Hali srácok!
Egy rejtélyt szeretnék megoldani!
Hosszabb állás után (min. 2 hét) tapasztaltam a motoromon, hogy pöccre indul, de miután megyek vele 10-15 percet és leállítom utána az istenért sem akar beindulni, sőt még a műszerfalat is lenulláza, alig tekeri az önindítót. Na nem ez a pláne! Hanem békénhagyom, várok 10 percet és utána pöcc-röff, mintha semmi sem történt volna! Na, ez lenne az a rejtély!
Ja, VTR 1000 F-em van, még a gyári akksival (5 éves, és már meg volt a kimérés is, 5000 fordulaton 13,5 V), és bi xenon fényszóróval virítok!
B.Ú.É.K.!
Most viccelsz ugye? Honnan tudnam ezt megmondani? Talan olyantol kellene kerdezned aki CSAK ilyen motort csinal mindennap.
Indulj el egyik iranyba es rogton latod merre indul el a 2 oldal vacuum. A lenyeg hogy osszehozd egyenlore kozel alapjarat magassagaban.
Hali, karbiszinkronnál Firestormon változtat valamit a hátsó henger vákuumán méréskor hogyha rajtamarad a tankcsapon? Gondolom úgy illik beállítani, ahogy üzem közben is működik.
Még jó hogy simsonról ültem át VTR-re. Sztem megvan a megoldás.
Ilyet bárhol veszek, hatlap részt levágom, 1 anya 1 egy rákontrázva és kész is. :) http://www.bercsekft.hu/motoro...
Fuuu erre nem tudok mit mondani. Otthon nekem tuti van. De mondom könnyű csinálni egyet. Esztergányos ismerősöd van? Lerajzoljam? Nézd meg milyen menet. M5?
Ráadom a gyújtást és világít. Tuti, hogy sokkal jobban leterheli az akksit mint a gyári halogén, de akkor sem értem ezt.