A simsont azért leveri azzal is,de nagyon tompa lesz tőle.
Azzal amiről képet raktam fel neked méretekkel már egész jó volt,de teljesen nyitottan még jobb. Aztán jött a Leó,amivel megint csak jobb lett,és végül az FMF-el lett a legjobb
mondom hogy valami többkamrás cucc volt, és nem volt olyan veszett fojtása
csak úgy köpködte fel a port az úton a kipuff
persze valamennyi volt, mert nagyon tolt alacsony fordulaton, ezt a mostanit kicsit forgatni kell, mert 2500 alatt nem olyan fickós mint a másik volt
ezen most gyári kipuff van, de nem olyan jó a hangja
az xr4 meg mókolt db killer van, kb pont jó sikerült, de ugye nekem csak a villanymotor hangja az igazi persze új csapágyakkal
neki sm drz-e re lett téve
nekem a régi xt-n ilyen többkamrás volt, azt hiszem marving nevű az jól is ment meg csendes is volt, abban nem is volt db killer a végében
olyan 50méterről volt hangja ha szembe jött
mert az azért jelentős súlycsökkentés, és az nem olyan veszett drága dolog
sár ráég akkor már őgysem látszik miből van
főleg ami a 2t gépeken van.... mint a zebra.....
azt dob még sehon:)
Azzal amiről képet raktam fel neked méretekkel már egész jó volt,de teljesen nyitottan még jobb. Aztán jött a Leó,amivel megint csak jobb lett,és végül az FMF-el lett a legjobb
csak úgy köpködte fel a port az úton a kipuff
persze valamennyi volt, mert nagyon tolt alacsony fordulaton, ezt a mostanit kicsit forgatni kell, mert 2500 alatt nem olyan fickós mint a másik volt
ezen most gyári kipuff van, de nem olyan jó a hangja
az xr4 meg mókolt db killer van, kb pont jó sikerült, de ugye nekem csak a villanymotor hangja az igazi
nekem a régi xt-n ilyen többkamrás volt, azt hiszem marving nevű az jól is ment meg csendes is volt, abban nem is volt db killer a végében
olyan 50méterről volt hangja ha szembe jött
Nálam működik