Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz a tanácsokat kipróbálom , Muz miket nem tudsz te
Muz:

Múltkor szusi készítő tanfolyamon voltam feleségemmel, utána ezt mi csináltuk otthon (és ettük meg a gyerekekkel):
Ma már csak az erdőn volt dolgom azért készült kép
Rugó témában: én vettem EBC kuplungrugókat, mert a gyáriakkal csúszott a 426. Meg is oldotta a problémát, egészen a hidrokuplung beszereléséig, ahol a kuplung munkahenger kis rugója miatt már megint elkezdett csúszni - nem akartam elhinni A végleges megoldást Barnett rugók jelentették.
fasza....szeretem
Ha nehéz napom volt gyakran főzök valamit,ma nem igazán főztem , szusit csináltam
Hali.
valaki akinek xr 4 ről van infója légyszi válaszoljon már 1 kérdésemre.az én ex xr 400 asom did felnivel volt szerelve.nagyon brutál felni volt soha nem tudtam odacsapni sehova hogy baja legyen.most már a második xr 4 et látom hogy excell felni van benne.mitől függ ez?olasz piacos az excell,japán meg a did?hogy is van most ez?
én is akartam venni rugókat,de hiába rendeltem meg, nem érkezett meg,aztán alátét jött :D amúgy jah én is valami 3-4ezerért láttam új rugókat,csak kérdés azok jobbak e :D az alátét meg tuti jobban előfeszíti :D
annyit hozzafuznek hogy csereltem kuplungot en is tavasszal es vettem rugokat is ujat potom 10 euro...szerintem felesleges alatetezni
Ti mit csináltok?
Meg akarjátok dönteni az egy héten motoron töltött távot?
Na igen ez a legfontosabb, hogy ki mire veszi a motort, és hogy mennyit szán rá.
1 tipp a kuplungal kapcsolatban.
nekem is volt lyen a másik xr emen még hogy 4es 5ös fokozatba megcsúszott nyélgázon,szétszedtem a kuplugot megnézni,a lamellák nem voltak rosszak,szervizkönyvbe megadott méretek felett voltak a lamellák,megégve se voltak,aztán a következő gyanum a rugókra terelődött, a rugóknak adok egy kis plusz előfeszítést, ezt úgy lehet megtenni,hogy kicsavarod a csavarokat amik a rugót nyomják,és mint alá beraksz egy alátétet,én olyan 2mmes alátéteket raktam ,csak figyelni kell hogy a külső átmérő ugye a rugó átmérőjvel egyezen, a belső átmérő meg akkora legyen,hogy a kuplung kosáron lévő kúpos felületen nehogy megakadjon amikor kiemel.
remélem érthetően irtam le :D
ez egy kb 100ft ból megvalósítható javítás,és működik,nekem is megoldotta a problémát utána egyszer se csúszott meg, elmész 1 csavar boltba,veszek akkor külső átmérőjű alátétet amekkora a rugó azt most nemtom fejből már,belső átmérőt meg felfúrod akkorára amekkorára kell.
kicsit home tuning ,de 1 próbát megér, csak 1 picit nehezebben tudod majd behúzni a kuplungot a megnövekedett rugóerő miatt :D
sok sikert :D
Castrol 20w-50 actevoval nem lehet gond,több ezer kilómétert használtam ilyet,az XR6 ban,semmi gond nem volt
http://www.gerecsemotor.hu/
Őket is dicsérik!
Szerintem megégtek a lamellák, sajna csere mind!, de látni kéne hozzá.
Próbáld + itt, én tőlük vettem garival, nem volt gond!
http://www.bakonymotor.com/
De van még sok!
szevasztok sracok , tettem egy karikát a éxerrel és már nem csúszik minden sebességben csak 3. 5. csutkagázon de van hogy 4. 3/4 gáztól mi a picsa, aztán tegnap minden sebességben csúszott új 20 w 50 actevo van benne vajon 10ws kéne bele , vagy adj egy olcsó bontó cimet mert az új elég húzós kösszz....
Oké!
Köszi! Meg az is közrejátszik, hogy egész hétvégén mentünk és nem történt meg még a mosás
Fel akartalak venni FB-re csak nyáron nem emlékeztem a vezeték nevedre megírhatnád: laca538@citromail.hu
Hello!
Gondolom jó a terep, látszik a diszitésen!
Jó képek!
Helló!
Már vettem bontóból, garanciát vállaltak rá. Rugók, lamellák, fém lamellák félárban voltak az újnak.
Képet dobsz fel milyen a lamella?
Akár itt is vehetsz:
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
Sziasztok!
Pár kép ma délelőttről
hol érdemes venni újat és miért drágább a kopó parafás?
Amúgy kösz a segítséget rájderek
hát én itt már akkor befosnék ha gyalog kellene menni