni nem-e lyukas mert az akkor megtudja variálni a motor működését
Ritka mint a fehér varjú
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.Hoztak hozzám egy xl 600 r motort.Sehogy nem jövök rá mi lehet vele a gond.Hátha már találkoztatok ilyen hibával.
A probléma az volt,hogy egy 500m után megállt a motor,és egy perc múlva újra lehetett indítani.Először gyújtáshibára gondoltam,de kiderült,hogy átnézte egy villamossági szerelő,illetve a szikrát is hibátlanul adta.Aztán arra gondoltam,hogy talán benzinellátás kevés.Hátha kifogy az üzemanyag.Mindent kitisztítottam,szétszedtem.Nem láttam hibát,koszt.Átnéztem a vezérlést és állítottam a szelephézagon.
Most ott vagyok vele,hogy szépen megy,de ha elveszem a gázt és alapjáraton gurul akkor leáll.Egyből újraindul,kicsit pörög magasabb fordulaton,majd visszaáll ezer körülire a fordulat.Aztán egyszercsak ,mintha lekapcsolnám a gyújtást megáll.De simán újra lehet indítani.Kicsit visszadurrog,és csüsszög aztán megáll.Lehetséges ,hogy még mindig nem jó a szelephézag?
Vagy más lehet a gond.Kompressziót mértem,az elfogadható.Az olajat sem löki jelentősen,kissé kormosak a kipuffnyílások.Lehet kicsit szelepszár szimeringes,de attól még nem biztos,hogy ilyen hiba jön elő.
Ha tudnátok ebben segíteni,hogy mit nézzek át,vagy mit állítsak,azt nagyon megköszönném.
sziasztok
nincsen valakinek xr-be tárcsás hátsokereke felesleges?
Igen, 426cc, 11.0:1 kompresszió (gyári: 397cc, 9.3:1), Wössner dugóval. Hotcams stage1, Mikuni TM36, FMF.

Fickósabb lett, de azért nem egy 525 EXC Akrával!
Szevasztok sracok egy kis segítség kellene jó barátom venne 600 as endurót pl xl dr kl 150 max tudtok esetleg eladót esztétikailag nem lényeg motorja ne legyen qar
vagy már túl van a 8. fúratáson
426? ....nagyobb henger van rajta neked?
A kimeneti nyílás 37mm-es(van benne egy kiszerelhető szikrafogó),a bemeneti csőátmérő pedig 50mm. Ha ki van véve a szikrafogó,akkor valamivel nagyobb a kimeneti átmérő.....szerintem olyan 3-4mm-el.
Egy kis friss FMF hanganyag a mai csúszós/fagyott terepről, sajnos néha eltűnik a mély szekció, de remélem azért hallgatható:

http://youtu.be/aPi9Hj6Moto
Igen! Nagyon szép hangja van
A tied az a Power core 4 es?
Ebay-ről kell pecázni,ki lehet fogni jó vételeket.
Köszi Tetszenek ezek az FMF dobok csak itt magyarországon elég ritka
Szia! Olyan 45e volt,és Angliából jött. Használtként vettem,de úgy nézett ki mintha vadi új lett volna. A kimeneti nyílást holnap megmérem neked,fejből nem tudom.
szerintem se tiszták
A gyorsaság. Minél előbb felérjen. Amúgy az a része hidegen hagy, csak azért nézem, hogy milyen beteg vasakat építenek az elmeroggyantak.