Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

először hegesztik utána köszörülik legalább is a lada cumókat mind úgy csinálták nekem
Igen az.
Felhegesztés ilyennel még csak ne is viccelj maximum újra köszörülés.Olyant már csináltattam de az is 16.000 ft volt egyébként a Gaál motorsport újra köszörüli.
Keress egy céget aki felhegeszti és leköszörüli neked. Vidd a vez tengelyt és a himbákat is.
Mi úgy néz ki 25re tervezzük a karácsonyi gurulást
vettem ma egy kannával, hétvégére tervben van egy kis motorozás
Benyát kell belőle venni gyorsan hamar
Nem akarlak elkeseríteni, de van itt baj rendesen. A vez. tengelyen is vannak felújításra utaló nyomok, és a hengerfej csavarok sem eredetiek. Nem ártana az olajzást is átnézni, ne hogy megegye még egyszer az út himbákat!
Zárt csapágy van az olajozás felől?
Nem.
Itt a lista.
Szerintetek megegyezik valamelyik tipusal a 87-es xr600 vezérműtengelye?Dominator?
amit megspórolnék azt meg elbassza a nej
akkor mipicsának egyem az ideget?
Így van
Igazad van, lehet élvezni a szerelést, főleg mikor elmegy sok-sok km-ert gond nélkül. Magam csinálom, szerelem, ha gond adódik beszélek szerelővel.
Nálatok alkatrész árak milyenek?
meg kokanyoltak akkor rendesen
Az a helyzet, hogy sokszor többe kerül a szerelési költség mint maga az alkatrész! Ha van érzéke az embernek hozzá akkor azt mondom csinálja saját maga, kerülhet olyan helyzetbe hogy hozzá kell nyúlni és egy piti dologért fuvarozni szerelőhöz meg várni heteket hátttt...... nem azért tartom a motort.
Ez az én véleményem
Hozzám legközelebb a Szatyináék lennének szerelés szempontjából de egy vezérlés cserét én is megcsinálok pikk-pakk azért nem cipelem a motort hozzájuk és tartok tőle hogy nem pár ezer forintot kérnének
nem tudom......
majd ha meglesz akkor leírom
havernak párezerért cserélt vezérműláncot meg tett bele gyertyamenet javítót
mondjuk oda úgy vittük hogy kivettük a blokkot nem kellett szarolni a ki-beszereléssel neki
de az xr4-ről meg le lehet szedni a hengert úgy hogy a vázban van a blokk szóval gyorsan fog menni az is
saját maga fúrja, a hengert
majd beszerzek eredeti szelepszárszimmeringet, meg hengerfejtömítést
Köszi a segítséget mindenkinek.
Mennyiért csinálja meg a generált a szerelőd a motorodon kb?
nem teszek én abba semmit
feldobom a futóra legurítom a szerelőnél aztán jónapot
olajcsere a max amit még bevállalok
az xr4-el is lehet sportolni
volt hogy fél délelőtt 1.-2. padlógáz
na akkor forgott rendesen
meg úgy dél felé már ülni nem tudtam egyenesen....
Emelt kompressziós Wössnert vagy Visecot tegyél bele
motul 5100 10w-50 nem szintetikus, hanem fél szintetikus!
Ki van hangsúlyozva hogy sport motorokhoz ezek meg alacsony fordulatú ősrégi traktorok.Ezért tartom baromságnak ezt az olajat ezekbe