Bekerült a Mecseki féle fesszabályzó. Alapjáraton lámpa nélkül 14.2V lámpával 13.9V a töltés. Minden ennél magasabb fordulaton max.1-2 tized voltot változik. Perfekt!
Kösz a tippet!
Jó estét, műanyag stiftet vagy műanyag clip, ami alulról tartja a hátsó ülés alatti idomot honnan tudok szerezni? Ilyen gomb szerű a feje. Ezen a rajzon a 23as asszem: http://www.hawkworks.net/VTR10...
Légszűrőt cseréltem, ránézésre ez a szűrő kuka vagy tisztítható? Elég érdekesen eldeformálódott a harmónika a széleken. Mentem egy tesztkört, megszünt a visszadurrogásom és nem rángat kis fordulaton. Ha valakinek ilyen gondja volt mint nekem nézzen rá a filterre.
Aksim fasza, generátorra hol tudok rámérni? melyik a csatlakozója vagy kábele?
Tetszett a tanyasi hasonlat Amúgy ma nézegettem az aksit, tartja a 12.7et, fel lett töltve és békén hagyva. szóval akkor vagy generátor vagy feszszab, vagy vmi kábel.
110V es 100 wattosak. Valaki mondta hogy magyarorszagon is lehet valahol kapni. Ha nem talalsz akkor a 220-as is jo lesz bar mondjuk fel fenyerovel fognak vilagitani. Sok motoron siman feljebb megy 120 V-nal a feszultseg akar fel fordulatnal. Minimum 100 wattosak legyenek.
Láttam már menet közben CBR900-ast ívfényt húzni, kifingott totálra a fesz.szabályzó, és kibaszott pár elektromos kütyüt a motoron. A túltöltés jelentősen károsabb mint amikor nincs töltés.
Üdv.
Néztem a Youtube-on. a Generátor teszt 1. című videódat. Azt szeretném kérdezni mekkora feszültségűek az izzók, amik deltában rá vannak kötve a generátorra?
Kösz!
Na akkor nekem is szar a fesszabályzóm . Met alapjáraton bizony 14V-ot mérek az akksin. Üresbe meg 13.5V-ot. Ha emelem a fordulatot, akkor 17-18V-ig elmegy a töltés. Pedig úgy emlékszem régebben nem így viselkedett
Minden fogyaszto az akkurol megy akar jar a motor akar nem, viszont nem lehet a ket dolgot a valosagban szetvalasztani. Mikor a motor beindul es a gen fesz eler egy bizonyos szintet akkor az akku szint tehermentesul azaz kb az uresjarati feszultseget mersz. Mikor a gen feszultseg szint magasabb akkor az akku feszultsege no.
Kepzeld el ezt: van egy tartalyod mondjuk 1000 literes es elkezdessz locsolni egy slagon keresztul a viragos kertedbe. 1 ora mulva azt veszed eszre hogy felig van a tartaly (nem jar a motor gyujtas raadva) igy mig locsolsz megkered a szomszedot hogy egy vodorrel toltse a tartalyt a konyhabol. (jar a motor alapjaraton) Most azt latod hogy nem fogy a viz a tartalybol annyira de nem is emelkedik mivel pista ba lassu es a konyha is messze van. Igy megkersz meg par szomszedot hogy segitsenek be, es ekkor mar a locsolas mellett mar emelkedik a vizszint a tartalyban. ( emelt fordulat ). Mikor meg tele van akkor mindig megallnak a toltogetesben.
Ertheto?
Na közben még egy dolgot valaki tisztázzon nekem, járó motornál közvetlenül generátorról működnek a elektromos fogyasztók, vagy aksiról és az aksiba visszatöltött áram mennyisége egyezik meg az áramfogyasztással?
Nincs ilyen vezerlo. Csak a generator es a szabalyzo. Valamelyik vagy mindketto elszallt. A generatort kell elsore megvizsgalnod majd a csatlakozokat, fokent a 3 fazis csatlakozojat ami a szabalyzoba meg. Ha minden ok akkor a szabalyzo halt meg. A szabalyzot NEM tudod kimerni! Csak kovetkeztetni tudsz a hibajara!
Még egy észrevétel. Laikusként arra tippelnék hogy amíg nem indítom el a motort minden aksiról működik, miután jár, mindent átkapcsol a generátorra. Na most nekem úgy néz ki a dolog hogy feltöltöm az aksit megyek vele 50 km-t vagy vegyük 40-50 percnek, 1-2 önindítózással, kötelező lámpahasználattal és újra lemerül az akku műszerek sebesség fordmérő fekszik rá 2-3 perc gyújtás kihagy majd leáll. Tehát végig aksiról ment minden járó motornál is. Saját logika szerint vagy a generátor szállt ki a játékból vagy egy vezérlő ami ezt kapcsolgatja hogy akkuról menjen a dolog vagy generátorról. Feszszabályzó ebbe beleszólhat? Tippek?
Kösz a tippet!
Van egy pár WP progresszív rugóm 1000F-be.Eladnám.
http://www.hawkworks.net/VTR10...
Aksim fasza, generátorra hol tudok rámérni? melyik a csatlakozója vagy kábele?
Keress meg a basibike@gmail.com -on
Érdeklődnék hogy 1000 F-hez hasidomot tud valaki eladót?
Néztem a Youtube-on. a Generátor teszt 1. című videódat. Azt szeretném kérdezni mekkora feszültségűek az izzók, amik deltában rá vannak kötve a generátorra?
Kösz!
Kepzeld el ezt: van egy tartalyod mondjuk 1000 literes es elkezdessz locsolni egy slagon keresztul a viragos kertedbe. 1 ora mulva azt veszed eszre hogy felig van a tartaly (nem jar a motor gyujtas raadva) igy mig locsolsz megkered a szomszedot hogy egy vodorrel toltse a tartalyt a konyhabol. (jar a motor alapjaraton) Most azt latod hogy nem fogy a viz a tartalybol annyira de nem is emelkedik mivel pista ba lassu es a konyha is messze van. Igy megkersz meg par szomszedot hogy segitsenek be, es ekkor mar a locsolas mellett mar emelkedik a vizszint a tartalyban. ( emelt fordulat ). Mikor meg tele van akkor mindig megallnak a toltogetesben.
Ertheto?
Mi mar inkabb ezt hasznaljuk.
http://www.rc51.org/valve.htm