Nekem sajna mtx tényleg kicsit már kevés és nem a terepezés véget,
fel járok Dobogókőre és nagyon elvérzik már nálam mert csak 5.-be megy fel bár néha kapcsolom a 6. is
amíg nem kell emelgetni nem sok az.......
a régivel jártam úgy hogy elcsúsztunk a sárban egy elég széles földúton
aztán emelném az xt-t de nem bírom mert kicsúszik a kereke....
aztán kicsúsztattam az út szélére és ott fel bírtam emelni
szomszéd meg belezógott egy zsombékos részbe aztán ki sem bírta tolni mert felült az alja, az meg eldöntötte és úgy huzigálta kifelé az oldalán
amúgymeg 1 motor sosem lesz elég, univerzális gép nincs
Ezeknek nagy része csak szám
Hálistennek elég sok motorhoz volt már közöm ha csak petting szintjén is
Az XR6-om érzetre nem volt erősebb az XT 550-nél de nehezebbnek tűnt
Az alap domi papíron még talán erősebb mint az XR6 ,érzetre egy fos(bocsika)
Az(ex) RC 600-om Kb. egy EXC 525-el van forba
Érzetre az EXC 450-et megtudnám szokni ,az 525-tő(factory) l rendesen féltem
Szerintem a papírforma nem létezik,mindent meg kell élni!
az 550es 38 ló a 600as meg 45
igaz az e verzió tényleg nehéz 170 megtankolva, de a sima xt600 "csak" 144kg ami pont avval az 1 liter benzinnel könnyebb az 550estől amivel kisebb a tankja tőle
és kb 5-6 kilóval volt könnyebb az xr6-osod ezektől
szóval ha nem cross akkor picsanehéz mind
mondjuk az enyémhez képes mind könnyű mert ha telieresztem a tankot akkor 2 mázsa felett van
ha meg rajta lesz minden kacat simán lesz 250 is
igaz evvel útról nemigen akarok letérni
Remélem tudtok segíteni. A következő problémám van a géppel. Ha sokáig megyek egy lassabb szakaszon és pörgetni is kell egy kaptatón felfele akkor egyszer csak gondol egyet és megáll! Nincs szikra! Egy kis pihenő után ismét van szikra és megy tovább ahogy kell de ahogy megmelegszik újból leáll. Mi lehet? Cdi, vagy a gyújtó tekercs? A kábelekez átnéztem minden oké rámértem újrasaruztam stb! Köszi a segítséget előre is:)
Talán a bütyök a gyújtásé a távtartó a vezérműlánckerék és az olajszivattyú meghajtása közt! Én mindent a manualja szerint csináltam ki volt nyomtatva 3 nyelven és le volt fűzve, de hozzáadtam a mocihoz
Alsó keréknél nicsen jel, másik oldalon van egy kis kémlelő a gyújtásnál azt kell T re hozni, felül pedig a lánckerék adja magát a hengerfej sikjával kell párhuzamosan lenni a jelnek!
fel járok Dobogókőre és nagyon elvérzik már nálam mert csak 5.-be megy fel bár néha kapcsolom a 6. is
a régivel jártam úgy hogy elcsúsztunk a sárban egy elég széles földúton
aztán emelném az xt-t de nem bírom mert kicsúszik a kereke....
aztán kicsúsztattam az út szélére és ott fel bírtam emelni
szomszéd meg belezógott egy zsombékos részbe aztán ki sem bírta tolni mert felült az alja, az meg eldöntötte és úgy huzigálta kifelé az oldalán
amúgymeg 1 motor sosem lesz elég, univerzális gép nincs
Hálistennek elég sok motorhoz volt már közöm ha csak petting szintjén is
Az XR6-om érzetre nem volt erősebb az XT 550-nél de nehezebbnek tűnt
Az alap domi papíron még talán erősebb mint az XR6
Az(ex) RC 600-om Kb. egy EXC 525-el van forba
Érzetre az EXC 450-et megtudnám szokni
Szerintem a papírforma nem létezik,mindent meg kell élni!
Vazze !250kg az nem kevés!
igaz az e verzió tényleg nehéz 170 megtankolva, de a sima xt600 "csak" 144kg ami pont avval az 1 liter benzinnel könnyebb az 550estől amivel kisebb a tankja tőle
és kb 5-6 kilóval volt könnyebb az xr6-osod ezektől
szóval ha nem cross akkor picsanehéz mind
mondjuk az enyémhez képes mind könnyű mert ha telieresztem a tankot akkor 2 mázsa felett van
ha meg rajta lesz minden kacat simán lesz 250 is
igaz evvel útról nemigen akarok letérni
Remélem tudtok segíteni. A következő problémám van a géppel. Ha sokáig megyek egy lassabb szakaszon és pörgetni is kell egy kaptatón felfele akkor egyszer csak gondol egyet és megáll! Nincs szikra! Egy kis pihenő után ismét van szikra és megy tovább ahogy kell de ahogy megmelegszik újból leáll. Mi lehet? Cdi, vagy a gyújtó tekercs? A kábelekez átnéztem minden oké rámértem újrasaruztam stb! Köszi a segítséget előre is:)