Le kell vetetni vele a hengerfejet, akkor kicsapni a lóvét ha megnézted milyen, ha nem szereli szét, el sem indulsz érte. Neked úgy is a saját blokkodba kell beépítened a motorszám miatt!
na persze új emelt kompressziós dugó, új szelepek új lánc stb stb
aztán láncfeszítő kiékelve, valami 5. túlméretes gyűrű kikukázva bereszelve a régi dugóba
ennyi
szerintem ha lehet megfuratom az új dugoméretre,kap egy hajtokart,szelepeket szimeringeket komplett vezérlést, kuplungot és örök élet addig meg ott a másik blokk
Hát igen, már szinte unatkoztam, azért álltam neki az egykarbisításnak.
Meg van 1 robogóm is, azt is megcsináltam, de az is honda, így azt sem kell szerelni!
megrendelem a gyárit aztán jólvan..... és megnézetem a szelepvezetőket is hátha azok is kopottak
meg akarom csináltatni 100%-osra hogy ne legyen rá gondom 15 évig vele
utána meg a yamaha kerül sorba, azt is úgy meg kell csináltatni hogy kibírjon egy földközi tenger megkerülést
ráadásul még meg is kell bukócsövezni meg doboztartózni
sornégyes mukit meg lombszívóval hűtötték