Én is pont ilyet keresek! Egyébként nekem gyári van rajta,és ezzel is első rúgásra indul.Ha visszább lapozol a fórumon,nem is rég raktam fel egy rövid videót a hidegindításról.
hali!latom epp a karburatorokrol van szo,hetek ota keresek en is az xr 400 r hez mikuni tm 36-ost,de csak nemeteknel talaltam.irtam is nekik mindennel együtt 340 euro
mert hidegen fel ora rugdalas utan indul a motor,semmi sem reagal a szivatora.elöfordult mar valakinel ilyen?
elöre is kösz a segitseget
Köszi az infot, de sajna már kora délelőtt vettem egyet 10ezerért..... Ezt beszoptam.... Nem tudtam sokat várni, mert szerdán már pöfögni kell a gépnek. Viszont a mail címedet elmentettem, mert van egy pár xr a haveri körbe és bárki járhat így... Még egyszer köszi!
köszönöm mindenkinek a segítségét, bár tudom, hogy az éteren keresztül nehéz ilyen dologban véleményt mondani, mert nem érezhetitek pontosan amit én... egyre jobban érik bennem a gondolat, hogy egy másik karbi segíthetne a problémámon. jó lenne megoldást találnom, mert jó kis moci ez, de érzem, hogy lehetne mégjobb!
én igaz, hogy nem így írtam le, de nem vagyok egy szaki, így nem is tudtam jól megfogalmazni a problémát, bocs érte! a 650-es hozzászólást egyedül emiatt a megfogalmazás miatt másoltam ide:"egyszerűen nem tudod finoman rátenni a gázt" ami nekem nagyon tetszett, mert ez az én problémám is. terepen gondolom ez nem akkora probléma, aszfalton engem viszont nagyon zavar
csak azt nem tudtam, hogy ez a típus velejárója és majd megszokom, vagy valami hibajelenség?
Ezt a hsz.t én is olvastam már,és nem osztom teljes mértékben a véleményét. Haveromnak van XR 650-je,és volt szerencsém kipróbálni.
Valóban van terhelésváltási reakciója,de nem olyan durván ahogy a kolléga leírja........az én XR400 nak is van. Teljesen jól kezelhető,semmi baj nincs vele.Ha eldőlsz,valóban nehezebben indul,ezért kell átszellőztetni a motort. Javítani lehet a dolgon egy karbi cserével(Mikuni tm 40 v tm 45).
Te nem ezt a hibát írtad,hanem hogy alapról szorul a gáz:
"ha viszont megyek vele, és mondjuk váltásnál visszaengedve a gázt, következő sebességet kapcsolva a gáz a visszaengedett helyzetből csak nagy erővel indul meg, amikor megindul, akkor pedig a nagy erő miatt túl nagy gázt adok neki."
hát srácok a hétvégén szétkaptam a cuccost, sem a bowdennél, sem a gázkarnál nem találtam semmi rendelleneset, sőt a kenése is rendben volt mindkettőnek! Sajnos sejtettem, hogy így lesz...
Közben a net-et olvasgatva találtam ezt a hozzászólást, igaz, hogy xr650-ről szól, de mikor elolvastam úgy éreztem, talán itt lehet a bibi:
"a gyári karbival hidegen nincs stabil alapjárat.ha feldűlsz alig indul.nagyon erős terhelésváltási reakciók.egyszerűen nem tudod finoman rátenni a gázt.de amikor ráfabrikáltam a bergem keihin fcr karbiját,egy csapásra stabil alapjárat,pöcc röff hidegen melegen,akár tótágas után is elsőre,valamint vajfinom gázreakció és egy sebességgel feljebb is jött kerékre!"
alapjárati és indítási gondok nincsenek, viszont amit a terhelés váltási reakciókról ír, az nagyon ismerős és főleg ez: "egyszerűen nem tudod finoman rátenni a gázt"
Ez jellemző lehet az xr600r gyári karbijára is? Esetleg karbi kopottság, vagy annak rossz beállítása súlyosbíthatja ezeket a tüneteket? Kinél milyen tapasztalatok vannak gyári, illetve más típusú karbikkal kapcsolatban?
A hét végén volt szerencsém egy Dominatort is kipróbálni, vajpuha gázkezelése volt annak is, így továbbra is tanácstalan vagyok, hogy mi lehet az enyémmel...
nem enyém a gép, de a gazdájának inkább a gyári acélfelni kellene(21"&18"), mert kár lenne tönkrevágni ezeket az alu felniket, tömlő nélkül úgy sem tud járni mert terepen nincs túl nagy nyomás a gumiban
az eleje tárcsafék mérete 1,85x21 hátulja dobfék 2,50x17es
gazdája 25 pénzt kérne rá
hali!
par perc motorozas utan elkezd kihagyni a motor...gazelvetelnel olyanokat durrog hogy joo hogy lenem repul a kipufogo de ha tovig huzom neki megy siman.....ha leall a motor kurva nehez ujra inditani....hidegen is nehezen indul amiota ezt csinalja ....valakinek valami otlet mi lehet a baj?
nem tudnál vevőt a motoromra?
Szreintem nagyon jó vétel, s gyakorlatilag ingyen adom.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
valaki nemtudja veletlen mivan ez alatt a kocka alatt?
mert hidegen fel ora rugdalas utan indul a motor,semmi sem reagal a szivatora.elöfordult mar valakinel ilyen?
elöre is kösz a segitseget
Itthon még nem is láttam ilyen eladó karbit,csak az ebay-en 380dodo, és a TOPHAM GMBH -nál(német o.),csak itt nem írnak árat.
használtan vettem még tavaly elég olcsón, nem tudok segíteni beszerzésben sajna, max külföldről, de ott is aranyárban vannak az ilyenek
Köszi az infot, de sajna már kora délelőtt vettem egyet 10ezerért..... Ezt beszoptam.... Nem tudtam sokat várni, mert szerdán már pöfögni kell a gépnek. Viszont a mail címedet elmentettem, mert van egy pár xr a haveri körbe és bárki járhat így... Még egyszer köszi!
ha lenne valakinek elfekvőben használt első fékbetét
az írjon vagy ha valaki kitől lehetne olcsón az írjon rám
Ha jól emlékszek neked TM40 van az XR-en. Honnan sikerült szerezned? Esetleg XR 400 ra nem tudsz egy TM 36-ot?
De egy karbi marha drága mulatság.
nekem van egy zsír jó állapotú, még az acél kivitel, nincs rajta semmi dérülés.
7 pénzért odaadom ha érdekel. 70/3718674
Írtam mail-t gmail-os címről még délelőtt, de most meg nem jelenik meg az elküldöttek között, tuti valami gond van a gmail-lel.
Másnak tapasztalat?
csak azt nem tudtam, hogy ez a típus velejárója és majd megszokom, vagy valami hibajelenség?
De csak egy tipp.
Valóban van terhelésváltási reakciója,de nem olyan durván ahogy a kolléga leírja........az én XR400 nak is van. Teljesen jól kezelhető,semmi baj nincs vele.Ha eldőlsz,valóban nehezebben indul,ezért kell átszellőztetni a motort. Javítani lehet a dolgon egy karbi cserével(Mikuni tm 40 v tm 45).
Te nem ezt a hibát írtad,hanem hogy alapról szorul a gáz:
"ha viszont megyek vele, és mondjuk váltásnál visszaengedve a gázt, következő sebességet kapcsolva a gáz a visszaengedett helyzetből csak nagy erővel indul meg, amikor megindul, akkor pedig a nagy erő miatt túl nagy gázt adok neki."
Közben a net-et olvasgatva találtam ezt a hozzászólást, igaz, hogy xr650-ről szól, de mikor elolvastam úgy éreztem, talán itt lehet a bibi:
"a gyári karbival hidegen nincs stabil alapjárat.ha feldűlsz alig indul.nagyon erős terhelésváltási reakciók.egyszerűen nem tudod finoman rátenni a gázt.de amikor ráfabrikáltam a bergem keihin fcr karbiját,egy csapásra stabil alapjárat,pöcc röff hidegen melegen,akár tótágas után is elsőre,valamint vajfinom gázreakció és egy sebességgel feljebb is jött kerékre!"
alapjárati és indítási gondok nincsenek, viszont amit a terhelés váltási reakciókról ír, az nagyon ismerős és főleg ez: "egyszerűen nem tudod finoman rátenni a gázt"
Ez jellemző lehet az xr600r gyári karbijára is? Esetleg karbi kopottság, vagy annak rossz beállítása súlyosbíthatja ezeket a tüneteket? Kinél milyen tapasztalatok vannak gyári, illetve más típusú karbikkal kapcsolatban?
A hét végén volt szerencsém egy Dominatort is kipróbálni, vajpuha gázkezelése volt annak is, így továbbra is tanácstalan vagyok, hogy mi lehet az enyémmel...
az eleje tárcsafék mérete 1,85x21 hátulja dobfék 2,50x17es
gazdája 25 pénzt kérne rá
par perc motorozas utan elkezd kihagyni a motor...gazelvetelnel olyanokat durrog hogy joo hogy lenem repul a kipufogo de ha tovig huzom neki megy siman.....ha leall a motor kurva nehez ujra inditani....hidegen is nehezen indul amiota ezt csinalja ....valakinek valami otlet mi lehet a baj?