Üdv!
Motul 7100 5000-es cserénél még pirosas színe volt, pedíg nem gyári motor és húzom is neki becsülettel. Most Castrol Power 1 van benne, az is elég jól bírja.
Nekem az sp2 ugyan ezt csinálta!
1 nap állás után pöcc!
Lényegtelen hogy mennyi motorozást követő cigiszünet után semmi!
20-30 perc és röff.
Xenon nuku...
Vettem bele egy Varta aksit és minden gondom megoldódott!
Én nem szaroztam vele tutira mentem és az volt a baja.
Szerintem neked is bejön!
Üdv.
Tudja valaki hogy SP1 első kerekébe milyen csapágy kell? Mármint valami számot tud e nekem mondani, mert előbb venném meg és aztán cserélném ki, mert nem tudom napokig felemelve tárolni. Köszönöm előre is.
Igen, némileg javít a helyzeten, de általában adott méretben nem nagyon lehet válogatni az áramok terén...
Valamikor próbáld ki xenon nélkül. Sztem jó lesz. Viszont tévedhetek is , ezért, a következő ötletem, h valahol van egy okos testzárlatod...
Hm, tehát elsőre simán beindul xenonnal! Utána megyek a géppel jó 15 percet, leállítom és 1-2 percen belül megpróbálom újból beindítani, akkor meg nem indul! 10 perce rá meg simán!
Laikus vagyok tény, de még szakival is beszéltem és ő is csak a szemöldögét vonogatta.
Az akksicserét nekem is kidobta a gép, az a legegyszerűbb...
Ha már akksicsere! 10 Ah-s van benne. Ha nagyobbat sikerül "belepaszírozni" az javítana a helyzeten?
Mert nem értesz az elektromossághoz.
Már meg is van a probléma forrása, h mi okozza.
Van egy xenon-os szar minőségű vidim fent, ott látható, h mi a gond.
Ameddig a trafók kondijai nem töltődnek fel(stb), addig zabálja az áramot. Nagyjából nálad olyan 12-20A-el terheled még indítás előtt az aksidat.
Megoldás: Ki kell kötni a xenon trafókat egy külön kapcsolóra, amit azután kapcsolsz rá, amikor már jár a motor.
Motul 7100 5000-es cserénél még pirosas színe volt, pedíg nem gyári motor és húzom is neki becsülettel. Most Castrol Power 1 van benne, az is elég jól bírja.