Szia!
Az olajzó furatnak a vezértengelyen felfelé kell állni , Elrettentésül küldök egy képet amin 180 fokot elraktam én is a vezérlést de amikor feltettem az olajzó furathoz a kereket már jó is lett, egyébként mivel két 6-os csavar fogja csak megforditod és kész is,
köszönöm a segitséget..még egy apróság..ha a lánckerék le lett véve a veztengelyről,honnan tudom hogy melyik a helyes álláspont? 2 lehetséges variáció van.. amugy jelre tettem mindent.
Szia!
Csak Akkor tudok segiteni ha a vezérmütengelyen nem lett eltéve a kis fogaskerék, akkor a kiskeréken van egy pont azt kell a dekni tetején lévö V közepére álitani a lendkeréken van egy T jel elötte egy vonal a vonalnak kell a lendkerékdekni kiskupakját ha leveszed ott is van egy vonal, jel jelre majd szelephézagállítás és mehet a motor
Sok sikert!
3 XR csak nektek! Itt kajáltunk a mai motorozás alkalmával.Tök jó idő volt,pedig beígérték az esőt , a terep többnyire nagyon durva volt...........sok sok sár
sziasztok! egy visszatérő problémám a 4 ütemüekkel..vezérlésállitás..
megmondanátok hogyan kezdjek hozzá? xl 200 pd csak öninditós..válaszaitokat köszönöm.
hy.
nekem FOX Racing Launch Suit van es nekem bevalt....egy perec utan a hatamra es a konyokeimre estem es jool szolgalt csak bizseregtek kicsit a kezeim egyket percet meg megrandult a nyakam de az nem a protertor hibaja....mikor megvettem elegge feszult rajtam de par motorozas utan megnyult es most mar joo es kenyelmes.....124 euromba fajt de megerte
Szia Tulpa!
Csináltam neked egy rövid videót az XR400 indításáról.Itt láthatod,hogy picit én is rajta tartom a gázon a kezem,amíg meg nem melegszik.
A motor csont hideg volt.........ezeknek így kell indulni. http://videa.hu/videok/jarmuve...
Jövőhéten megyek fel hozzá,megpróbálom,ha jó akkor megrendelem.
Tulpa tuti,hogy nem normális dolog.Nem baszogatás képen(én se akarlak hülyének nézni),de nézd meg a gyertya pipát nem e csúszott el.Én már jártam így,és ugyan ezt produkálta, mint a tiéd.
Beindulás után a gázt kicsit rajta kell tartani,ezzel nincs semmi baj!
Picit rajtatartod,vagy húzogatod, és kb fél perc után félig visszatolod a szívatót(érezni is fogod mikor,mert fulladozik a motor),ezután még rajtatartod a gázt,és amikor már jól veszi a gázparancsokat visszatolhatod teljesen a szívatót(kb 1-2perc).
Nem szabad hagyni leállni a motort,mert utána szarabb beindítani.
Ma lementem és 4 rugásra indult a gép csak folyton leállt. amíg tartottam egy pici gázt addig járt de amint elengedtem leáált. Aztán értelemszerüen kb 1 percig gázzal tartottam életben aztán beállt az alapjárat. mentem vele semmi baj nem volt vele.. csak elkezdett szakadni az eső így vége szakadt a mókának.
majd megpróbálom megint a hideginditást. most beindúlt de ez igy akkorsem normális dolog,
Colt,biztos jó lehetett.Nálunk csak esik ez a retek,ma meg melóztam.
Az olajzó furatnak a vezértengelyen felfelé kell állni , Elrettentésül küldök egy képet amin 180 fokot elraktam én is a vezérlést de amikor feltettem az olajzó furathoz a kereket már jó is lett, egyébként mivel két 6-os csavar fogja csak megforditod és kész is,
csak gyógyuljak meg mert sikerült összeszednem valamit és 38 fokos lázam van!
Üsv!
Csak Akkor tudok segiteni ha a vezérmütengelyen nem lett eltéve a kis fogaskerék, akkor a kiskeréken van egy pont azt kell a dekni tetején lévö V közepére álitani a lendkeréken van egy T jel elötte egy vonal a vonalnak kell a lendkerékdekni kiskupakját ha leveszed ott is van egy vonal, jel jelre majd szelephézagállítás és mehet a motor
Sok sikert!
megmondanátok hogyan kezdjek hozzá? xl 200 pd csak öninditós..válaszaitokat köszönöm.
Colt:Brutális hangja van ,ha még a riasztó is megszólalt.
nekem FOX Racing Launch Suit van es nekem bevalt....egy perec utan a hatamra es a konyokeimre estem es jool szolgalt csak bizseregtek kicsit a kezeim egyket percet meg megrandult a nyakam de az nem a protertor hibaja....mikor megvettem elegge feszult rajtam de par motorozas utan megnyult es most mar joo es kenyelmes.....124 euromba fajt de megerte
Csináltam neked egy rövid videót az XR400 indításáról.Itt láthatod,hogy picit én is rajta tartom a gázon a kezem,amíg meg nem melegszik.
A motor csont hideg volt.........ezeknek így kell indulni.
http://videa.hu/videok/jarmuve...
ELŐRE IS KÖSZI!
EMAIL:folkerbalazs@gmail.com
msn:balint1020@hotmail.com
de
ide is benézekl minden nap
Tulpa tuti,hogy nem normális dolog.Nem baszogatás képen(én se akarlak hülyének nézni),de nézd meg a gyertya pipát nem e csúszott el.Én már jártam így,és ugyan ezt produkálta, mint a tiéd.
Picit rajtatartod,vagy húzogatod, és kb fél perc után félig visszatolod a szívatót(érezni is fogod mikor,mert fulladozik a motor),ezután még rajtatartod a gázt,és amikor már jól veszi a gázparancsokat visszatolhatod teljesen a szívatót(kb 1-2perc).
Nem szabad hagyni leállni a motort,mert utána szarabb beindítani.
majd megpróbálom megint a hideginditást. most beindúlt de ez igy akkorsem normális dolog,
Nálunk esik az eső,ha így marad,akkor holnap elmarad a motorozás.
palacsinta@citromail.hu