Na...nem is olyan sok az
Egyébként megbízható gépek?
Sokáig SV 1000-eseket nézegettem,de úgy néz ki nem lesz rá keretem.
A VTR meg mindig is a szívem csücske volt,Már vagy 15 éve.
Amit saját tapasztalatból tudok:
vezérműlánc feszítő parton(odafigyelni, csere)
Első futómű kicsit puha, progresszív sportrugó segít.
Fém fékcső sem árt
fesszabályzó alulméretezett hűtésű, (van rá magyar hűtőbordás, örökös)
Ne úgy használd mind egy 600-ast gxert, mert megeszi a hajadat is
Nemsokára motorvásárlás lesz és a gyerekkori álmom egy Firestorm.
Megosztanátok velem a leggyakoribb betegségeit?
Mire érdemes figyelni vásárláskor?
Köszi
Magasabb fordulatokon is próbálgasd... 3000km múlva beszélünk róla ;) Kívánom a legjobbakat... remélem csak az enyémet gyártották csütörtökön... vagy az én szerelőm nem éppen volt képben amire jól rábaxtam (nesze bazeg tízéves vtr tapasztalat)... Ámen!
Ma megint neki estem és a levegő volt a gond. Mentem is vele és minden szuper. már csak a jó idő hiányzik köszönöm a tanácsokat további szép napot/estét
Féket légtelenítettem semmi gond nem volt. Gondoltam a kuplungnál sem lesz probléma. Tévedtem... 2 tartályt is átnyomtam úgy a rendszeren, hogy nem volt buborék, de a karnak még mindig nincs ellenállása.
Kapsz legtelenitot? Az mi az?
Természetesen NEM tudsz legteleniteni levett nyomolappal. Nem akarlak rabeszelni hogy te magad csinald, ha úgy érzed hogy bonyolult inkább vidd szerelohoz már csak a biztonság miatt is. Ha további kérdésed van inkább hívj fel Szívesen segitek. Írni nincs mindig időm és bonyolult is ékezetek és a automatikus javítás miatt.
Nyomkodja a lapot igen. Ha erősen nyomom a tengelyt visszafelé akkor kis ellenállása van a karnak. Holnap kapok légtelenítőt. Az jó ami a fékhez való? Az hülyeség, hogy úgy légtelenítek, hogy a kuplung lamellák ki vannak szedve és a nyomólap sincs fent?
Nem kell aggodni. Nezd meg mozog e a palca mikor a kart mozgatod. Tartsd nyomva az ujaddal. Ha igen akkor valoszinuleg nem levegos bar az hogy legtelenitetted az nem jelent semmit mert lehet meg levego ott. Ha jon ki a palca a nyomolap fele akkor csak addig kell pumpalni mig kier. Ha kier es nem nyomkodja a nyomolapot akkor tuti levegos. Ha jol mukodik akkor latnod kell hogy nyomkodja a nyomolapot kb 3-4 mm-re. Ess neki megegyszer.
Egy tanacs a legteleniteshez: kupplung neha nehezebben megy mivel a dugattyu mozoghat egy helyben emiatt nem "kemenyedik fel" ilyenkor vacuum-al segithetsz rajta. Amikor pedig mar felig erzed hogy nyomkodja a lapot akkor nyitsd meg a legtelenitot {egy csovet tegyel ra) es nyitva hagyva pumpald a kart vigyazva hogy legyen fekfolyadek a tartalyban.
lehet nekem is az lesz. először azt hittem azért mert levegős a rendszer, de nem mert légtelenítettem és minden rendben volt. A csövön szépen átfolyik az olaj. Volt kosz a tartályban. lehet a karnál kellene kitakarítani? Az is idegesít, hogy lassan itt a szezon én meg itt sz...ok
kicseréltem a lamellákat, rugókat de ha behúzom a kart a lamellák meg sem mozdulnak. és a tengelyt a leszorító lap közepén kb 0,5 centire be tudom nyomni igaz akkor sincs ellenállás.
Amit én észrevettem mikor szarakodott... álló motornál egyesbe berak... tologatásra is nehezen gurul(ergo nem emel ki rendesen )
itt tűnt fel a rugó hosszúság differencia.
3000km alatt a lamellák foltosan itt ott összeégtek... minél bentebb annál jobban.
Azt a tengelyt könnyen vissza lehet nyomni mivel hidraulikus kupplung. És a mozgása a nyomolapnak talán 3mm. Kb. Nem mertem soha. A lényeg hogy a kupplungnak 2 nagyon fontos funkciója van, éspedig hogy terhelés alatt ne csússzon és sebességbol álló helyben akadás ellenállás nélkül ki lehessen venni uresbe azaz oldjon.
Még nem vettem
Májusban lesz aktuális,akkor jutok hozzá a pénzemhez.