Vakuumos a csap, akkor nyit amikor jar a motor. Hasznalhatod azt a csonkot. A tank nics a motoron es eteted egy flakonbol.
Ha csavar van a szivocsonknal akkor kell egy adapter. Hosszaban kifursz agy csavart. 5-os vagy 6-os nem tudom. Honda 5-os tobbnyire. Yama szereti a 6-os menetu csavart.
egyik henger szívónál egy imbuszos csavarral van betekerve a nyílás, másikból meg egy cső jön ki ami felmegy a benzincsaphoz a tankra, vajon annak mi szerepe van?
Ez jobbnak tunik. Automata valto olaj vagy 2 utemu olaj jo. Benzin nem igazan. En egy egy szukitot tennek a cso ket vegebe es ugy menne a csonkra. Pl egyszeru ha egy egy alapjarati fuvokat nyomsz a cso vegebe ugy 3-4 centire. Annak 0.35 koruli a furata.
Megvan, köszi a segítséget, és közvetlenül mehet rá a cső? Ezt a technikát találtam a legjobbnak ( http://youtu.be/7D_f05_a74Y ), egyszerű és érthető csak gondolom arra vigyázzak hogy nehogy beszívja a cuccot. Ha benzint teszek az üvegekbe az nem jó? Azt be is szívhatja ha akarja.
Fülre én sem merném. Pedig pár ezer szinkront csinaltam.
Ha magad akarod akkor a legeslegolcsobb megoldás egy hosszú vékony átlátszó muanyag cső és benne valami színes folyadek. A műanyag csövet rögtön a szivotoroknal illeszted és lehetőleg szukitsed valamivel. Azért hogy ne szippantsa a motor ki a folyadékot a csobol.
YouTube a baratod. Pl írd be: cheap motorcycle sync with clear hose.
Te is megrendelheted vagy valaki akinek van ebay és paypal. Ugyanúgy szállítanak Magyarországra is. A postaköltség ingyenes legtöbb esetben a műszer meg 4-9 dolcsi körül van.
Az első az alapját állító csavar ertelemszeruen ujjal könnyen lehet forgatni. Ez a második a szinkron allito. Ezzel kell a két pillangoszelepet osszehangolni ha egy egy vákuum mérő van a két szivocsonkra illesztve.
Üdv. Mindenkinek!
Érdeklődnék sp2-re kellene:
Fej idom( törött is jó )
Fej idom alatti idom ami az indexet tartja
Kuplung kormány munka henger
Láncvédő gumi hátsó villára
Válasz fokát előre is köszönöm!
Hat nemtudom de a 3 led nem ugy fog mukodni ahogy te akarod, ahhoz is kell aramkor pusz vizmentes. Ha van a barati korodben villanyos akkor mellekelek egy kapcsolast hogy kell a digit muszert bekotnod.
Igen ismerem de sajnos nekem annyira nem tűnt olyan egyszerűnek a felszerelése mint egy sima lednek lukat fúrni, meg aztán nem kellenek nagyon értékek elég egy jel hogy zöld vagy sárga vagy piros vagy semmilyen abból tudom mi a helyzet.
Hello, alapjárat állítás bonyolult dolog? 1800as alapjáratom van , előfordul 1600 is, hidegen alacsonyabb max, amíg a szívatóval játszom, de utána ha teljesen vissza van engedve és meleg ez a 2 érték fordul elő. Rég volt hozzányúlva a géphez valószínű ki is kéne tisztítani a karbit amit szervizre bízok majd de ha 1 csavar állításos a dolog mint sok gépnél akkor megpróbálnám. Firestormról van szó.
Ha csavar van a szivocsonknal akkor kell egy adapter. Hosszaban kifursz agy csavart. 5-os vagy 6-os nem tudom. Honda 5-os tobbnyire. Yama szereti a 6-os menetu csavart.
Ez jobbnak tunik. Automata valto olaj vagy 2 utemu olaj jo. Benzin nem igazan. En egy egy szukitot tennek a cso ket vegebe es ugy menne a csonkra. Pl egyszeru ha egy egy alapjarati fuvokat nyomsz a cso vegebe ugy 3-4 centire. Annak 0.35 koruli a furata.
Ha magad akarod akkor a legeslegolcsobb megoldás egy hosszú vékony átlátszó muanyag cső és benne valami színes folyadek. A műanyag csövet rögtön a szivotoroknal illeszted és lehetőleg szukitsed valamivel. Azért hogy ne szippantsa a motor ki a folyadékot a csobol.
YouTube a baratod. Pl írd be: cheap motorcycle sync with clear hose.
Most nézem Te jelenleg amcsiba vagy...
Ezt a voltmérőt mennyiért tudod beszerezni?
Érdeklődnék sp2-re kellene:
Fej idom( törött is jó )
Fej idom alatti idom ami az indexet tartja
Kuplung kormány munka henger
Láncvédő gumi hátsó villára
Válasz fokát előre is köszönöm!
http://www.ebay.com/itm/blue-l...
Peldaul