Jóestét, egy kellemetlen tapasztalatot osztanék meg, hátha más is belefut ilyenbe és tanulhat a káromon. Nem volt ugye töltésem, vagy generátor vagy fesszab, kicsit könnyelműen vettem pár napig úgy jártam vele hogy töltögettem aztán bírja aksiról a rendszer. Egyik nap bementem Győrbe, 10km kb, oda vissza 30 perc lett volna, bent úgy döntöttem hogy tankolok, normálesetben még simán lett volna szufla indítózni, akár többször hazaérni stb, csakhogy leállítottam a motort 4 perc tankolás után alig pislákoltak a kijelzők gyújtáson. Motor egy közeli garázsba be rádobva a töltő, másnap mentem érte, akis 0án és a töltő is kinyírva. Próbáltuk bikázni de gyújtásról levéve is csattogott az autó aksija amivel bikáznánk, feszszab le, onnantól minden rendben. Úgyhogy a történet annyi lehetett hogy 3 hete sokszor kellett indítózni a motoromat, gyökér módjára gagyi töltővel elkezdtem tölteni ami kinyírhatta a feszszabot, oké nem volt töltés, továbbra is töltögetés, feszszab zárlatosra égett és az aksinak is megásta a koporsót. A tanulság az számomra hogy szar töltővel csak rendszerről levéve töltsük az aksit vagy úgy se. A másik része csak elképzelés, ha már szar a feszszabunk mert nincs visszatöltés inkább vegyük ki a vasból, mert max kárt tud okozni nélküle meg elmegy a motor ameddig az aksiban van elég feszkó, de azzal még hazaérünk.
Na itt mar valaszoltak is a fagyallo ugyben. Most nincs elottem a motorod de a lenyeg hogy ha nincs leengedo (sokszor nincs) akkor a legalacsonyabban fekvo ponton kell a csovet lehuzni. Ezutan a feltolto sapkanal pedig feltolteni ugy hogy varjal par percet hogy a levego bubborekok mind feljojjenek. (van ahol van legtelenito) A kiegyenlitot is csereld le ugyanigy. Arra figyelj hogy teljesen nem jon le az osszes folyadek valamennyi marad a rendszerben. Ez akkor gond ha mas tipusu a hutofolyadek, mert bebarnulhat es a kiegyenlitot is jol beszinezi belulrol plusz a hutest is rontja.
A Honda manual annyi kikötést ír a fagyállóra, hogy aluhoz legyen és szilikát mentes. Az eredeti Honda fagyálló is zöld színű. De a Honda márka szervizben is Castrol Radicool fagyállót tesznek bele.Az is zöld.
Én rózsaszín Glicosam Alu fagyállót tettem bele, de előtte kimostam alaposan a rendszer.
Semiképpen se tuskó gazdaságos fagyállót tegyél bele, ez egy műszer, baszki! Glycunic ALU Extra fagyállót szoktam venni, ez elég jó minőségű. Foszfát, nitrit meg tökömtudja mi mentes, megnövelt élettartam meg hasonló. Kilója kb 1000Ft. Arra figyelj hogyha előtte zöld színű, régi fajta fagyálló volt benne, akkor azt ki kell öblíteni alaposan, hogy ne keveredjen a 2 fajta fagyálló.
Pl. hogy hol kell leengedni, van-e amire figyeljek miközben a cserét végrehajtom, fagyálló hűtővíz típusa mennyire fontos, jó-e bele a tescoban kapható rózsaszín hűtőfolyadék ilyesmik.
Hátul is ugyanilyen index volt. Szerintem a gyári is elfért volna simán.
Nem merev falu volt a táska de én tettem bele egy furnér lapot merevítésnek.
A fényezést nem bántotta. Nem volt fóliázva.
Nem tudom milyen hosszú volt.
Kb 40 cm. Ez egy Louis-os Moto Detail táska volt. Már nem forgalmazzák.
Ha jól következtettek az első indexből, akkor hátul sem a gyári indexed van. - nem tartja ki a nyeregtáskát? Az a táska ami a képen van kb. milyen hosszú? - merevített falú? A farok idom le van fóliázva, vagy nem karistolja össze a fényezést? -legalábbis én ettől tartok!
Van egy eladó protektoros bőr kombim Polo márka 52-es, és egy Daytona 44-es csizma. Az aprohirdetés rovatban vannak fenn képek is.
Én rózsaszín Glicosam Alu fagyállót tettem bele, de előtte kimostam alaposan a rendszer.
http://krarusz.hu/termekek/org...
Mi az amit pontosan tudni akarsz?
Nem merev falu volt a táska de én tettem bele egy furnér lapot merevítésnek.
A fényezést nem bántotta. Nem volt fóliázva.
Nem tudom milyen hosszú volt.
Kb 40 cm. Ez egy Louis-os Moto Detail táska volt. Már nem forgalmazzák.
Honda VTR 1000F-en használt már valaki nyeregtáskát? Két személynél az utas elfér még?