Viszont! Szelephézag ellenőrzés 20ezrenként írják,hogy ajánlott,ugyanis semmi előjele ha gebasz van vele ,egyszer csak jön a krack!!!
Ezt előszeretettel mindenki elfelejti a fogaskerekes vezérlés miatt(holott semmi törvényszerű nincs benne)! Ugyanakkor hozzátenném h 60e km után is vannak olyan példányok ahol egyáltalán nem kellett hézagot állítani!!!
Ilyen elemekben nincs eltérés!
Mondok jobbat... a kuplung is cikkszám szerint ugyanaz a SP-1 Sp-2ben.
Idomokban sincs semmi különbség.... Motorfelépítés is ugyanaz. Váltóban dettó!
A befecskendezésben és értelemszerűen az ezt vezérlő computerben van eltérés.
Köszönöm mindenkinek! Valószínűleg a galaxis legboldogabb embere vagyok most, legalábbis így érzem
Ahogy ígértem, itt vannak a képek az undertailról. Motofairings típusú, egybe épített ledes helyzetjelző féklámpa és irányjelző, és egy lézerrel vágott egyedi Honda logós rendszámtábla tartó. Kb. 1000-1500km-t futott, gyakorlatilag új. Irányára 25 ezer. Nekem szimplán nem tetszik.
Az enyémre is tudnál küldeni, mert én is próbálkoztam korábban.
Vagyis... úgyse tudom. Tegyétek meg h még egyszer rányomtok. Megkérdem a kollégát hátha tud intézkedni.
Ezt előszeretettel mindenki elfelejti a fogaskerekes vezérlés miatt(holott semmi törvényszerű nincs benne)! Ugyanakkor hozzátenném h 60e km után is vannak olyan példányok ahol egyáltalán nem kellett hézagot állítani!!!
Mondok jobbat... a kuplung is cikkszám szerint ugyanaz a SP-1 Sp-2ben.
Idomokban sincs semmi különbség.... Motorfelépítés is ugyanaz. Váltóban dettó!
A befecskendezésben és értelemszerűen az ezt vezérlő computerben van eltérés.
Megnéztem a gyártó honlapját, Jó SP1-re is, az undertail!
Sp1-re is jó lehet az undertail?
Talán ezen a képen látszik a legjobban.
Ahogy ígértem, itt vannak a képek az undertailról. Motofairings típusú, egybe épített ledes helyzetjelző féklámpa és irányjelző, és egy lézerrel vágott egyedi Honda logós rendszámtábla tartó. Kb. 1000-1500km-t futott, gyakorlatilag új. Irányára 25 ezer. Nekem szimplán nem tetszik.
Az sp1 vezérműláncos?