Rugó témában: én vettem EBC kuplungrugókat, mert a gyáriakkal csúszott a 426. Meg is oldotta a problémát, egészen a hidrokuplung beszereléséig, ahol a kuplung munkahenger kis rugója miatt már megint elkezdett csúszni - nem akartam elhinni A végleges megoldást Barnett rugók jelentették.
Hali.
valaki akinek xr 4 ről van infója légyszi válaszoljon már 1 kérdésemre.az én ex xr 400 asom did felnivel volt szerelve.nagyon brutál felni volt soha nem tudtam odacsapni sehova hogy baja legyen.most már a második xr 4 et látom hogy excell felni van benne.mitől függ ez?olasz piacos az excell,japán meg a did?hogy is van most ez?
én is akartam venni rugókat,de hiába rendeltem meg, nem érkezett meg,aztán alátét jött :D amúgy jah én is valami 3-4ezerért láttam új rugókat,csak kérdés azok jobbak e :D az alátét meg tuti jobban előfeszíti :D
1 tipp a kuplungal kapcsolatban.
nekem is volt lyen a másik xr emen még hogy 4es 5ös fokozatba megcsúszott nyélgázon,szétszedtem a kuplugot megnézni,a lamellák nem voltak rosszak,szervizkönyvbe megadott méretek felett voltak a lamellák,megégve se voltak,aztán a következő gyanum a rugókra terelődött, a rugóknak adok egy kis plusz előfeszítést, ezt úgy lehet megtenni,hogy kicsavarod a csavarokat amik a rugót nyomják,és mint alá beraksz egy alátétet,én olyan 2mmes alátéteket raktam ,csak figyelni kell hogy a külső átmérő ugye a rugó átmérőjvel egyezen, a belső átmérő meg akkora legyen,hogy a kuplung kosáron lévő kúpos felületen nehogy megakadjon amikor kiemel.
remélem érthetően irtam le :D
ez egy kb 100ft ból megvalósítható javítás,és működik,nekem is megoldotta a problémát utána egyszer se csúszott meg, elmész 1 csavar boltba,veszek akkor külső átmérőjű alátétet amekkora a rugó azt most nemtom fejből már,belső átmérőt meg felfúrod akkorára amekkorára kell.
kicsit home tuning ,de 1 próbát megér, csak 1 picit nehezebben tudod majd behúzni a kuplungot a megnövekedett rugóerő miatt :D
sok sikert :D
szevasztok sracok , tettem egy karikát a éxerrel és már nem csúszik minden sebességben csak 3. 5. csutkagázon de van hogy 4. 3/4 gáztól mi a picsa, aztán tegnap minden sebességben csúszott új 20 w 50 actevo van benne vajon 10ws kéne bele , vagy adj egy olcsó bontó cimet mert az új elég húzós kösszz....
Köszi! Meg az is közrejátszik, hogy egész hétvégén mentünk és nem történt meg még a mosás
Fel akartalak venni FB-re csak nyáron nem emlékeztem a vezeték nevedre megírhatnád: laca538@citromail.hu
Helló!
Már vettem bontóból, garanciát vállaltak rá. Rugók, lamellák, fém lamellák félárban voltak az újnak.
Képet dobsz fel milyen a lamella?
Akár itt is vehetsz: http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
Múltkor szusi készítő tanfolyamon voltam feleségemmel, utána ezt mi csináltuk otthon (és ettük meg a gyerekekkel):
valaki akinek xr 4 ről van infója légyszi válaszoljon már 1 kérdésemre.az én ex xr 400 asom did felnivel volt szerelve.nagyon brutál felni volt soha nem tudtam odacsapni sehova hogy baja legyen.most már a második xr 4 et látom hogy excell felni van benne.mitől függ ez?olasz piacos az excell,japán meg a did?hogy is van most ez?
Meg akarjátok dönteni az egy héten motoron töltött távot?
nekem is volt lyen a másik xr emen még hogy 4es 5ös fokozatba megcsúszott nyélgázon,szétszedtem a kuplugot megnézni,a lamellák nem voltak rosszak,szervizkönyvbe megadott méretek felett voltak a lamellák,megégve se voltak,aztán a következő gyanum a rugókra terelődött, a rugóknak adok egy kis plusz előfeszítést, ezt úgy lehet megtenni,hogy kicsavarod a csavarokat amik a rugót nyomják,és mint alá beraksz egy alátétet,én olyan 2mmes alátéteket raktam ,csak figyelni kell hogy a külső átmérő ugye a rugó átmérőjvel egyezen, a belső átmérő meg akkora legyen,hogy a kuplung kosáron lévő kúpos felületen nehogy megakadjon amikor kiemel.
remélem érthetően irtam le :D
ez egy kb 100ft ból megvalósítható javítás,és működik,nekem is megoldotta a problémát utána egyszer se csúszott meg, elmész 1 csavar boltba,veszek akkor külső átmérőjű alátétet amekkora a rugó azt most nemtom fejből már,belső átmérőt meg felfúrod akkorára amekkorára kell.
kicsit home tuning ,de 1 próbát megér, csak 1 picit nehezebben tudod majd behúzni a kuplungot a megnövekedett rugóerő miatt :D
sok sikert :D
Őket is dicsérik!
http://www.bakonymotor.com/
De van még sok!
Fel akartalak venni FB-re csak nyáron nem emlékeztem a vezeték nevedre
Gondolom jó a terep, látszik a diszitésen!
Jó képek!
Már vettem bontóból, garanciát vállaltak rá. Rugók, lamellák, fém lamellák félárban voltak az újnak.
Képet dobsz fel milyen a lamella?
Akár itt is vehetsz:
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
Pár kép ma délelőttről
Amúgy kösz a segítséget rájderek
http://kptlnsg.info/2LdAZ96Eh6...