Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amúgy a tuti fogyókúrás tippem az hogy kaja helyett benzint veszek, és csak az út porát nyelem
Na-na!
keményebb vagyok mint az 525-ös exc
az étkezésen tényleg sok múlik 97-ről 79-re kg-ra sikerűlt úgy hogy nem koplalok sőt többet eszem és finomat
Kicsit passzentos volt,de végül bement
Helló!
Nincs mit!Hát ez már tényleg cserés volt Bíztam benne,hogy passzol majd méret.
Szinte biztos voltam benne hogy ezt mondod
Persze hogy az étkezési szokásaidat is valószínűleg meg kéne változtatni,de kell mellé a rendszeres sport is,különben puhány leszel
a sport hülyeség
mázsaszám pakolom a vasakat aztán semmi.....
ma is voltam pár km biciklitúrán
szerintem negyedét/harmadát eszem mint 20 éve
megpróbálok máshogy étkezni, most ezen agyalok
A fogyókúrákban nem hiszek,akkor valóban legyengülhetsz,de ha becsületesen sportolnál,akkor annak azért meglenne az eredménye
az a gond vele hogy utána gyenge leszek mint egy kislány...
egyszer csináltam de nem jött össze
szerintem a nej simán el tudott volna verni.
de tavaszig bele kell férni a motorosgatyába
Az igaz! Akkor hajrá!
nem érné meg......
marha drágák és nem lenne annyival jobb
nekem olcsóbb tunningolni az xr4-et csak le kellene dobni 30-40 kilót és táltos lenne
Vegyél!
nekem nincs olyan karbim amibe passzolna
Az!
Szívesen elküldöm neked!
jelen helyzetbe 50 is vészes lenne, nemhogy a 150...
az 50 még nem is olyan vészes
mondjuk utána már csak új csapágy is kellene, meg pár cucc és lesz 150 a vége.....
ez nem O gyűrű,ez egy C gyűrű már
aranyárba mérik ,pont belebotlottam egy oldalba,ahol valami 70ezret kértek érte:D
na de van 50ért is máshol láttam, meg talán 30körül is tudok egy másik márkát,TKRJ asszem az is valami japó,de inkább veszek egy bontottat,ami még jó állapotban van, ha újat vennék a többi dolgot is el kezdhetném felújítani,de a többi cucc elég jó állapotba van szerencsére,henger,dugó szelepek vezérlés rendben van szerencsére
azért ezt tedd félre, nem olyan rossz állapotú
jaja...egyébként van direkt erre a célra készített alu talptömítésem kb 10-15 éve csináltam ..ja és pótolni kellett a vezérműláncba is..akkoriban még volt időm ilyen trükkökre..sőt XL500,ba XL600 blokk beépítésre is..az azért érdekes volt..olajtartály..vázbölcső..szívócsonk egy torkosra alakítás...
Szia masteron1!
Ma cseréltem ki az O-gyűrűt. A képen látható milyen volt a benne lévő.
Mégegyszer köszi!
na előkerültem végre,csak közbe még esztergályosnál voltam, szerencsére volt pont ilyen lendkerék lehúzója ami kellett,úgyhogy lerobbantottam a lendkereket is,itt a motorszám:
aztán egy hajtókar generál mennyi lenne?
mert ha bevásárolsz egy határesetest aztán bonthatod meg 2 év múlva ismét akkor nem olyan jó dolog.....