Az biztos nem surun jon veled szembe. alkatreszt nemigazan talalni hozza, de talan ezmiatt is egy teljesen mas vilag, foleg a motorozhatosaga. igaz a tavalyi evet kihagytuk, mar azt is elfelejtettem hogy kell felulni ra :)
Milyen alkatrészek kellenének?
Nyugodtan kontárkodj! :::)))) én a csúszottat szerettem volna... Építeni valami szörnyet... Van nem kevés alkatrészem hozzá hogy valami tekintélyes darabot alkothassunk!
De az is blokkhibában szenved valamint külön nem eladó... Ilyenek kb 2-300ezret érnek de inkább annyit se.
Nem titok a hasznaltauton van fent frissen.
Szerintem fészerekben rejtőzködnek már az SP-k.
Hungaroringen láttam egyet tavaly még Pannónián egy másikat elég romos állapotban és kb ennyi.
Utcán nulla nulla.
Nemtudok semmit rola, nagyon a kozelbe se hallottam vtrekrol, mikor en is leakartam cserelni a gixxert, ugy mentem el majdnem 100kmert megnezni egy spt, hogy biztos legyek dolgomban, utana derult ki itt is van egy 4kmre, szoval nagyon nem tudtam hogy vannak a kornyeken, eleg ritkak :)
Szia!
Elnézést, hogy csak így írok, de mindenféleképpen megvennéd őket? Csak azért kérdezem, mert esetleg alkatrészeket is ad el? Viszont nem szeretnék úgy belekontárkodni, hogy Te találtad meg őket. Ha netán nincsenek komoly szándékaid vagy már találtál más esetleg egy linket tudnál küldeni a motorokról?
Nem tudsz valamit arról a két SP1ről véletlenül amit viszonylag közel hozzád (Cegléden)árulnak?
Az egyik váltóhibás... A másik csúszott... Egy tulajdonban mindkettő! Csak cseppet drágák együtt 1.6ért.
Van... De jó áron!? Nos ha a külföldi árakból indulunk ki... 6000€ vagy 4000£ alatt gyakorlatilag hulladékot lehet kapni!
Ha értékes kiegészítőkkel mint kormanylengescsillapito,nem no name kipu és valami kulturált cukrozás is van rajta mindenképp ezen ár felett vannak! Azaz 1.8-2milla... Hát ez alatt én sem válnék meg egy ikontól! ::::))))
Ha esetleg valakit érdekel. Meg tudom oldani kényesebb alkatrészek ultrahangos tisztítását. Akár egy komplett VTR porlaszó egység is elfér a mosóban. A mellékelt képeken egy Aprilia RSV mille injektor egység látható tisztítás után. Elérhetőséget az adatlapomon találhattok.
Udv, egy kis erdekessegnek rakok fel kepet az eppen atalakitas alatt levo gepezetemrol, a minoseg nem a legjobb. Az esztetikat ne vegyetek figyelembe mivel meg "faragasok" folynak, elsonek osszekell allnia. :) A dobok sajatgyartmany, titanbol. az idom 2008as cbr, egyedi segedvaz (2szemelyes). a faridom egy 2004-2007 es 1000rr, atalakitva, kozepebol 5cm, a hosszabol 7cm-t szedtem ki. a lampak r6os 2003-2005 os evjarat, az meg nem kerult fel. Ami meg hatravan, full rendszer, legbeomlo konzollal, lampatartoval, ulesek. utana mar csak finomitgatasok. es lehet fenyezni. :)
A vezérműláncot nem kell benne cserélni, csak ha már hangja lesz(bőven 60ekm felett). Viszont a vezérműláncfeszítő patronokat szinte kötelező 25eKm-ként cserélni! Ez egy nagy típusbetegsége ennek a motornak.
A firestormnál mikor kell vezérmű szíjat cserélni? Azt tudom, hogy nem fogaskerekes, mint az sp, hanem szíj vagy valami intézi a vezérlést.
Most 35.000 km van benne. Kell már gondolkodnom?
A másik. Nekem még 35 ezernél sem kellett csak egyszer állítani a láncon. Ez természetes? Nem állatul használom, de nem is 50-el tötyögök. A "cserés", és a "használt" állás között van félúton.
Igaz kint bőségesebb a választék!