Hosszabb uttal kapcsolatban meg annyit, hogy tesom akinek anno Suzuki Motorboltja volt Baján azt mondta nekem, vegyem meg nyugodtan az SP2őt első motornak, el lehet vele menni, és ha azt szokom meg nem lesz gondom vele csak ne menjek nemzetközi túrákra....
Nahát én ennek fényében meg is vettem és azt kell mondjam tökéletesen igaz.... haverok le akartak beszélni mert hu majd meglátom milyen kemény a futómű meg milyen rázós meg majd ilyen kényelmetlen lesz meg olyan, aztán egy fenét, ha megyünk messzebb pont ők azok akik a naked-bikejaikon (Nagy Bandit fejidom nélkül utolagos plexi, Kis Sv ugyancsak utolagos plexi) nem tudnak nagyobb tempo melett huzamosabb ideig megülni... másik haveri társágban van egy uj tuono meg egy Superduke, de azok is 160-180 ig jok utána egyszerűen levisz a szél...
Szóval én ugy vagyok vele, hogy az itthoni pár száz kmes távokat simán le lehet az Sp2essel mocizni...
Nem pécsi vagyok, Baja mellett lakom, csak Pécs felé szokunk menni sűrűbben a szerpentinek miatt...
SP1 SP2 közötti különbségek elhanyagolhatóak, 54 helyett 62 mmes a befecskendezés emiatt valamivel többet eszik meg közvetlenebb a gázrekaciója az SP2, na meg a hátsó lengőkar más formáju, de erről ha érdekel találsz részletes leirásokat a motorland.hun meg a totalbike.hu n is .....
egyébként nemrég szegedre mentünk le haverokkal ugy hogy átlagban 140-160 körül mentünk itt ott volt kicsit meghuzva neki és 121 kmeren evett meg az Sp2 egy személlyel ilyen temponál 7,3 litert, szoval el lehet menni nyugodtan az Sp2vel is 6 literrel, nekem mindenki azt mondta, hogy hu ez 9-10 litert eszik akkor is ha nem nyuzod stb... hát legalábbis az enyémnél ez nem igaz, persze ez laza üzem pálya az más tészta...
Nézzed meg a régi hozzászólásaimat az infókért! Lehet vele túrázni, de nem arra való. Egyik barátom volt vele Olaszországban (2x700 km) és túlélte. Én személy szerint nem mennék vele hosszabb távon.
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. Honda VTR 1000 F-et szeretnék venni , eddig úgy tudtam hogy a vezérmű tengelyeket fogaskerekek mozgatják ettől van az a jellegzetes " villanymotor " hang. De most találtam ezt a képet és ezen LÁNC van! Vagy csak az SP-ben van fogas gyerek?
Sziasztok !
Én teljesen beleszerettem a vtr sp1,2 -be! JJövöre amikor a haverom vesz mocit akkor énis lecserélem egy vtr sp-re! Csak azt nemtom miért tetszik jobban az Sp2ő ? Talán a festés miatt? Miben más az sp2 mint az sp1? Szeretnék tudni egykét technikai adatot, mint : fogyasztás,tipikus problémák , megbizhatóság,mennyire lehet alkatrészt találni hozzá (bontós ,uj ,kiegészitök)
Megéri a hatalmas árdiferenciát az sp2ő?Nekem pl ez az sp2ő ami (alább látszik) nagyon teccene!
Ja mégegy fontos dolog: tudom hogy nem tura gép, de hosszab utat hogy lehet vele kibirni? Nekem most egy FZR1000 Genesis-em van (kép alább) amivel minden különösebb gond nélkül tettem meg a pécs-pest távot(igaz a tanktáskára gyakran dőltem rá). Más: Dobozokat lehet rá kapni?(nem kell megszóln i mingyá ,láttam már olyan dok.filmet amivel a neméppen fiatal pasi R1el tett meg hatalmas távokat.)
Tisztelt uraim eladósorban van a motorom egy 2001 májusi sp1 egy carbon erősítéses utángyártott idmomszettel és egy kishibás gyári ganitúrával.
Érdeklődni 20 380 7730
Én is egyetértek Tomcattel! Ott próbálgassátok a határokat,
bár elég drága a magnézium dekni
Az egyik haveromnak is van egy lim. gép.
Egyszerűen gyönyörű. És a hangja, az valami csoda
őszintén szólva nem éreztem, hogy határon lennék csak mentem a többiek után....de komolyan, nem éreztem melegnek a helyzetet, nem vagyok rgy őrült típus, pl azt se tudom mi a vége a motornak, pedig sztem aki egy szezont végigmegy az tuti megnézi mit megy a gép, de én egyszer mentem vele 260 at ott még volt azt kész, akkor is csak a haverok után mentem..... szóval ne ugy képzeld el, hogy na itt az a tapasztalatlan vakmerő srác azt ugy megy mint egy állat.... én magam is meglepődtem rajta hogy ennyire letettem a motort de még egyszer mondom ezek a koptatások nem a 200+os tempóbol fakadnak hanem az éles kanyarokbol a szerpentinen, ahol meg igy bekopott ott már 3-4szer jártam, szoval tudom hogy milyen kb az ut minősége, meg aztán a pécsiek is mind oda járnak ki fektetni a gépeket.... ettől függetlenül tudom, hogy igazad van, óvastoan kell menni....
Csak annyit szeretnék a VTR témához, hogy 15 éve volt simsonom azóta nem igazán motoroztam, 2 éve van egy robogom, és idén tavasszal tettem le a jogsit, és vettem egy Sp2est...
A lényeg tehát, hogy nem vagyok egy nagy tapasztalattal rendelkező motoros, DE az SP2 annyira eltalált motor sztem, hogy 3000 kmert nyomtam bele és a Dunlop 208 asokat (nem RR csak a sima) közuton (pályán nem jártam vele) addig tudtam kimotorzni, hogy alig egy ujnyi majrécsík maradt, mindezt nem a rettenetes tempóbol fakadóan, hanem a Mecsekben motorozva a kanyargós részeken a motort annyira le lehet tenni, hogy magam sem hittem volna ha nem velem történik, szóval lehet hogy az Sp nél vannak ujabb jobb könyebb motorok, de én a 220 kg suly ellenére rendkívül jol motorozható mocinak tartom és ezt lényegében a futóműre értem, mert a V2 vagy tetszik valakinek vagy nem, de a haverok akiknek már van tapasztalata és túl vannak pár szezonon semmivel sem érnek el nagyobb kanyarsebességeket mint én a kezdő az Sp2vel! szóval SP1 - SP2 RULEZ...
Nahát én ennek fényében meg is vettem és azt kell mondjam tökéletesen igaz.... haverok le akartak beszélni mert hu majd meglátom milyen kemény a futómű meg milyen rázós meg majd ilyen kényelmetlen lesz meg olyan, aztán egy fenét, ha megyünk messzebb pont ők azok akik a naked-bikejaikon (Nagy Bandit fejidom nélkül utolagos plexi, Kis Sv ugyancsak utolagos plexi) nem tudnak nagyobb tempo melett huzamosabb ideig megülni... másik haveri társágban van egy uj tuono meg egy Superduke, de azok is 160-180 ig jok utána egyszerűen levisz a szél...
Szóval én ugy vagyok vele, hogy az itthoni pár száz kmes távokat simán le lehet az Sp2essel mocizni...
üdv