Uj kupplung szettnel nem szabad fully synt olajat hasznalni. Ez az egyik. Masik meg hogy EBC-vel beszoptunk parszor azota csakis barnett lamellakat rendelunk.
Rosszhir... A kuplung újra csúszik... Érthetetlen... Teljesseggel... EBC.. Motul 5100 10_50 el... 6000km után újra.
Minden de szó szerint minden ki lett cserélve és mégis.
Ilyet . Hidegben csúszik, de szerintem hidegben minden más is csúszik. 15 fok fölött viszont az utcai keverékek a nyomába sem érnek... Ehhez képest egy túra-sport jellegű univerzális gumikeverék olyan, mintha bakelitből lenne. És 20-25 ezer között kijön egy pár.
Ez még jó kérdés....
De ahogy néztem 550 és 650 között mozognak.
Ennél többet biztosan nem,mert akkor már eljutok az SV szintjére.
Ha valaki tud valamit írhat,a címem az adatlapon.
Valakinek nincs esetleg egy porosodó hátsóűlés takarólya amitől megválna?
van pár eladó hibátlan gyári cuccom vtr 100f-hez!
Szerinted miért nincs? Mert nem fék bakker, ami befeszül, és nyomás lesz a rendszerben!
Minden de szó szerint minden ki lett cserélve és mégis.
Front - Pirelli Diablo Superbike SC1 120/70 R17
Rear - Pirelli Diablo Superbike SC2 200/60 R17
M5 és M7 teljesen felesleges...
Gumivásárlás előtt állok, ti milyen papucsokat használtok? (F-es.)
De ahogy néztem 550 és 650 között mozognak.
Ennél többet biztosan nem,mert akkor már eljutok az SV szintjére.
Ha valaki tud valamit írhat,a címem az adatlapon.