Igen! Ezt jól mondtátok. Számit a súly, LE, meg a NYOMATÉK! A gázreakció is alap, van rá sok példa előnyére hátrányára. Persze kinek mire kell, de az alap hogy megbizható legyen, ez a hondánál +bevállt!
a másik meg hogy már nem tudunk hogy válogatni a jó dolgunkban
ismerős régen 350es jawa-val endúrózott (versenyszerűen) utcai gumikkal
aztán mentek mint állat
szerintem ugy kell valasztani motort hogy figyelembe kell venni ki mire akarja hasznalni mert pl erdobe hegyekbe nehez gep hatrany viszont olyan is van aki ettol eltekintve nehez gepet vesz hard endurora....meg persze valakinek 120kg mar nehez masnak ez csak bolhafing ....en nem mentem eddig sok geppel de volt szerencsem CRF450-hez....amit eszre vettem kulonbseget XR-hez kepest hogy alul kisebb a nyomateka porgetni kell viszont gazreakcio brutalis Xr utan olyan volt mint ha biciklin ultem volna a sulya miatt erdobe kene CRF de igy siksagon foldutra nekem felesleges a XR pont megfelel sot XL es XR kozott is van kulonbseg nem is kicsi szerintem XR javara.....de hat nem vagyunk egyformak mindenkinek mas jon be
Ha az ember csak a számokat nézi egy motornál könnyen kerül a "fától az erdőt" helyzetbe.
Mert a súlynál lehet többet számít a súly elosztása, és még többet a súlypontja. Nekem pl. az XR 600 nagyon nehéznek tűnt egy másik hasonló pedig könnyebbnek mert lejjebb volt a súlypontja.
A másik ilyen dolog pedig a motor karakterisztikája. Nem csak a LE- számít hanem motor gázreakciója. Ha egy hirtelenebbel megy az ember hajlamos azt gondolni, hogy egy erősebb motoron ül. És a nyomaték legalább annyira fontos mint az erő, főleg a kezdő motorosoknál. Illetve ezek görbéje a fordulatszám változással még többet mond el egy motorról.
Azért az a legtutibb, hogy fel kell rá ülni és menni vele mert net nem vagyunk egyformák és van akinek ez jön be a másiknak pedig egy teljesen másik.
Az 520 után minden gyenge lesz
De Ininek igaza van,a haver Domija egy állat lett a síktolattyús karbi és az új kipu után
50-60 rugóból meg sokkal jobb alternatívát nem tudsz lépni.
Ha találsz egy R-es RC 600-as Gilera-t ne menj el mellette
Rohadt jó gép és alapból erős mint a dög,jó futómű és súlyban is kb. itt van mint a 650L
HA szerviz előtt nem csúszott, akkor valami nem jópapi, de pikk pak szerzel service manualt itt, a lamellák sorrendjéről, meg a tányérrugó állásáról, és jóisi le sz!
ez az erősebb-gyengébb nem olyan egyszerű dolog
felteszel egy másik karbit, kinyitod a kipufogót és már lett is egy másik motorod, ha meg áttételt is váltasz akkor meg még jobban más lesz
akkor szerezz be valami fiatalabb 2t 250est
abból még egy plusz blokk is elfér a szerszámos táskában
aztán megfelelő bátorsággal elég sok lovat lehet pótolni
ha a dt80 helyett ilyent veszek lehet még mindig meglenne
avval imádtunk iszapolni, még volt hogy lajtoskocsival fel is töltöttünk egy tócsát mert gyorsan szikkadt
Sokkal gyengébb lehet az xr 600-nál? Exc520 racing után lenne és picit fickós gépre vágyom ami kevésbé szervizigényes. Elvileg dominator blokkos, de 50le-nek van hirdetve.
Sziasztok legények kellene egy kis segítség szval a motort elvittem egy helyi szakihoz aki jó barátom egyben mivel megment a váltó vettem bele bontva belerakta aztán olajcsere mindíg actevot használok 20w 50 azt mondja kész a moci megyek berugom elindulok csúszik a kuplung minden sebességben utánna szétszedés mondja minden fasza rendben, menjek vele mivel kicsit kiszáradt a lamella hogy szétvolt szedve jó lessz de ugyanúgy csúszik mentem vele vagy 50 kmt ja amúgy 1 éves a lamella benne létezik hogy elkopott vagy összescerélte volna őket visszarakásnál csak nem mondja de akkor meg újat érez, honnan lenne érdemes venni, ja és azt mondja vegyek bele 10 ws olajat az a baj pff szerintetek mi a fszt csináljak! Előre is kösz!
Igazad van Ini, a terepezésnek is vannak fokozatai.
Az is az ha itt a hortobágyon rohangálok a pocsolyák között meg az Erzberg Rodeo is az
Igaz közte azért van még egy s más
Univerzális géő meg tényleg nincs de közel lehet kerülni a fogalomhoz
Laci barátom is feljött a nagy biharra a transalpal(igaz sajnálta
Meg én is felmentem a vigyázóra hátulról az XR-el(igaz majd belehaltam )
Most olyan gépet szeretnék ami könnyű és erős,van futóműve és nem érdekel mennyire kényelmetlen vagy mit fogyaszt vagy hány óránként kell szervizelni?!
Mert túrázni most nem akarok,de erre perpill nincs lóvém.Szóval marad valami öszvér megoldás
ismerős régen 350es jawa-val endúrózott (versenyszerűen) utcai gumikkal
aztán mentek mint állat
Mert a súlynál lehet többet számít a súly elosztása, és még többet a súlypontja. Nekem pl. az XR 600 nagyon nehéznek tűnt egy másik hasonló pedig könnyebbnek mert lejjebb volt a súlypontja.
A másik ilyen dolog pedig a motor karakterisztikája. Nem csak a LE- számít hanem motor gázreakciója. Ha egy hirtelenebbel megy az ember hajlamos azt gondolni, hogy egy erősebb motoron ül. És a nyomaték legalább annyira fontos mint az erő, főleg a kezdő motorosoknál. Illetve ezek görbéje a fordulatszám változással még többet mond el egy motorról.
Azért az a legtutibb, hogy fel kell rá ülni és menni vele mert net nem vagyunk egyformák és van akinek ez jön be a másiknak pedig egy teljesen másik.
Endurózni nem fasza
Ja,és nekem van egy csomó cuccom hozzá
Gihera
De Ininek igaza van,a haver Domija egy állat lett a síktolattyús karbi és az új kipu után
50-60 rugóból meg sokkal jobb alternatívát nem tudsz lépni.
Ha találsz egy R-es RC 600-as Gilera-t
Rohadt jó gép és alapból erős mint a dög,jó futómű és súlyban is kb. itt van mint a 650L
Játszani xr árban:D http://www.jofogas.hu/baranya/...
felteszel egy másik karbit, kinyitod a kipufogót és már lett is egy másik motorod, ha meg áttételt is váltasz akkor meg még jobban más lesz
abból még egy plusz blokk is elfér a szerszámos táskában
aztán megfelelő bátorsággal elég sok lovat lehet pótolni
ha a dt80 helyett ilyent veszek lehet még mindig meglenne
avval imádtunk iszapolni, még volt hogy lajtoskocsival fel is töltöttünk egy tócsát mert gyorsan szikkadt
Ha jó az oil és nem kopott nem csúszhat.
Amúgy ki lehet nyírni egy kuplungot fél óra alatt is
http://www.kepesmotor.hu/honda...
XR
Igazad van Ini, a terepezésnek is vannak fokozatai.
Az is az ha itt a hortobágyon rohangálok a pocsolyák között meg az Erzberg Rodeo is az
Igaz közte azért van még egy s más
Univerzális géő meg tényleg nincs de közel lehet kerülni a fogalomhoz
Laci barátom is feljött a nagy biharra a transalpal(igaz sajnálta
Meg én is felmentem a vigyázóra hátulról az XR-el(igaz majd belehaltam
Most olyan gépet szeretnék ami könnyű és erős,van futóműve és nem érdekel mennyire kényelmetlen vagy mit fogyaszt vagy hány óránként kell szervizelni?!
Mert túrázni most nem akarok,de erre perpill nincs lóvém.Szóval marad valami öszvér megoldás