nekem volt benne castrol(10w40 és 20w50) motul10w50, valvoline 20w50, most meg elf20w50(mondjuk evvel nem ment még 50km)
aztán semmit sem vettem észre
ugyanúgy ment ugyanúgy füstölt ugyanúgy fogyott
mintha a motul jobban fogyott volna de akkoriban volt pár homokbányás homokdombos megmozdulás
jövőre minden más lesz, már csak a biciklim kell elpasszolni és megy az új dugó az xr4-be
Egyszer használtam én is 10w-50 est mert egy okos azt ajánlotta nekem nem vált be mert a kuplung is megcsúszott a váltó is keményebb lett és kb 300km után kibasztam a motorból és ment bele a 20w 50 azóta tökéletes a kuplung
Azt én még nem mondanám hogy kuka ahhoz még meg kéne mérni a bütyök méretét mert igy nem sok látszik belőle de az látszik a szinén hogy a kenés nem volt kielégíttő
Ezeket a motorokat nem 10w-50 es olajhoz tervezték és valószínű hogy az a vékony olajjal nem tudnak akkora nyomást produkálni ezek a olajpumpák amik ezekbe a régi konstrukcióju motorokban vannak
Pont nem való bele én azt mondom lég-olajhűtéses alacsony fordulatu motorba 20w-50 vagy 10w-40 de mindeki azt tesz bele amit akar Nekem több mint 60.000 van a motorba és gyönyörűek a himbák
aztán semmit sem vettem észre
ugyanúgy ment ugyanúgy füstölt ugyanúgy fogyott
mintha a motul jobban fogyott volna de akkoriban volt pár homokbányás homokdombos megmozdulás
jövőre minden más lesz, már csak a biciklim kell elpasszolni és megy az új dugó az xr4-be