Sokat járok pályára, euroringre főleg, de túlmelegedést még nem tapasztaltam.
Nekem lassan egy éve van meg az sp1, 20000 km-ert nyomtam bele.Olajcsere, fékbetétcsere, és egyszer kuplung, meg egy láncszett.Ennyit költöttem rá.De ez mind kopó alkatrész.Tehát még soha nem hagyott ott sehol.
Kellene csinálni egy sp1, sp2 találkozót valahol.Milyen hangzavar lenne ott!!!!!!!!!
NEm intim kérdés. Honda Budánál lett vásárolva (számlával tudom igazolni) Plusz van szervizkönyve a mocinak. Egyedül egy kerékcserére nem vittem be a szakszervizbe.
Probáltam felteni képet de a munkahelyemen le van tiltva minden , nwem tudtam megoldani.. Ha van Iwiw-ed és rámtalálsz akkor ott van fenn kép a mociról
Így talán könnyebb megtalálni iwiwen: Varga Norbert, cím: Solymár
De egyébként a szin az setimmel amit lejebb látsz.
Ok-ok...
Nekem is a feleségem kibírta a Szlovák túrát tavaly ősszel (akkor vettem a motort),de azóta nem ült (nem is fog) rajta... Azt mondta hogy neki ennyi elég volt a VTR-ből...
Tri color szinü. Van rajta egy akropovich rendeszer, plusz légszűrő,l Tura plexi. Kb ennyi jelenleg van benne 9.500 Km. Nincs rajta semmi karc, mivel még el sem dölt egyszer sem a motor. Én csak turázásra használom, bátyám egyszer kétszer megkergette, de hát azt melyík motorral nem teszik meg?
Irányár: 1.800.000 HUF
ÓÓÓÓ!!!!
Nekem már volt 1 utasom,aki kibírta a 300km-es túrát!!!
Utazóban 200-as tempoval!És a hangját sem hallottam a végén!
Bár a hátsóját fájlalta már estére....
Összességében valóban nem utasnak való rakéta!!!
Nekem is CBR 600 volt előtte...:)
Most Sp1 van,mondjuk fura volt megszokni a motorféket(golyómaszírozás) :)
Nagyon szeretem a VTR-t!
Utast nem kell vele vinni,mondjuk nem is nagyon birják..:)
Köszi szépen a cikket.
A tervem az lenne hogy a jelenlegi cbr 600F et szezon végén eladnám és jövöre hoznám ki az 1000-es sárkányt. Nagyon pályázni nem fogok vel söt. Természetesen egy Akropovich rendszert erre is felteszek mind ahogy a 600on is van. Bár még gondolkozom egy Apriliaban is de valahogy nem igazán bizom az apriliákban, lehet hogy ez csak az én hülyeségem ,de nekem a motor a hondánál kezdödik.
Szoval ha szezon végén kell esetleg valakinek egy cbr 600 F 2005-ös akkor jelentkezzen.
Az Acra full titán evo rendszere +15-18pacit igér ha megbuzerálod a commodore-t!
Rövidebb áttétellel nem hiszem,hogy a síkítógépek odavágnának!Ott valami nem kerek!Én (mivel akkorát dönteni még inkább nem merek)pont az egyenesben szoktam elfogyasztani a kis zümiket!
Sokat járok pályára, euroringre főleg, de túlmelegedést még nem tapasztaltam.
Nekem lassan egy éve van meg az sp1, 20000 km-ert nyomtam bele.Olajcsere, fékbetétcsere, és egyszer kuplung, meg egy láncszett.Ennyit költöttem rá.De ez mind kopó alkatrész.Tehát még soha nem hagyott ott sehol.
Kellene csinálni egy sp1, sp2 találkozót valahol.Milyen hangzavar lenne ott!!!!!!!!!