Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek gyári 88-90 közötti rozsdamentes acél leömlők
Na de mi a garancia, hogy jó? Még ha látszatra az is. Lehet jónak tűnik, aztán 5000 km után kezd el szólni, lógni, csattogni. Ez így nagyon zsákbamacska.
azért még kinntről rendelve is jóval többre jön ki a dolog,egy jó álllapotú rengeteget elmegy benne
A helyedben én biztos hajtókart vennék inkább. A csere nem nagy pénz. A hajtókar pedig külföldről sokkal kedvezőbben beszerezhető.
Egy használt főtengely ki tudja hány 1000 km után adja meg magát.
Egy általad felújíttatott meg igen sokáig jó lenne.
hali,nah úgy néz ki hogy azóta lesz másik megoldás,azért köszi
megjott a karbi meg a tobbi cucc...koszi
Az nekem pont jó lenne, persze ha gyári. Mennyi pénzbe kerülne az nekem?
Képet tudnál róla küldeni.
üdv! ritkán nézek be a fórumra a meló miatt,igazábol nem szivesen adom el amig megvan az XR-em ezért sem hirdettem meg a fötengelyt.ismerve az árakat bajba lennék ha valami hasonló gondom lenne. azért megkérdezném mennyire gondoltál..mailban vagy telefonon jobban elérsz.köszönöm!
Azért mert ég és föld amit produkál a gyári karburátorhoz képest
egy fehér van, lámpával együtt
de rendszámtábla tartó nincs hozzá
vagyis van de meg kellene javítani mert repedt
hartán tudok egy jó szerelőt de az neked egy kicsit messze van
Szia.
Nincs esetleg xr4 hátsó sárvédőd elfekvőben?
Pont ezért tartok a dr600 karbitól. Ahogy Ini is mondja lehet találni kellene valami szakit, no nem 5000 Ft/ óráért. Én a két teleszkópot akarom átnézetni. Nekem ugyan az a szaki csinálta az xr-t és az oplet is. Mondjuk ő jóval olcsóbban dolgozik, 2000 Ft/ óra.
akkor már csak egy kérdésem van:
mipicsáért?
Az a baj hogy ez egy nagyon tökölős meló és egy olyan szerelő aki ért is hozzá( nincs sok olyan ) az nagyon megkéri az árát min 5000 ft/óra
és ezért inkább ha van időm inkább megoldom én mert szeretek motort szerelgetni és közben több tapasztalatot is gyűjt az ember.Egyébként ha én nem lennék ennyire elfogult hogy mindenáron felakarom rakni Mikuni hsr 42 es tuning karbit amit igazából V2 es 1600 ccm es Harley-kra gyártott a Mikuni tuning céljából hanem vennék inkább egy Mikuni Tm 40 est azzal sokkal könnyebb dolgom lenne Mert a 42 esnél nem elég az alapjárati fúvókát kisebbre cserélni hanem még a kehelycsővet is kisebbre kell cserélni mert így túl sok anyagot kap és ezért kell ezzel sokat játszani de már van hozzá kehely csövem 4 féle méretbe plusz fúvókából kb 10 darab úgyhogy tavasszal próbálkozom tovább
ezért jó a szerelő
elviszed hozzá hogy csinájjad meg b+ aztán megcsinálja
régebben én is ettem az ideget ilyenekkel, de rájöttem hogy semmi értelme
Állítgattam tavasszal pár alkalommal de mivel a németektől kell hozzá fuvókát és minden szart rendelni meguntam azt vissza raktam a gyárit mert az egész nyarat nem karbi állítgatással akartam tölteni de majd talán tavasszal felkerül rá ha lesz időm és türelmem hozzá hogy beállítsam de így hogy én itt vagyok fent pesten a motor meg kb 100 km-re lent vidéken így elég körülményes művelet A papirzáson egyenlőre nem gondolkodom mivel előbb ahhoz jogsi kéne de most pillantnyilag nem a motor a legfontosabb.
Ez az E-bay-es dolog érdekel engem is. Hátsó, első gumi kell?
Karbit sikerűlt beállítanod? Le is papíroztatod?
így a képeken nem látok nagyon különbséget,de azért meg kell méregetni majd,nehogy ne birjam beletenni
okés köszi a segitséget ha esetleg találsz valamit a csapágyak átmérőjéről,akkor írj :)
majd ha kivettem a főtengelyt lemérem a csapágyaknál a tengelyt
okok
aha,hát ez gond,majd ha kivettem megméregetem és összehasonlítjuk a mocis főtengelyével,hogy mi stimmel mi nem
tegyel mar fel kepeket